Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vil vel tro at navnet blir Linea og ikke Nelia? Selvom N E L I A er bokstavene, trenger de ikke stå i den rekkefølgen navnet er... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott, dere har funnet ut av navnet.

Må dere dele det med hele verden på instagram og facebook? Kan dere ikke overlate det til Caroline å velge når hun vil annonsere det?

Hvem snakker du til? Hvem her inne har delt dette på face og insta?

Anonymous poster hash: d8d6e...a02

• Liker 3
Skrevet

Vil vel tro at navnet blir Linea og ikke Nelia? Selvom N E L I A er bokstavene, trenger de ikke stå i den rekkefølgen navnet er... ;)

Nei sant det, kelrik ;)

• Liker 5
Skrevet

linea (Linnéa) er jo et pop navn, som de ikke skulle ha?

Anonymous poster hash: e19d4...6ee

Skrevet

Ja, men den ligger åpen for alle å lese helt til hun sletter den.. Er ikke sikkert hun er pålogget 24/7.

Hun svarte jo i en kommentar i dag at hun jobber ca. 10 timer om dagen med bloggen. Tror nok hun har på varsler på iPhone og Mac.

• Liker 1
Skrevet

Nelia er jo et greit navn. Litt vel sukkersøtt for min del, og jeg syns det er lite "tyngde" i det.

Anonymous poster hash: 23b15...bbb
  • Liker 3
Skrevet

Det begynner nok på A..

Skrevet (endret)

Nella høres ut som klengenavnet til en tjukk, stygg tante!

Det var koselig sagt! :blomst:

Ps. Det er NELIA. Ikke Nella.

Endret av Chloe-
  • Liker 1
Skrevet

Det begynner nok på A..

Hun har skrevet at det ikke begynner på A.

• Liker 3
Skrevet

linea (Linnéa) er jo et pop navn, som de ikke skulle ha?

Anonymous poster hash: e19d4...6ee [/acronymS

Sant nok .. hvis ikke det bare var for å få oss til å tenke på litt andre navn igjen, slik at navnet de velger plutselig blir overraskende allikevel, hvis du skjønner? :)

Skrevet

Hun har skrevet at det ikke begynner på A.

Hvorfor svarer du ikke på spørsmålet mitt?

Sant nok .. hvis ikke det bare var for å få oss til å tenke på litt andre navn igjen, slik at navnet de velger plutselig blir overraskende allikevel, hvis du skjønner? :)

Leser du ikke tråden du svarer i? Det står hva navnet er i ordrebekreftelsen.

• Liker 2
Skrevet

Så nå outer dere navnet på ungen? For hva? Egen tilfredsstillelse?

• Liker 9
Skrevet

Hvem snakker så du til? Hvem er "dere" som har outet navnet?

• Liker 10
Skrevet

Dere?

Anonymous poster hash: db348...34d

• Liker 8
Skrevet (endret)

Hvem snakker så du til? Hvem er "dere" som har outet navnet?

Du får bla deg tilbake i tråden, så ser du. Jeg følger ikke med på hva dere heter. Endret av Arch
  • Liker 1
Skrevet

Virker sånn. Kjenner jeg mister litt troen på menneskeheten. På tide for meg å ta en pause fra denne nikjipe tråden.

Skrevet

Har hun ikke lagt opp til det selv ved å drive å hinte?

Jeg trodde nesten at det var poenget at man skulle gjette, ellers hadde hun vel ikke vist de forskjellige bokstaver i datterens navn på bloggen.

(Selv om jeg er enig i at det er drøyt å drive å google hva hun har kjøpt på etsy til datteren)

Anonymous poster hash: 0fad0...e80
  • Liker 11
Skrevet

Du får bla deg tilbake i tråden, så ser du. Jeg følger ikke med på hva dere heter.

Så du kan ikke svare på hvem du sikter til? Du har kanskje ikke noe svar? Det er vel en person som har lagt inn kopi av bestillingen. Hvorfor spør du ikke h*n? Du er jo like involvert i diskusjonen nå som du deltar, så kanskje jeg skal spørre deg; "Så nå outer dere navnet til ungen? For hva? Egen tilfredstillelse?"

• Liker 6
Skrevet

Denne tråden er egentlig helt utrolig! FF er en BLOGGER....kunne nesten tro at det var en superduperkjendis som var blitt gravid.

Navnet Emma fikk en oppsving etter serien Friends, men tviler sterkt på at det samme skjer når selveste bloggeren og nestenfotballstjerna velger å erklære navnet på sin førstefødte...

Anonymous poster hash: f8b9b...201
  • Liker 6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...