AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5101 Skrevet 25. oktober 2013 Støttestrømper har ikke noe med hælhøyde å gjøre. Hvorfor tror du det? Anonymous poster hash: 75b76...30c Hun skrev da ikke det. Hun kommenterte at FF måtte bruke dem om kvelden etter en lang dag på høye hæler. Sier seg selv at føttene blir mindre hovne av å med lave sko enn stiletthæler.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe 5
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5102 Skrevet 25. oktober 2013 FF pleier nesten alltid å poste et innlegg om morgenen eller formiddagen. Ser det er stille på instagram også. Kan fødselen være i gang allerede eller spekulerer hun i at leserne skal begynne å lure på det?Anonymous poster hash: 90bf6...7fe
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5103 Skrevet 25. oktober 2013 Støttestrømper brukes på hovne og vonde ben. Brukes når man går mye, står mye, blir sittende i ro lenge og trangt (f.eks. på fly) og også gjerne til daglig for å forebygge blodpropp og åreknuter. Støttestrømper brukes også av de som er plaget med lymfødem og andre helseutfordringer som trenger kompresjon. At man har på høye hæler fra bilen og inn på et kurs tenker jeg at ikke er et viktig tema for andre enn den gravide. Anonymous poster hash: 75b76...30c 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5104 Skrevet 25. oktober 2013 Glem det, ser at hun godkjenner kommentarer nå. Anonymous poster hash: 90bf6...7fe
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5105 Skrevet 25. oktober 2013 Støttestrømper brukes på hovne og vonde ben. Brukes når man går mye, står mye, blir sittende i ro lenge og trangt (f.eks. på fly) og også gjerne til daglig for å forebygge blodpropp og åreknuter. Støttestrømper brukes også av de som er plaget med lymfødem og andre helseutfordringer som trenger kompresjon. At man har på høye hæler fra bilen og inn på et kurs tenker jeg at ikke er et viktig tema for andre enn den gravide. Anonymous poster hash: 75b76...30c Folk vet helt sikkert hva støttestrømper er. Forandrer ikke det faktum at skyhøye hæler belaster mer enn lave sko. Hun har jo stått og posert for antrekksfotoer og vært på shopping i dem, det er litt mer aktivitet enn å hoppe inn og ut av en bil.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe 8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5106 Skrevet 25. oktober 2013 Hun har kjøpt inn alt av utstyr og mer til, men har ennå ikke pakket fødebagen. Fin prioritering når man har under fem uker igjen.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe 2
Gjest Arch Skrevet 25. oktober 2013 #5107 Skrevet 25. oktober 2013 Hun har kjøpt inn alt av utstyr og mer til, men har ennå ikke pakket fødebagen. Fin prioritering når man har under fem uker igjen.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe Så du mener fødebag er viktigere en utstyr? Du vet at man kan føde uten den sekken med klær? 8
Gjest Funky Punk Skrevet 25. oktober 2013 #5108 Skrevet 25. oktober 2013 Hun har kjøpt inn alt av utstyr og mer til, men har ennå ikke pakket fødebagen. Fin prioritering når man har under fem uker igjen.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe Ja, fødebagen er jo det viktigste under hele graviditeten og fødselen. Det går jo ikke å pakke den helt opp mot fødselen, eller i verste fall få venner eller familie til å komme på sykehuset med nødvendige ting. Hvordan skal hun overleve fødselen uten en bag med klær liksom? 8
hjärterdam Skrevet 25. oktober 2013 #5109 Skrevet 25. oktober 2013 (endret) Hun har kjøpt inn alt av utstyr og mer til, men har ennå ikke pakket fødebagen. Fin prioritering når man har under fem uker igjen.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe Jeg hadde utstyr klart, men pakket med meg en bag i 3-4 tida på natta, og sønnen min er født kl 7 på morgenen, gikk så fint så Endret 25. oktober 2013 av hjärterdam 2
