Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men hvordan angår lønna hennes deg? Grunnen til at hun forsvares, er at noen mennesker pirker på alt hun gjør og at det til slutt blir for dumt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er synd folk hjelper henne tjene penger

Men du gjør jo det selv ved å starte en slik tråd som dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun flau over magen, eller? Hvorfor viser hun den nesten aldri?

Anonymous poster hash: 4c0b8...e24
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun ikke har lyst? Kanskje hun ikke føler for det? Kanskje hun vet av erfaring at om hun legger fokuset på gravidmagen så kommer folk til å stønne å bære seg over at ff stresser andre gravide som ikke er like trent som henne? ÅÅÅeeeeeh, min gravidemage ser ikke slik ut, ff er så fæl som fokuserer på gravidmagen sin for ingen har sååå trena gravidmage, buhuuuuuu, hun legger lista så høyt, kan hun ikke ta hensyn til andre som ikke er like trent?!

Kanskje derfor? jeg vet ikke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortjener? Hva er kriteriene for å fortjene den inntekten man har? Hun utfører jobben sin, og inngår avtaler som gjør at hun tjener det hun gjør. Så da er det vel greit da.

Anonymous poster hash: ce258...260

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror folk glemmer at hun har utgifter og...

Regnskapsfører koster
Hun betaler MVA på alt hun mottar (14/25%)

klær kjøper hun ofte selv

Utstyr: Data, kamera, osv.

m.m.

... og la oss ikke glemme: Hun bidrar ypperlig med skatt til statskassa.

Er ikke enig i alt hun skriver og gjør, men la henne nå få betalt for det hun gjør? Jeg får i hvert fall ikke vondt av at hun tjener mer enn meg. Det skader ikke oss andre, gjør det vel? :-)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser denne tråden til stadighet råder topplista av diskusjonene.

Kan noen svare meg på hvorfor dere gidder å bry dere?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To tråder er slått sammen, i tillegg til at trådene er ryddet for hets, spekulasjoner, innlegg uten egenverdi, avsporing og svar til disse.

Niennas, mod.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skjønner at dette mest antageligvis er for hundens beste helse, men måtte le litt når jeg leste det nye innlegget i kveld :fnise:

"Så dro vi hjem, gikk en langtur med hundene (Ronaldo bare eser utover av ingen grunn, og trenger virkelig trim for tiden, stakkar)"

I tillegg, apropos feilfri og alt det der... er ikke dette en litt merkelig formulering?

"Æsj, det hadde jo meldt så bra!"

Anonymous poster hash: 46dc6...91e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg skjønner at dette mest antageligvis er for hundens beste helse, men måtte le litt når jeg leste det nye innlegget i kveld :fnise:

"Så dro vi hjem, gikk en langtur med hundene (Ronaldo bare eser utover av ingen grunn, og trenger virkelig trim for tiden, stakkar)"

I tillegg, apropos feilfri og alt det der... er ikke dette en litt merkelig formulering?

"Æsj, det hadde jo meldt så bra!"

Hun har brukt dette uttrykket om værmelding så lenge jeg har lest bloggen. Kommenterte det en gang også, men da ble hun bare snurt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidenes lengste setning også : "Vi bestemte oss i hvert fall for å kjøre hjem igjen, men synes nesten det var litt leit når vi først hadde kjørt så langt, så vi stoppet heller i Porsgrunn hvor det viste seg at i hvert fall litt av godværet hadde gjemt seg, og så endte vi opp på Jonas B Gundersen med sen lunsj / tidlig middag i stedet."

Anonymous poster hash: c195e...338
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du det er merkelig?

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pizza og tortilla!!!!!! Hva har skjedd??????????????

Er det ulovlig for fruen å spise hva hun vil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det vel strengt talt Lassefar som spiser pizza, han skeier jo ut i ny og ne. Fruen holdt seg nok til den wrapp'en. Skandale avblåst!

Anonymous poster hash: 801a1...961
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wraps er jo laget av hvetemel. Trodde det var djevelens verk der i gården.

Joda, men det er mindre carbs i det enn i den pizzaen på bildet. Garantert.

Anonymous poster hash: 801a1...961

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Lars Kristian spiste vanlig pizza, mens Caroline spiste bare fyllet i wrapsen. Hun skrapte det ut av lefsa. :P Står i komentarfeltet.

Anonymous poster hash: 85e79...e5b
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...