Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mitt forrige innlegg om LK og hans uttalelser om kropp og vekt ble selvfølgelig fjernet.

Jeg reagerer enormt på at en som er gift med noen som har hatt SF er så opptatt av kropp og vekt. CBE går gravid nå, og han uttaler seg om vektøkning i svangerskapet?!? Burde ikke fokuset hans være på at de skal få et velskapt barn sammen? Hvorfor i all verden skriver han om hva som er anbefalt vektoppgang i det hele tatt, når hans kone har hatt anoreksi?

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan han kan være så tankeløs i denne tiden? I stedet for å fokusere på det kommende barnet er det CBEs vekt som er i fokus.

Noe er alvorlig galt og jeg synes ufattelig synd på CBE.

Jeg synes det er feil å komme med en påstand om anoreksi, uten at man har grunnlag for deg. Ja, hun hadde et anstrengt forhold til mat en kortere periode hvor hun spiste lite, men anoreksi er mer komplekst enn det. Er enig at hun er utrolig utseende og kroppsfoksert, men tror det er viktig at man ikke slenger ut diagnoser uten at man har belegg for det.

Anonymous poster hash: df2a3...df1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synes det er feil å komme med en påstand om anoreksi, uten at man har grunnlag for deg. Ja, hun hadde et anstrengt forhold til mat en kortere periode hvor hun spiste lite, men anoreksi er mer komplekst enn det. Er enig at hun er utrolig utseende og kroppsfoksert, men tror det er viktig at man ikke slenger ut diagnoser uten at man har belegg for det.

Hun drev en pro-ana-blogg, det er ikke spekulasjon å si at hun hadde anoreksi. Hun har i ettrtud innrømmet å ha ha hatt anoreksi dq Se og Hør ville skrive om pro-ana-bloggen.

Skjerp deg.

Endret av Niennas
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet (endret)

LK har en forferdelig nettpersonlighet. Kan ikke uttale meg om hvordan han er i det virkelige liv, men rundt om på nett er han en ufordragelig bedreviter som ser ut til å ha forskrudde tanker om det meste. Han fremstår ikke som særlig intelligent, og prøver derfor å bjeffe høyest for å kompensere for manglende bitt.

Anonymous poster hash: 92ec2...6ec

Endret av Bond
  • Liker 17
AnonymBruker
Skrevet (endret)

Hun drev en pro-ana-blogg, det er ikke spekulasjon å si at hun hadde anoreksi. Hun har i ettrtud innrømmet å ha ha hatt anoreksi dq Se og Hør ville skrive om pro-ana-bloggen.

Skjerp deg.

Det er nok du som må skjerpe deg og dessuten sjekke opp hukommelsen din. Hun har aldri sagt at hun har anoreksi.

Endret av Bond
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

At LK virkelig prøver å virke pålitelig ved å oppgi at han er ernæringsfysiologstudent på første året blir helteit. Det som gjør det enda værre er at han egentlig ikke burde kalle seg ernæringsfysiologstudent.

En ernæringsfysiolog har utdanning på mastergradsnivå - og det tilbyr de ikke på bjørknes eller atlantis eller hva det var for en fjaseskole han tar dette på.

Flaut...

Anonymous poster hash: 27ac2...3bb
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

At LK virkelig prøver å virke pålitelig ved å oppgi at han er ernæringsfysiologstudent på første året blir helteit. Det som gjør det enda værre er at han egentlig ikke burde kalle seg ernæringsfysiologstudent.

En ernæringsfysiolog har utdanning på mastergradsnivå - og det tilbyr de ikke på bjørknes eller atlantis eller hva det var for en fjaseskole han tar dette på.

Flaut...

Ja det blir litt det samme som at jeg går jordmor på første året, i stedet for å kalle det sykepleien.

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

• Liker 7
Skrevet

Jeg ser stor forskjell da og nå, hun har ikke lagt på seg kun 1,5 kg. Her snakker vi om en som påstår vekta er lik som da hun var 14 år gammel :P

Jeg er enig. Hun har lagt på seg "mye" mer enn 1,5 kg, og jeg synes hun kler det veldig godt. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja det blir litt det samme som at jeg går jordmor på første året, i stedet for å kalle det sykepleien.

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

Ja, dessuten må man ha BA fra UIB eller UIO for å kunne ta master i klinisk ernæring (og dermed bli ernæringsfysiolog). Så, om han skal bli ernæringsfysiolog, så er han egentlig ikke begynt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

L.k skreiv om det på twitter, han mener VG er fullstendig feil og at dette bare er tull. Lavkarbo er bestm visst.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lest på Facebook:

Ja, men e får jo ikke deltatt på botfesten pga at C er gravid.. Så d er bortkasta penger for min del ;)

Kan han ikke delta på lagfest fordi hun er gravid?

Anonymous poster hash: 53447...bfe

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok du som må skjerpe deg og dessuten sjekke opp hukommelsen din. Hun har aldri sagt at hun har anoreksi.

Nei, hun har ikke det. Men hun ha sagt at hun har hatt spiseforstyrrelser. Og det er vel ganske klart at noe er galt når man skriver en PRO-anorexia-blogg.

Anonymous poster hash: 1ca5c...0ad

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nei, for det kunne jo ikke tenkes at han dro en spøk om at hun skulle lese det der...

Anonymous poster hash: f50ea...ad4

Du må ikke nevne det engang - de eier ikke humoristisk sans, alt tas selvsagt på ramme alvor når det gjelder fotballfruen og mannen hennes.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

"Er det ikke deilig å ha noen å hate".

Man føler seg bedre av å rakke ned på andre har jeg hørt. Denne tråden er bevis på det.

Anonymous poster hash: dc3ea...576
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Man føler seg bedre av å rakke ned på andre har jeg hørt. Denne tråden er bevis på det.

Cool story bro.

Anonymous poster hash: 56d25...230

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvem hater her? Hvor er hatet og hvem skriver hat???? Jeg undres ved.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Nå er han ikke bare ekspert på lavkarbo, men forplantning også! Hører jeg klipp og lim?

Anonymous poster hash: 95d1e...e18
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå er han ikke bare ekspert på lavkarbo, men forplantning også! Hører jeg klipp og lim?

Anonymous poster hash: 95d1e...e18

Ikke bare det, men hva har en oppramsing av helt elementær anatomi å gjøre med "sunt folkevett"? Dette er grunnleggende kunnskap.

Dette er tross alt pensum fra biologi i andre klasse på vgs, men det er han kanskje ikke klar over?

Anonymous poster hash: 4d333...730

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder folk som ikke har det så godt med seg selv ..

Ingen som er fornøyd med livet sitt, som trives og har det godt finner glede i å rakke ned på andre - tvert imot.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gjelder folk som ikke har det så godt med seg selv ..

Ingen som er fornøyd med livet sitt, som trives og har det godt finner glede i å rakke ned på andre - tvert imot.

Nå er det fullt mulig å mislike andres adferd og fremtoning uavhengig av hvor fint man har det ellers i livet. Jeg har det meget bra med meg selv, jeg ser bra ut og likevel er jeg kritisk til FF. Kan du vennligst si hva som feiler meg, gitt at det ikke er tillatt?

Anonymous poster hash: 4d333...730

• Liker 5
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...