Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bokstavene er jo de samme...

Anonymous poster hash: d4979...514

Jo, men det er ikke vanlig å stokke om bokstavene i navnet. Hvis datteren min het Stina, skulle jeg da ikke lagd en slik vimpelrekke og skrevet Nitas. Hva skulle vært vitsen med det?

Anonymous poster hash: d8d6e...a02

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Bokstavene er jo de samme...

Men det er jo ikke enkeltbokstaver hun har bestilt, men noe med navnet på.

Bokstavene har hun jo kjøpt på panduro..

Skrevet

Men tenker dere Nélia eller Nelía? Med tanke på uttalelse mener jeg :)

Skrevet

Nélia.

Anonymous poster hash: 52cf5...7a8

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes at et så spesielt navn som Nelia i kombinasjon med kjedelige og norske Eriksen blir litt... rart.

• Liker 8
Skrevet

Åh, for et søtt navn! Nelia!

Men blir nesten litt trist for hennes vegne da, som ikke engang får holde datterens navn for seg selv :/

Jeg også. Men man må nesten regne med at folk finner ut litt av hvert når man velger å eksponere seg på den måten hun gjør. Alt har sin pris! Sier ikke man skal finne seg i alt av hets og trusler og what not, men når hun har åpen bruker så måtte jo dette skje. Selv ville jeg aldri kommet på, eller hatt behov for, å prøve å finne ut av det ved å Google etsy og navnet hennes, men av alle de tusener som følger henne så gjør jo noen det også.

Anonymous poster hash: 74f94...41a

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nelia? :klo:

Nå har jeg ikke akkurat fulgt så godt med her, men det navnet var ikke så veldig lekkert.

Edit: er det egentlig et ordentlig navn?

Endret av Samaysa
  • Liker 7
Skrevet

Hvis man googler "etsy Caroline berg Eriksen" så kommer dette opp:

"Custom Order for Caroline Berg Eriksen by AllTheTrimmingsUK - Etsy

www.etsy.com/.../custom-order-for-caroline-berg-eri... - Oversett denne siden

Custom order for Caroline Berg Eriksen Bunting in sage green and pink with capital letters spelling the name N E L I A Thank you for."

Da blir nok navnet noe i den kombinasjonen...

Kan ikke noen kopiere dette under det nyeste bildet hennes på Instagram? Hvis hun sletter det, stemmer det jo.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor, men jeg synes at et så spesielt navn som Nelia i kombinasjon med kjedelige og norske Eriksen blir litt... rart.

Ja, hver sin smak :) Men Nelia Johanne er jo litt søtt da :) Hvis hun skal bruke mormorens navn da, er jo ikke sikkert det :P

Skrevet

Kan ikke noen kopiere dette under det nyeste bildet hennes på Instagram? Hvis hun sletter det, stemmer det jo.Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

Hvorfor gjør du det ikke selv? Jeg har ikke noe behov for å få bevis, men stadig vekk så er det folk her i tråden som bare... "Kan ikke noen <ditt og datt>..." Hvis man ikke vil gjøre det selv, så er det kanskje fordi det føles feil og man ikke vil stå for det selv?

Anonymous poster hash: 74f94...41a

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor gjør du det ikke selv? Jeg har ikke noe behov for å få bevis, men stadig vekk så er det folk her i tråden som bare... "Kan ikke noen <ditt og datt>..." Hvis man ikke vil gjøre det selv, så er det kanskje fordi det føles feil og man ikke vil stå for det selv?Anonymous poster hash: 74f94...41a

Har ikke instagram:/

Skrevet

Kan ikke noen kopiere dette under det nyeste bildet hennes på Instagram? Hvis hun sletter det, stemmer det jo.

Synes du ikke det er ganske slemt og unødvendig?

• Liker 8
Skrevet

Noen har skrevet det på facebooken hennes.

Skrevet

Noen har skrevet det på facebooken hennes.

Forferdelig unødvendig. Da har man ingen mulighet til å kunne holde det skjult heller. Får ikke moderert bort det.

• Liker 4
Skrevet

Forferdelig unødvendig. Da har man ingen mulighet til å kunne holde det skjult heller. Får ikke moderert bort det.

Man får jo det, det er bare for henne å slette kommentaren, ser den er postet på hennes egen fanside.

• Liker 2
Skrevet

Så flott, dere har funnet ut av navnet.

Må dere dele det med hele verden på instagram og facebook? Kan dere ikke overlate det til Caroline å velge når hun vil annonsere det?

• Liker 8
Skrevet

Ja, men det er jo greit, for hun har jo stjålet 9 bilder og dessuten bryter hun ferieloven :sarkasme:

• Liker 9
Skrevet

Ja, men den ligger åpen for alle å lese helt til hun sletter den.. Er ikke sikkert hun er pålogget 24/7.

Skrevet

Har aldri hørt Nelia før. Så søtt navn.

Anonymous poster hash: a252a...89e

Nella høres ut som klengenavnet til en tjukk, stygg tante!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...