AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #21 Skrevet 28. august 2013 I normale munnfuller Altså slikt biter jeg skjærer til meg selv. Ikke bittesmå biter som vi gjorde da de var baby. (Han er forøvrig 11mnd nå). Ok. Men jeg kommer nok fortsatt til å dele opp hennes mat mindre enn hva jeg selv spiser. Hun er tross alt ikke så gammel. Men jeg vil bare si det, at jeg moser ikke maten hennes. Hun får helt vanlig mat Anonymous poster hash: a9f8e...f8f
Ragg Skrevet 28. august 2013 #22 Skrevet 28. august 2013 Når gikk dette over med sønnen deres? Takk Det var litt godt å lese at dere delte opp kjøttkaker o.l i normale munnfuller. Da gjorde dere sikkert det med grønnsaker o.l også? På enkelte innlegg her virket det nesten som om to åringen får maten på tallerkenen på lik linje som en voksen også setter i gang og spise. Vi kommer nok til å fortsette å gi henne halve brødskiver, men kommer til å dele opp middagene i forholdsvis små biter ennå.Anonymous poster hash: a9f8e...f8f
Ragg Skrevet 28. august 2013 #23 Skrevet 28. august 2013 Bedret seg rundt da han begynte i barnehagen, men kan enda brekke seg hvis han får formye i munnen. Han har veldig store mandler så kan være det som er problemet. Og at jeg er så opphengt og redd for at han skal kveles at jeg gjerne kvepper ved minste host..! Syns det var ubehagelig når han begynte i barnehagen for der hadde jeg ikke kontroll og de delte ikke opp eplene slik jeg gjorde. Men det har heldigvis gått fint
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå