Windy Skrevet 23. april 2004 #1 Skrevet 23. april 2004 Ugh, er min kommentar til Susanne... Dommerene tør jo aldri å kritisere!! Det var skikkelig surt.. Må si jeg forventer meg mye surt i dag
Gjest Myumi Skrevet 23. april 2004 #3 Skrevet 23. april 2004 Margareth og Kjartan var strålende i dag, jeg liker ikke den trøkkinga i stemmen til Susanne, som jeg har sagt før, det høres ut som om hun sitter på do.
Windy Skrevet 23. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 23. april 2004 Margaret var knall i dag Ja, dette var "Margarets musikk"!!! Kledde stemmen hennes veldig bra
Gjest Phair Skrevet 23. april 2004 #6 Skrevet 23. april 2004 Argh, hater å inrømme det, men Sandra var flink i dag jo :evil:
Gjest agurk Skrevet 23. april 2004 #7 Skrevet 23. april 2004 Argh' date=' hater å inrømme det, men Sandra var flink i dag jo :evil:[/quote'] Flink og flink, hun sang jo rent iallefall! Det skal hun ha! Lenge siden sist
Windy Skrevet 23. april 2004 Forfatter #8 Skrevet 23. april 2004 Sandra sang pent så lenge hun sang "lavt", det skal hun ha
Gjest bare lille meg... Skrevet 23. april 2004 #9 Skrevet 23. april 2004 Ja, dette var "Margarets musikk"!!! Kledde stemmen hennes veldig bra Signerer på den
Gjest Tex Skrevet 23. april 2004 #10 Skrevet 23. april 2004 I dag var de flinke alle sammen. Det er første gang jeg har hørt samtlige synge bra, første gang jeg ikke har et par klare ut-kandidater.
Midnattsol Skrevet 23. april 2004 #11 Skrevet 23. april 2004 I dag var de flinke alle sammen. Det er første gang jeg har hørt samtlige synge bra' date=' første gang jeg ikke har et par klare ut-kandidater.[/quote'] Enig! Blir spennende. Susanne kanskje? Nei, har ingen aning!
Gjest Elektra Skrevet 23. april 2004 #12 Skrevet 23. april 2004 Jeg synes at både Susanne,Kjartan og Margaret gjorde det bra i dag..Sandra også forsåvidt :o Så den som burde bli utstemt i kveld er Håkon.Synes ikke at han har noen bra stemme generelt sett,men han har stil på scenen da Så da gjenstår det å se om jeg har rett.....
Gjest 3llie Skrevet 23. april 2004 #13 Skrevet 23. april 2004 Susanne og Margareth var bare helt knall..! Gutta sang tørt og kjedelig syntes jeg :-? Sandra var ikke så værst i dag..
Diaz Skrevet 23. april 2004 #14 Skrevet 23. april 2004 Synes generelt alle hadde en god opptreden ikveld, ingen som jeg synes sang dårlig, så dette blir spennende og se hvem som går ut... Mine favoritter er Kjartan og Håkon.
Gjest Catwoman Skrevet 23. april 2004 #15 Skrevet 23. april 2004 I dag var de flinke alle sammen. Det er første gang jeg har hørt samtlige synge bra' date=' første gang jeg ikke har et par klare ut-kandidater.[/quote'] det er jeg enig i. gjør de ikke det? Syns de pleier å være flinke til det jeg.
*Lene* Skrevet 23. april 2004 #16 Skrevet 23. april 2004 Argh' date=' hater å inrømme det, men Sandra var flink i dag jo :evil:[/quote'] Jepp..Margareth sang bra og Sandra også! Beste jeg har hørt av begge faktisk! Men, heier på Kjartan!!!!!
Windy Skrevet 23. april 2004 Forfatter #17 Skrevet 23. april 2004 gjør de ikke det? Syns de pleier å være flinke til det jeg. Jeg syns de har så og si sluttet med det etter alt styret i pressen.
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2004 #18 Skrevet 23. april 2004 Jeg syns de har så og si sluttet med det etter alt styret i pressen. Trur ikkje dei tar så frykteleg mykje hensyn til kva media meiner om kommentarane deira, men det er vel vanskelegare å komme med noko negativt no når berre "kremen" er att. Trur forresten Håkon ryk idag. Sandra var faktisk herleg å høre på! Og Susanne var knall-kul som vanleg!! Fy på fingen til alle de som seier stygge ting om Susanne! :fy: Blir spennande å sjå no...
Arwen Skrevet 23. april 2004 #19 Skrevet 23. april 2004 Håper faktisk Susanne går i dag jeg Liker ikke måten hun synger på. Sandra var veldig flink.
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2004 #20 Skrevet 23. april 2004 Håper faktisk Susanne går i dag jeg Åhhh, du må ikkje sei sånn... *nervøs* Diggar Susanne eg, håpar berre ho når såpass langt at ho rekk å vise platefolket at ho er verdt å satse på!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå