Gå til innhold

Kose seg med en banan??

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei !

Jeg er en jente som snart fyller 16 år.Jeg har snakket med mine venniner og de sa at de ikke hadde ligget med en gutt før.Ikke jeg heller .

Men noen av dem sa på en fast når vi var litt fulle at de hadde kost seg med en banan.Det var vist veldig godt..Jeg synes det virket litt unormalt å gjøre ,men sa ikke det til dem.Men jeg har litt list til å prøve jeg også.

Jeg lurer på om hva dere andre jenter her inne synes om det jeg?

Skal jeg prøve det eller ikke??

Hilsen Jente 15 år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestt

Helt normalt å få lyst til det.

Agurker..bananer.. Ikke noe gale i det. Når man ikke har en gutt / mann kan man ha sex med så er det jo en erstatning :)

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Helt normalt å få lyst til det.

Agurker..bananer.. Ikke noe gale i det. Når man ikke har en gutt / mann kan man ha sex med så er det jo en erstatning :)

Lykke til.

Eg vil anbefale å invistere i ein dildo/vibrator dersom behovet er der. Syns desse grønsaks-greiene blir ein smule rart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Banan funkar fint, det! Men sett på ein kondom først, det glir bedre og beskyttar kanskje mot ting og tang på banan-skalet(?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Banan funkar fint' date=' det! Men sett på ein kondom først, det glir bedre og beskyttar kanskje mot ting og tang på banan-skalet(?)[/quote']

Det var i alle fall eit godt råd. Sjølv om eg ville holdt meg til plastikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste en gang i sex&samlivspalten i Det Nye at som tommelfingerregel kunne man putte alt i sjeden som man ville puttet i munnen. Synes det hørtes litt rart ut, det vokser jo masse nasty bakterier i munnen i løpet av dagen, mens man helst ikke vil ha slike der nede (utenom de som skal være der da). Dessuten dukker det opp rare bilder i hodet av kjøttkaker og sjokoladepudding og speilegg og jeg tenker at de sexspertene hadde en merkelig måte å si det på.

Men en banan er nok ufarlig (med skallet på, hehe) så prøv i vei du.

Mine erfaringer med matvarer er begrenset, og uansett er det liten nytte du kan dra av å høre om det (med mindre dette er en løktråd, noe som virker sannsynlig for meg akkurat nå. Om det skyldes min velutviklede intuisjon eller paranoia som følge av all løk-fokuseringen her i det siste er ikke godt å si.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

bruk iallfall kondom på ellers brekker den kanskje også sitter du med skjegget i postkassa/bananen i skrævet osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...