Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg synes ikke det var riktig at Margaret havnet i stolen på fredag,Susanne skulle ha sittet der..... Og Susanne burde gått ut før Håkon...... Skal være enig i at Sandra sang "greit"på fredag,men ikke mere enn greit.... Jeg håper hun ikke går videre til finalen........

Kjartan og Margaret til finalen! JA!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker Håkon jeg. han er utrolig selvsikker på scenen og det er bra. De andre står jo bare der. Når det er sagt så håper jeg på Margaret. Hun har særpreg, men virker for sjenert eller er det Janteloven hun tenker på der hun står?? Er enig i at Susanne er veldig nasal. Hun var min favoritt helt fra starten, men vi kan nok ikke måle oss med Kurt så lenge Maria røk ut.

Gjest Primula
Skrevet
At Susanne skrev teksten i hånda gjør vel ingenting...? :klø:

Jeg synes det gjør noe..virker uproft. Et popidol bør kunne lære seg tekstene.

Gjest gjest1
Skrevet

Stakkars jenta er berre 17 år, og har ikkje vore i rampelyset meir enn eit par mnd, vi kan vel ikkje forvente at ho er fullstendig proff enno då!

Skrevet

Anneli Drecker er da altfor SNILL i sine uttalelser, mener jeg da. Uansett hvro på trynet en deltaker er, så roser hun vedkommende. Er stort sett bare Karlsen som klarer å være ordentlig kritisk når noe er forferdelig dårlig.

Gjest gloria
Skrevet
Anneli Drecker er da altfor SNILL i sine uttalelser' date=' mener jeg da. Uansett hvro på trynet en deltaker er, så roser hun vedkommende. Er stort sett bare Karlsen som klarer å være ordentlig kritisk når noe er forferdelig dårlig.[/quote']

:enig_animasjon:

Douglas er også dyktig etter min mening. Synes han er veldig saklig og vet hva han prater om.

Skrevet

Susanne - Tenkte jeg ikke på før men; Sexy m. sexy stemme. Hun har synget dårlig de to siste gangene, men hun har bevist tidligere. Norges nye sex symbol! :sjarmor:

Sandra - Overbeviste igjen. Jeg synes hun har en mye finere basis stemme enn Maria har. Og det er ikke første gang hun har vist at hun treffer tonene. Sterkt undervurdert i dette forumet. Kanskje fordi hun blir et Target.

Håkon - Ble kanskje litt for anonym idag. Jeg likte utsrålingen hans. jaja.

Kjartan - Gjorde det bra, men.. ble for tullete. Og det er vel ikke Idol'isk.

Margaret - Blir jo bare nydeligere og nydeligere dag for dag.

Det er jevnt, og jeg syntes det er mere spennende dette året.

Tipper at dommerene bare ga gode kommentarer på fredan, sånn at seerne måtte tenke selv. Og jeg syntes det er fint at dommerene reagerer forskjellig.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Sandra - Overbeviste igjen. Jeg synes hun har en mye finere basis stemme enn Maria har. Og det er ikke første gang hun har vist at hun treffer tonene. Sterkt undervurdert i dette forumet. Kanskje fordi hun blir et Target.

Min personlige meninger at Sandra IKKE kan synge. En kan vel ikke autoamatisk synge bare fordi en treffer tonene vel? Da er det mange her i landet som burde blitt sangstjerner, om det skal så lite til.

Hun har en alt for platt stemme til at det høres bra ut i mine ører, og det må jeg få lov til å mene. Min mening er rett og slett at Sandra IKKE kan synge.

Gjest Gjesta
Skrevet

En ting er at Sandra ikke kan synge - men folkens - SUSANNE da??? Kan HUN synge? Nei. På fredag sang hun mer surt enn vakkert, spør du meg. Hun burde forsvunnet fra Idol før Håkon, i allefall... :roll:

Ellers gjorde Sandra sin hittil beste opptreden i mine øyne, mens Margaret og Kjartan var desidert best!

Jeg frykter at vi kan få se både Sandra og Susanne i finalen, men jeg håper på Kjartan og Margaret!

Det er litt moro med Idol, er det ikke! :wink:

K

Skrevet

Min personlige meninger at Sandra IKKE kan synge. En kan vel ikke autoamatisk synge bare fordi en treffer tonene vel? Da er det mange her i landet som burde blitt sangstjerner, om det skal så lite til.

Hun har en alt for platt stemme til at det høres bra ut i mine ører, og det må jeg få lov til å mene. Min mening er rett og slett at Sandra IKKE kan synge.

Joda hun er vel ikke stor kvalitetsmessing. Men for det første så kan det være vanskelig å treffe toner når man står på scenen med musikk rundt seg. Og for det andre så når man lager musikk i studio kan man justere ting. Da er det viktigere at hun har en fin stemme, klarer å dreie stemmen, synge på forsjellige måter osv, enn at hun treffer tonene. Når man hører på et album hører man jo stemmen hele tiden. Og når stemmen til Maria var kanske plett emm; når hun synger vanlig, så balanserer det seg mere opp her. Og Sandra har faktisk synget rent en del ganger før, og hun viste i dag at hun kan gi litt på også, det viste hun på semifinalen(de pre-rundene med 10 i hver gruppe hvor de tok ut 2 i hver, mener jeg) også.

emm var utstemningen av Ahn den største og kanskje eneste feilen stemmerene har gjort. Kanskje fordi at mange ikke så på semifinalene og så hvor fint hun sang der, og bare så hennes svake opptreden i første finale runde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...