Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så du mener at Caroline dummer seg ut med den frisyren?

Jepp!! Den er skikkelig kjærring.

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Magdalene
Skrevet

Lange negler er uhygiensk og ekkelt når man har en liten baby. Det er ikke uten grunn de som jobber på sykehus ikke har lov til å ha det.

Anonymous poster hash: db348...34d

Det er da stor forskjell på å gå fra en syk pasient til en annen, kontra å sulle i sitt eget hjem.

Hvorfor er det mer uhygenisk ha lange negler når man har en baby? Noen av oss har faktisk god håndhygiene innbakt i hverdagen.

• Liker 5
Skrevet

Det er da stor forskjell på å gå fra en syk pasient til en annen, kontra å sulle i sitt eget hjem.

Hvorfor er det mer uhygenisk ha lange negler når man har en baby? Noen av oss har faktisk god håndhygiene innbakt i hverdagen.

Som jeg skrev i stad kan FF ha så lange negler hun vil for min del. Man må da ha lov til å skrive noe generelt om lange negler uten at FF-forsvarerne skal gå løs på en.

Anonymous poster hash: 90bf6...7fe

• Liker 4
Gjest Magdalene
Skrevet

Som jeg skrev i stad kan FF ha så lange negler hun vil for min del. Man må da ha lov til å skrive noe generelt om lange negler uten at FF-forsvarerne skal gå løs på en.

Det er da ikke snakk om å forsvare, men å rette på gale utsagn.

• Liker 3
Skrevet

Herregud for en teit diskusjon om neglene hennes. Ta det når(eller helst ikke) når dere ser hva slags negler hun har når babyen kommer.

Det jeg derimot synes er helt ok å diskutere er outfits og ja, hårfrisyrer. Hun har en offentlig blogg hvor hun faktisk tjener penger på å vise seg frem. Og jeg synes IKKE det er det samme å si her at buksa, øyeskyggen eller hårfrisyren til ff er grell som å si det til venninna si..

• Liker 9
Skrevet

Tenk hvis ungen blir som storesøsteren til Caroline. De er i nær slekt, men er totale motsetninger. Så det ligger kanskje til i genene.

*Det er ikke noe galt i søsteren til Caroline, men hadde vært morsomt hvis barnet ble mer som henne, enn Caroline* Det er faktisk ikke alltid at barnet ligner mest på foreldrene.

Anonymous poster hash: 91a7d...972
  • Liker 3
Skrevet

Herregud for en teit diskusjon om neglene hennes. Ta det når(eller helst ikke) når dere ser hva slags negler hun har når babyen kommer.

Det jeg derimot synes er helt ok å diskutere er outfits og ja, hårfrisyrer. Hun har en offentlig blogg hvor hun faktisk tjener penger på å vise seg frem. Og jeg synes IKKE det er det samme å si her at buksa, øyeskyggen eller hårfrisyren til ff er grell som å si det til venninna si..

Men mange moteplagg er "grelle" for å bruke ditt ord :fnise:

Har lest en del moteblogger, og det er liksom ikke ALT jeg kunne brukt selv for å si det sånn, selv om jeg bruker litt "unormale" kjoler (altså kjoler og sånt som ikke alle har)

Anonymous poster hash: 216b9...370

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke vant med så lange negler, men jeg hadde vært redd for å skrape opp huden til barnet. Jeg fikk påsatte negler da jeg giftet meg, men ble aldri komfortabel med det. Lagde jo rar lyd med en gang jeg kom borti noe. Men FF er kanskje mer vant til å "håndtere" fingre med lange negler.

Anonymous poster hash: 6058e...db5

• Liker 3
Skrevet

Det er visst ikke lett å gjøre ting akkurat som de opphengte synes det skal gjøres her i verden..

• Liker 3
Skrevet

Det er visst ikke lett å gjøre ting akkurat som de opphengte synes det skal gjøres her i verden..

Tja, er da ikke så vanskelig å ikke stjele fotoer eller merke reklameinnlegg korrekt.

• Liker 8
Skrevet

Tja, er da ikke så vanskelig å ikke stjele fotoer eller merke reklameinnlegg korrekt.

Akkurat DET er vel det eneste som har noen som helst logikk og er til dels saklig i denne tråden. Om det i tillegg hadde vært diskutert på generell basis i stedet for å henge ut EN person i det uendelige, så hadde det kanskje hatt en viss verdi også.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Men mange moteplagg er "grelle" for å bruke ditt ord :fnise:

Har lest en del moteblogger, og det er liksom ikke ALT jeg kunne brukt selv for å si det sånn, selv om jeg bruker litt "unormale" kjoler (altså kjoler og sånt som ikke alle har)

Anonymous poster hash: 216b9...370

Nei, det er mye man ikke ville brukt ;)

Men det må jo være greit å diskutere klær, frisyrer og lignende en finner i et magasin. For det er jo det hun hevder bloggen hennes er.

Endret av VirreVapp
  • Liker 6
Skrevet

Påsatte negler er komplett idioti. I samme klasse som silikonpupper. Jeg ler faktisk innvendig hver gang jeg ser en kvinne ikle seg noe sånt. Hva blir det neste? Forminske kjønnsleppene litt? Gi jenta på 8 år restylane? Elsk deg selv?

Anonymous poster hash: 4d333...730

• Liker 7
Skrevet

Akkurat DET er vel det eneste som har noen som helst logikk og er til dels saklig i denne tråden. Om det i tillegg hadde vært diskutert på generell basis i stedet for å henge ut EN person i det uendelige, så hadde det kanskje hatt en viss verdi også.