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5110 Skrevet 25. oktober 2013 Sier ikke at det ikke kan gå bra, det er prioriteringene jeg stusser over. Hun shopper flere timer hver dag, en fødebag tar ikke lang tid å klargjøre. Opplever hun styrtfødsel nå vil hun sikkert angre på å ikke ha den klar. Hun hsr jo absolutt alt utstyr og klær på plass, barnerommet er dekorert osv.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5111 Skrevet 25. oktober 2013 Så du mener fødebag er viktigere en utstyr? Du vet at man kan føde uten den sekken med klær? Selvfølgelig vet jeg det, slapp av.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe
Gjest Arch Skrevet 25. oktober 2013 #5112 Skrevet 25. oktober 2013 Sier ikke at det ikke kan gå bra, det er prioriteringene jeg stusser over. Hun shopper flere timer hver dag, en fødebag tar ikke lang tid å klargjøre. Opplever hun styrtfødsel nå vil hun sikkert angre på å ikke ha den klar. Hun hsr jo absolutt alt utstyr og klær på plass, barnerommet er dekorert osv.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe Ja, men en bag kan pakkes mens frua er på føden av mannen, mora, venninna eller naboen. Å kjøpe vogn og pusse opp rom krever litt mer. De fleste pakker vel uansett ikke den bagen før de er fødeklare. 3
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5113 Skrevet 25. oktober 2013 Ja, fødebagen er jo det viktigste under hele graviditeten og fødselen. Det går jo ikke å pakke den helt opp mot fødselen, eller i verste fall få venner eller familie til å komme på sykehuset med nødvendige ting. Hvordan skal hun overleve fødselen uten en bag med klær liksom? Det var bare en kommentar. Folk er veldig 'på' i denne tråden, både de som kritiserer frua og de som faller forsvarer henne. Uansett hva man skriver iler det jo en FF-forsvarer til for å sette en på plass. Anonymous poster hash: 90bf6...7fe 1
Gjest Funky Punk Skrevet 25. oktober 2013 #5114 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg forsvarer ikke FF, jeg blir oppgitt over problemstillingen. Spiller ingen rolle hvem det gjelder. 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5115 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg synes det er vittig at hun påpeker på instagram at bildene er tatt av henne, og at hun vannmerker noen av bildene sine. Hun er også tydeligvis klar over at noen av bildene hennes har havnet utenfor bloggen uten hennes samtykke. Likevel fortsetter hun å stjele bilder fra andre. Det er så hinsides dobbeltmoralsk. Anonymous poster hash: 19be2...6b6 21
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5116 Skrevet 25. oktober 2013 Jeg forsvarer ikke FF, jeg blir oppgitt over problemstillingen. Spiller ingen rolle hvem det gjelder. Var ikke mer enn en bemerkning om prioriteringer og nå har jeg jo blitt irettesatt av hele tre FF-fans. Poenget er tatt nå. Kan heller diskutere det AB-en over meg kommenterer angående FFs stjeling av bilder.Anonymous poster hash: 90bf6...7fe 4
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5117 Skrevet 25. oktober 2013 Tenk så mye tullball det kommer til å være i den fødebagen da! Hårkur og ansiktsmaske og stilettheler og krølltang og tannbleking og alskens kremer og såper. Hehehe :DAnonymous poster hash: e2db1...3e8 11
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5118 Skrevet 25. oktober 2013 Tenk så mye tullball det kommer til å være i den fødebagen da! Hårkur og ansiktsmaske og stilettheler og krølltang og tannbleking og alskens kremer og såper. Hehehe :DAnonymous poster hash: e2db1...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5119 Skrevet 25. oktober 2013 Tenk så mye tullball det kommer til å være i den fødebagen da! Hårkur og ansiktsmaske og stilettheler og krølltang og tannbleking og alskens kremer og såper. Hehehe :DAnonymous poster hash: e2db1...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2013 #5120 Skrevet 25. oktober 2013 Åi beklager, tlf hang seg opp Anonymous poster hash: e2db1...3e8
Fremhevede innlegg