Gå til innhold

Idol 23.04


Windy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Margareth og Kjartan var strålende i dag' date=' jeg liker ikke den trøkkinga i stemmen til Susanne, som jeg har sagt før, det høres ut som om hun sitter på do.[/quote']

Jeg er så enig, så enig.

For å si det som det er så var jo i grunnen alle like flinke i dag, men håpte Susanne eller Håkon skulle ryke, synes Margareth og ikke minst Kjartan har levert det beste til nå når en tenker på helheten i de siste programmene og tar i betraktning de som er i gjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toolazytologon

Jeg syntes at Susanne leverte dårligst i dag. Men, det spiller vel ingen rolle om de er enn så gode til å synge, det er jo i bunn og grunn en popularitetskonkurranse uansett...

Sandra overrasket idag, syntes hun var kjempeflink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Helt utrolig at Sandra IKKE havnet i stolen i dag. :hakeslepp: Publikum har sagt at hun er en av de to beste, og det går ikke an å være så døv.

Jaja, akkurat forundrer det meg ikke at hun stikker av med seieren. Men en sak er da sikkert, og det er at jeg er ikke Norsk når hun blir sendt til World Idol. Noe så flaut for Norge etter Kurt. :roll:

Må bare si at Kjartan er og blir best. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte Sandra i dag. Supersøt, men det funka bedre enn til vanlig. Synes hun fortjente å bli sittende i sofaen i dag. Likte også Kjartan og Margareth i dag. Håkon ble litt kjedelig, og får litt angst av Susanne innimellom. Rå raspestemme funker ikke like bra med storband som med pop og rock. (Med mindre det er en litt whiskey-hes Sinatra som laller med bandet , rimelig pussa, og som fremdeles synger sokkene av bl.a. Robbie Williams.)

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag var de flinke alle sammen. Det er første gang jeg har hørt samtlige synge bra' date=' første gang jeg ikke har et par klare ut-kandidater.[/quote']

Enig med deg, Tex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt utrolig at Sandra IKKE havnet i stolen i dag. :hakeslepp: Publikum har sagt at hun er en av de to beste, og det går ikke an å være så døv.

Jaja, akkurat forundrer det meg ikke at hun stikker av med seieren. Men en sak er da sikkert, og det er at jeg er ikke Norsk når hun blir sendt til World Idol. Noe så flaut for Norge etter Kurt. :roll:

Må bare si at Kjartan er og blir best. :danse:

Denne signerer jeg GLATT! :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen jeg sendte inn stemme på IDOL i går - og den fikk Sandra :-)

Synes de var flinke alle sammen jeg, men det var nok riktig deltaker som gikk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Primula

Jeg er så utrolig lei av Susanne nå... Hr vært en av mine favoritter lenge, men når det bare er fem igjen, syntes jeg hun skulle gått ut. Og teksten skrevet i hånda? Det er utrolig uprofesjonelt... :fy:

Herlig å se at Margaret strålte igår. Håper hun blir med til finalen.

Forsåvidt greit at Håkon gikk ut igår, selv om jeg hadde håpet at Susanne var førstemann ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena

Er og veldig lei av Susanne :Gjesp: Ja ein skal IKKJE skrive tekst i handa. :fy:

Margaret har endeleg komt i storform igjen! Ah herleg!!!! :hoppe:

Sandra var kjempe flink i går! Er så imponert!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madam Felle

Sandra er for sukkersøt at en kan få hull i tennene av mindre. Nei takke meg til artister med kraft i stemmen, og det har ikke hun. Håper hun går ut neste gang, for hun fortjener IKKE å vinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra er for sukkersøt at en kan få hull i tennene av mindre. Nei takke meg til artister med kraft i stemmen, og det har ikke hun. Håper hun går ut neste gang, for hun fortjener IKKE å vinne.

:Nikke:

Kunne ikke vært mer enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Susanne har vel minst repertoar av samtlige som er tilbake. Alt hun synger må jo legges ned i mannestemme - og enda klarer hun ikke å råke! Det verste synes jeg likevel er den nasale greia hun driver med og at hun ikke klarer å holde rytmen.

Sandra har tross alt vist framgang, selv om det selvfølgelig er en veldig spinkel stemme som ikke akkurat skiller seg ut i mengden.

Hvis årets Idol skal ro seg i land på noen måte som vellykket må det bli Margaret som vinner. HUn trenger egentlig bare litt mer selvtillit så blir hun bra på stemmen - og noen år til på baken så vedder jeg på at hun skriver gode tekster. Helt excellent fredag!

Hvis Margaret ryker neste gang boikotter i alle fall jeg resten av konkurransen.

Fru Nitha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var Margarets kveld. Hun var rå. Endelig turte hun å ta i litt. Way to go!

Og Sandra overrasket stort. Var en fantastisk opptreden hun leverte, ji. Hun fortjente å unngå sofaen denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margaret var kjempebra på fredag.

Det samme var Kjartan og faktisk Sandra.

Synes at sangen passet veldig bra til henne og at hun kom seg gjennom den på en utrolig fin måte.

Om vi liker det eller ei: et vinnede vesen og utseende spiller jo faktisk en rolle. Og jenta har jo sjarm så det holder.

Susanne begynner å ramle litt ned på min liste. Vet ikke helt hvorfor, men det blir liksom det samme gang på gang.

Jeg håper at Margaret og Kjartan kommer til finalen.

Lea - som fortsatt sørger over at Øystein gikk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vil ha Margaret og Kjartan til finalen!!!

Sandra er for sukkersøt og synger dårlig og Susanne er jeg lei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...