Neida, kan sikkert nevne outingen hun har drevet med, hetsingen av folk på FB og i kommentarfeltet og alle de andre negative tingene som har blitt kommentert enda en gang, men ærlig talt er jeg litt lei av å gjenta meg gang på gang til dere som hevder at det ikke er en lang liste med kritikkverdige hendelser i forbindelse med bloggen hennes.

• Liker 5
Skrevet

Tror kanskje at jeg hadde sluttet å lese bloggen om jeg hadde blitt så frustrert av den.

• Liker 5
Skrevet

Påsatte negler er komplett idioti. I samme klasse som silikonpupper. Jeg ler faktisk innvendig hver gang jeg ser en kvinne ikle seg noe sånt. Hva blir det neste? Forminske kjønnsleppene litt? Gi jenta på 8 år restylane? Elsk deg selv?

Anonymous poster hash: 4d333...730

Farger du håret, eller bruker sminke, eller går med merkeklær eller sko/plagg du synes er fine? Har ikke løsnegler selv, men forstår godt at mange vil ha det dersom neglene brekker eller sprekker lett. Synes det er kjempefint og feminint. Om noen er misfornøyd med pupper eller kjønnslepper så er man helt fri til å forandre på det, og godt er det! Man kan være godt fornøyd med den man er selvom.

Tenker du må le og humre mye for deg selv når du går nedover gata og fokuserer så mye på hva andre gjør. :tommel:

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 5
Skrevet

Nei, det er mye man ikke ville brukt ;)

Men det må jo være greit å diskutere klær, frisyrer og lignende en finner i et magasin. For det er jo det hun hevder bloggen hennes er.

Man har lov til å diskutere en blogger og antrekksbildene hun legger ut. Skjønner ikke at dette skal defineres som mobbing engang. På samme måte er det fullt tillatt å ha en diskusjon om verdiene hun formidleri bloggen sin.

Jag kalte stilen hennes for russisk-nyrik-stil. Det er ikke noe stygt i det. Mange liker den stilen, mange ikke. Selv kler jeg meg veldig fargerikt og om jeg hadde drevet en blogg og lagt ut mine antrekk hadde det sikkert blitt omtalt som klovnestil. Sånt må man faktisk tåle når man oppsøker offentligheten (og har millioner i inntekt) slik FF gjør. At hun blir furten over at åpenbare løgner om karakterer og restylane fanges opp betyr ikke at vi som fersker henne har ansvaret for hennes reaksjon. Vi er ikke onde mennesker fordi vi har en debatt o borges største blogger. Alle kjente mennesker diskuteres i ulik grad. Noen oppfører seg så dumt at det blir mye som kommenteres. Igjen, de som fanger opp alle de ulike negative hendelsene er ikke nødvendigvis mobbere som bedriver hets.

• Liker 11
Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger og persondebatt.

Daenerys, mod.

Skrevet

Farger du håret, eller bruker sminke, eller går med merkeklær eller sko/plagg du synes er fine? Har ikke løsnegler selv, men forstår godt at mange vil ha det dersom neglene brekker eller sprekker lett. Synes det er kjempefint og feminint. Om noen er misfornøyd med pupper eller kjønnslepper så er man helt fri til å forandre på det, og godt er det! Man kan være godt fornøyd med den man er selvom. Tenker du må le og humre mye for deg selv når du går nedover gata og fokuserer så mye på hva andre gjør. :tommel:Anonymous poster hash: d1ced...5cd

FF-forsvarere i gang med å angripe en som har en mening? Gud, det var nytt.

• Liker 4
Skrevet

Man har lov til å diskutere en blogger og antrekksbildene hun legger ut. Skjønner ikke at dette skal defineres som mobbing engang. På samme måte er det fullt tillatt å ha en diskusjon om verdiene hun formidleri bloggen sin.

Jag kalte stilen hennes for russisk-nyrik-stil. Det er ikke noe stygt i det. Mange liker den stilen, mange ikke. Selv kler jeg meg veldig fargerikt og om jeg hadde drevet en blogg og lagt ut mine antrekk hadde det sikkert blitt omtalt som klovnestil. Sånt må man faktisk tåle når man oppsøker offentligheten (og har millioner i inntekt) slik FF gjør. At hun blir furten over at åpenbare løgner om karakterer og restylane fanges opp betyr ikke at vi som fersker henne har ansvaret for hennes reaksjon. Vi er ikke onde mennesker fordi vi har en debatt o borges største blogger. Alle kjente mennesker diskuteres i ulik grad. Noen oppfører seg så dumt at det blir mye som kommenteres. Igjen, de som fanger opp alle de ulike negative hendelsene er ikke nødvendigvis mobbere som bedriver hets.

En ting er å diskutere det, en annen er å skrive alt i sin verste mening og direkte latterligjøre henne om det så gjelder klær eller frisyre. Nei, man må faktisk ikke bare "tåle" det om man er offentlig. Folk har et valg, man er ikke tvunget til å skrive negativt piss. Det er alltid unnskyldninger om at det er legitmt å komme med usaklig hets når bloggen er et "magasin", "business" eller "moteblogg" Skitkasting er aldri sjarmerende eller konstruktivt av den grunn.

Det er noen som har konstruktiv og saklige innlegg, resten er kun ondsinnet sladder.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...