Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det ikke litt kult og skryte man er for tynn da???

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

E

Man kan ikke velge slikt i Norge.

Anonymous poster hash: 8d7cd...f40

r det noen som vet hvor hun skal føde? Kam jo være i utlandet

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Skrevet

Er hun i fødsel? Ingen innlegg idag, bare ett forhåndsskrevet filminlegg..

Anonymous poster hash: 26e74...591

• Liker 1
Skrevet

Tenk at en voksen kvinne ikke klarer å være alene hjemme i noen timer!

• Liker 19
Skrevet

Jeg hadde ikke turt å være alene i det huset. De bor jo midt i bushen, uten naboer.

Anonymous poster hash: a252a...89e
  • Liker 1
Skrevet

Hva tror dere blir dagens reklame? Jeg holder en knapp på neglelakk eller noe annet fantastisk må-ha produkt:)

Anonymous poster hash: 6243e...d33
  • Liker 3
Skrevet

Hun føder nok neppe. Hun har besøk av foreldrene iom at mannen er bortreist på kamp og hun ikke tør å være alene hjemme. Kommer nok et søndagsannonnseinnlegg som vanlig i 21-tiden.

Anonymous poster hash: 8d7cd...f40

Så nå er den blitt tidsregulert også. Klokka 21 da sitter alle 14 åringene og venter på søndagens beste tips fra Fruen. Kjøpt og betalt, fake og tilgjort + alt det der, men det vet jo ikke de fra 11 og oppover :lol:

Anonymous poster hash: cf5ef...056

• Liker 2
Skrevet

Hun føder nok neppe. Hun har besøk av foreldrene iom at mannen er bortreist på kamp og hun ikke tør å være alene hjemme. Kommer nok et søndagsannonnseinnlegg som vanlig i 21-tiden.

Anonymous poster hash: 8d7cd...f40 [/acrony

Jeg tror hun tør å være alene hjemme men det kan være litt skremmende hvis vannet plutselig går eller at noe annet skjer da er det trygt å ha noen i samme hus.

Anonymous poster hash: 46dd5...c8b

Skrevet (endret)

I det nye innlegget sier hun at det kommer eget innlegg om sengen og den fiiiine baby callen.... Mom tro om det er sponset :P

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 5
Skrevet

Jeg må hvertfall si en ting, og det er at takket være denne tråden har jeg begynt å lese bloggen til FF. Før jeg fant denne tråden fant jeg ikke bloggen interessant, men nå er det jo morsomt å følge med på begge deler samtidig.

Mitt dagens innspill er vel at ugletemaet på soverommet er litt vel overdrevet... Ugler er søte liksom, men hadde vel holdt med bare den ene puta?

Anonymous poster hash: 36b54...177
  • Liker 7
Skrevet (endret)

Fotballfrue er så rar på det siste bildet i dag. Vrenger hun leppa for å få den større når hun smiler? For å ikke snakke om kroppen!! Hvorfor vrir hun seg? Ser man tydelig på grusen i bakgrunnen så ser man helt tydelig at hun har photoshoppet bildet altså! Uff og uff. Hva skal det bli av den stakkars datteren som kommer til å bli eksponert så mye på den bloggen? Nå er LK igang igjen :fnise: :fnise: Se hva han skriver på Twitter'a! :skratte: Uffameg! Hjemmet deres ser ut som en katalog, hvordan kan noen bo slik, alt skal være så perfekt! Navnet til datteren hun har forsøkt å gjøre hemmelig er: ***** La oss lage 10 sider av det! Kan noen legge ut navnet på dattera på Facebook-siden hennes, om hun sletter det så vet vi jo hva navnet blir! Hun har spiseforstyrrelse, hun har anstrengt forhold til trening! Haha, sjekk det skjørtet/jakken/skoene/håret/munnen/buksene/sminken. Hun kommer nok til å føde for tidlig siden hun har anaroksia!

Sånn!

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Innlegget er ryddet for sitering av slettet innhold.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 13
Skrevet

Vise oss rsten av barnerommet?!? er det mer??? Om 6 mnd kommer ugla til å velte klesstativet ihvertfall. Superpraktisk.

Venter på nye vognkroker? Seriøst, det blir så over the top... Er det virkelig noen som holder på å dille slik?

Anonymous poster hash: 0105d...32d

• Liker 11
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for innlegg av utestengt bruker og svar til dette. Utover dette har tråden blitt ryddet for avsporinger, hets og personangrep.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 7
Skrevet

Sånn!! Nå har jeg skrevet en "fan" kommentar til FF, hvor jeg i tillegg tok med navnet Nelia. Spennende om den blir godkjent da! Navnet mitt er "sofie"

Anonymous poster hash: 59b30...4c9

• Liker 1
Skrevet

Syns rommet ser veldig koselig og gjennomført ut, men det ser ikke praktisk ut.

Skulle gjerne ønske at hele huset mitt så ut som det var tatt ut av et interiørblad, men med et lite barn i hus så er ikke det gjennomførbart, iallefall ikke når man skal la barnet utforske litt og faktisk være et lite barn

Anonymous poster hash: 2f7bd...d7e

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor kommentaren om at vogninnlegget har blitt utsatt fordi hun ikke fikk krokene hun bestilte til å passe til stellevesken, og at hun ventet på opphold fordi hun skal ta bildene ute.

Dette er ting hun selv har sagt!

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 3
Skrevet

Alle bilder helt klare... unntatt bildet av en usminket frue. Alt som normalt med andre ord :D Utrolig hvor dårlig den iphonen er når man tar en selfie uten sminke.

• Liker 17
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og sitering av mitt ryddeinnlegg. Har man kommentarer til rydding skal dette tas på ris og ros eller direkte på pm til meg. Spekulasjoner rundt brukere er uansett ikke lov.

Yvonne (mod)

• Liker 1
Skrevet

Alle bilder helt klare... unntatt bildet av en usminket frue. Alt som normalt med andre ord :D Utrolig hvor dårlig den iphonen er når man tar en selfie uten sminke.

Hun er IKKE usminka i det hele tatt, man ser tydelig de opptegnede bryna og at hun har masse sminke rundt øynene. Hun viser ikke nærbilder av seg selv uansett hvor mye sminke hun har på seg, hun er redd leserene skal se kvisene hennes.

• Liker 7
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...