Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ugh, er min kommentar til Susanne...

Dommerene tør jo aldri å kritisere!! :roll:

Det var skikkelig surt..

Må si jeg forventer meg mye surt i dag

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Margareth og Kjartan var strålende i dag, jeg liker ikke den trøkkinga i stemmen til Susanne, som jeg har sagt før, det høres ut som om hun sitter på do.

Skrevet
Margaret var knall i dag :P

Ja, dette var "Margarets musikk"!!! Kledde stemmen hennes veldig bra :Nikke:

Skrevet

Argh, hater å inrømme det, men Sandra var flink i dag jo :evil:

Skrevet
Argh' date=' hater å inrømme det, men Sandra var flink i dag jo :evil:[/quote']

Flink og flink, hun sang jo rent iallefall! Det skal hun ha! Lenge siden sist :ler:

Skrevet

Sandra sang pent så lenge hun sang "lavt", det skal hun ha ;)

Gjest bare lille meg...
Skrevet

Ja, dette var "Margarets musikk"!!! Kledde stemmen hennes veldig bra :Nikke:

Signerer på den

Skrevet

I dag var de flinke alle sammen. Det er første gang jeg har hørt samtlige synge bra, første gang jeg ikke har et par klare ut-kandidater.

Skrevet
I dag var de flinke alle sammen. Det er første gang jeg har hørt samtlige synge bra' date=' første gang jeg ikke har et par klare ut-kandidater.[/quote']

Enig! Blir spennende. Susanne kanskje? Nei, har ingen aning!

Gjest Elektra
Skrevet

Jeg synes at både Susanne,Kjartan og Margaret gjorde det bra i dag..Sandra også forsåvidt :o :hoho:

Så den som burde bli utstemt i kveld er Håkon.Synes ikke at han har noen bra stemme generelt sett,men han har stil på scenen da :)

Så da gjenstår det å se om jeg har rett.....

Skrevet

Susanne og Margareth var bare helt knall..! Gutta sang tørt og kjedelig syntes jeg :-? Sandra var ikke så værst i dag..

Skrevet

Synes generelt alle hadde en god opptreden ikveld, ingen som jeg synes sang dårlig, så dette blir spennende og se hvem som går ut...

Mine favoritter er Kjartan og Håkon. :)

Gjest Catwoman
Skrevet
I dag var de flinke alle sammen. Det er første gang jeg har hørt samtlige synge bra' date=' første gang jeg ikke har et par klare ut-kandidater.[/quote']

det er jeg enig i. :Nikke:

gjør de ikke det? Syns de pleier å være flinke til det jeg.

Skrevet
Argh' date=' hater å inrømme det, men Sandra var flink i dag jo :evil:[/quote']

Jepp..Margareth sang bra og Sandra også! Beste jeg har hørt av begge faktisk! Men, heier på Kjartan!!!!!

Skrevet

gjør de ikke det? Syns de pleier å være flinke til det jeg.

Jeg syns de har så og si sluttet med det etter alt styret i pressen.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg syns de har så og si sluttet med det etter alt styret i pressen.

Trur ikkje dei tar så frykteleg mykje hensyn til kva media meiner om kommentarane deira, men det er vel vanskelegare å komme med noko negativt no når berre "kremen" er att.

Trur forresten Håkon ryk idag. Sandra var faktisk herleg å høre på! Og Susanne var knall-kul som vanleg!! Fy på fingen til alle de som seier stygge ting om Susanne! :fy:

Blir spennande å sjå no...

Skrevet

Håper faktisk Susanne går i dag jeg :wink: Liker ikke måten hun synger på. Sandra var veldig flink.

Gjest gjest1
Skrevet
Håper faktisk Susanne går i dag jeg :wink:

Åhhh, du må ikkje sei sånn... *nervøs* Diggar Susanne eg, håpar berre ho når såpass langt at ho rekk å vise platefolket at ho er verdt å satse på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...