QueenOfTheSidewalk Skrevet 27. august 2013 #1781 Del Skrevet 27. august 2013 Men hvordan angår lønna hennes deg? Grunnen til at hun forsvares, er at noen mennesker pirker på alt hun gjør og at det til slutt blir for dumt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zzyzx Skrevet 27. august 2013 #1782 Del Skrevet 27. august 2013 Ja er synd folk hjelper henne tjene penger Men du gjør jo det selv ved å starte en slik tråd som dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1783 Del Skrevet 27. august 2013 Er hun flau over magen, eller? Hvorfor viser hun den nesten aldri? Anonymous poster hash: 4c0b8...e24 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salmonella Skrevet 27. august 2013 #1784 Del Skrevet 27. august 2013 Er hun flau over magen, eller? Hvorfor viser hun den nesten aldri? Anonymous poster hash: 4c0b8...e24 Kanskje hun ikke har lyst? Kanskje hun ikke føler for det? Kanskje hun vet av erfaring at om hun legger fokuset på gravidmagen så kommer folk til å stønne å bære seg over at ff stresser andre gravide som ikke er like trent som henne? ÅÅÅeeeeeh, min gravidemage ser ikke slik ut, ff er så fæl som fokuserer på gravidmagen sin for ingen har sååå trena gravidmage, buhuuuuuu, hun legger lista så høyt, kan hun ikke ta hensyn til andre som ikke er like trent?! Kanskje derfor? jeg vet ikke. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1785 Del Skrevet 27. august 2013 Fortjener? Hva er kriteriene for å fortjene den inntekten man har? Hun utfører jobben sin, og inngår avtaler som gjør at hun tjener det hun gjør. Så da er det vel greit da.Anonymous poster hash: ce258...260 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 27. august 2013 #1786 Del Skrevet 27. august 2013 tror folk glemmer at hun har utgifter og... Regnskapsfører koster Hun betaler MVA på alt hun mottar (14/25%) klær kjøper hun ofte selv Utstyr: Data, kamera, osv. m.m. ... og la oss ikke glemme: Hun bidrar ypperlig med skatt til statskassa. Er ikke enig i alt hun skriver og gjør, men la henne nå få betalt for det hun gjør? Jeg får i hvert fall ikke vondt av at hun tjener mer enn meg. Det skader ikke oss andre, gjør det vel? :-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
levelivet Skrevet 27. august 2013 #1787 Del Skrevet 27. august 2013 Ser denne tråden til stadighet råder topplista av diskusjonene. Kan noen svare meg på hvorfor dere gidder å bry dere? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 27. august 2013 #1788 Del Skrevet 27. august 2013 To tråder er slått sammen, i tillegg til at trådene er ryddet for hets, spekulasjoner, innlegg uten egenverdi, avsporing og svar til disse. Niennas, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1789 Del Skrevet 27. august 2013 Hehe, jeg skjønner at dette mest antageligvis er for hundens beste helse, men måtte le litt når jeg leste det nye innlegget i kveld "Så dro vi hjem, gikk en langtur med hundene (Ronaldo bare eser utover av ingen grunn, og trenger virkelig trim for tiden, stakkar)" I tillegg, apropos feilfri og alt det der... er ikke dette en litt merkelig formulering? "Æsj, det hadde jo meldt så bra!" Anonymous poster hash: 46dc6...91e Anonymous poster hash: 46dc6...91e 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 27. august 2013 #1790 Del Skrevet 27. august 2013 Hehe, jeg skjønner at dette mest antageligvis er for hundens beste helse, men måtte le litt når jeg leste det nye innlegget i kveld "Så dro vi hjem, gikk en langtur med hundene (Ronaldo bare eser utover av ingen grunn, og trenger virkelig trim for tiden, stakkar)" I tillegg, apropos feilfri og alt det der... er ikke dette en litt merkelig formulering? "Æsj, det hadde jo meldt så bra!" Anonymous poster hash: 46dc6...91e Anonymous poster hash: 46dc6...91e Hun har brukt dette uttrykket om værmelding så lenge jeg har lest bloggen. Kommenterte det en gang også, men da ble hun bare snurt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1791 Del Skrevet 27. august 2013 Tidenes lengste setning også : "Vi bestemte oss i hvert fall for å kjøre hjem igjen, men synes nesten det var litt leit når vi først hadde kjørt så langt, så vi stoppet heller i Porsgrunn hvor det viste seg at i hvert fall litt av godværet hadde gjemt seg, og så endte vi opp på Jonas B Gundersen med sen lunsj / tidlig middag i stedet." Anonymous poster hash: c195e...338 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1792 Del Skrevet 27. august 2013 Er hun flau over magen, eller? Hvorfor viser hun den nesten aldri? Anonymous poster hash: 4c0b8...e24 Synes du det er merkelig? Anonymous poster hash: 4e46a...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. august 2013 #1793 Del Skrevet 27. august 2013 Pizza og tortilla!!!!!! Hva har skjedd?????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 27. august 2013 #1794 Del Skrevet 27. august 2013 Pizza og tortilla!!!!!! Hva har skjedd?????????????? Er det ulovlig for fruen å spise hva hun vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annsme89 Skrevet 27. august 2013 #1795 Del Skrevet 27. august 2013 Er det ulovlig for fruen å spise hva hun vil? Ja, det er ulovlig for fruen å spise hva hun vil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. august 2013 #1796 Del Skrevet 27. august 2013 Er det ulovlig for fruen å spise hva hun vil? Ja og hun har laget kokebok om det. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1797 Del Skrevet 27. august 2013 Nå er det vel strengt talt Lassefar som spiser pizza, han skeier jo ut i ny og ne. Fruen holdt seg nok til den wrapp'en. Skandale avblåst! Anonymous poster hash: 801a1...961 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 27. august 2013 #1798 Del Skrevet 27. august 2013 Wraps er jo laget av hvetemel. Trodde det var djevelens verk der i gården. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1799 Del Skrevet 27. august 2013 Wraps er jo laget av hvetemel. Trodde det var djevelens verk der i gården. Joda, men det er mindre carbs i det enn i den pizzaen på bildet. Garantert. Anonymous poster hash: 801a1...961 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1800 Del Skrevet 27. august 2013 Nei. Lars Kristian spiste vanlig pizza, mens Caroline spiste bare fyllet i wrapsen. Hun skrapte det ut av lefsa. Står i komentarfeltet. Anonymous poster hash: 85e79...e5b 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg