Gjest Peanut Skrevet 25. august 2013 #21 Skrevet 25. august 2013 Folk som glor er det verste jeg vet. Så da er det vel bare å måle dem med blikket opp og ned veldig langsomt så kanskje de stopper?
Alina X Skrevet 26. august 2013 #22 Skrevet 26. august 2013 Verste er sånne bitchy jenter som sitter på cafe og når du passerer så slutter de å prate med hverandre og bare stirrer etter deg. 2
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 26. august 2013 #23 Skrevet 26. august 2013 Vel, når jeg stirrer, ser jeg for meg vedkommende med anklene bak øra og puleblikk. :D Det er bare meg, altså.
AnonymBruker Skrevet 26. august 2013 #24 Skrevet 26. august 2013 Nei, ansiktet mitt er naturlig. Ikke noe for mørkt, ikke noe for oransj. Har ALDRI på slutty klær, swag osv. Pleier å ha på vanlige klær, som matcher sammen perfekt. Fotballfrue-stil? Anonymous poster hash: 986fa...990
Gjest Arbeider Skrevet 26. august 2013 #25 Skrevet 26. august 2013 Ikke alltid like lett å ikke stirre om jenta er veldig pen.
Booo Skrevet 26. august 2013 #26 Skrevet 26. august 2013 Fotballfrue-stil? Anonymous poster hash: 986fa...990 Mer som Andre badendyck. Bare ikke for mye.
Booo Skrevet 26. august 2013 #27 Skrevet 26. august 2013 Verste er sånne bitchy jenter som sitter på cafe og når du passerer så slutter de å prate med hverandre og bare stirrer etter deg. Har opplevd det mange ganger. Veldig slitsomt.
Erica❤ Skrevet 26. august 2013 #28 Skrevet 26. august 2013 Husker på ungsomsskolen da jeg kom 10 min forsent en gang og alle stirret på meg som jeg nettopp hadde drept 20 mennesker eller noe...
Gjest Cytosin Skrevet 26. august 2013 #29 Skrevet 26. august 2013 Det er veldig mange som mangler manerer når det gjelder nettopp dette. Jeg opplever flere ganger daglig at folk stirrer og det er ikke fordi jeg skiller meg ut så veldig - er temmelig ordinær. Jeg hadde blitt gal dersom jeg innbilte meg at de stirret fordi det var noe feil med meg, derfor trøster jeg meg selv med at det noen mennesker ikke vet hvordan de skal oppføre seg ute blant folk 1
navnet Skrevet 26. august 2013 #30 Skrevet 26. august 2013 Ahaha, jeg har akkurat hatt en lignende diskusjon med min samboer. Folk stirrer på meg ! altså det er normalt å se, å deretter se bort, men mange mennesker NI STIRRER. helt sykt ! så i det siste har jeg begynnt å lage grimaser til de. enten den "hva skjer ! grimasen med hevede øyenbryn og trekker ansiktet litt bort, og da blir folk flau eller "hva er galt med deg" der man lager et spørrende utrykk og samtidig rister litt på hodet. (merker at det var vanskelig å forklare ansiktsutrykk altså) veldig mange morsomme reaksjoner man får da 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #31 Skrevet 27. august 2013 Hvordan skal man oppføre seg, når man møter folk ute da? Gå inn for å se alle andre veier? Anonymous poster hash: e77f5...fe3
Booo Skrevet 27. august 2013 #32 Skrevet 27. august 2013 Ahaha, jeg har akkurat hatt en lignende diskusjon med min samboer. Folk stirrer på meg ! altså det er normalt å se, å deretter se bort, men mange mennesker NI STIRRER. helt sykt ! så i det siste har jeg begynnt å lage grimaser til de. enten den "hva skjer ! grimasen med hevede øyenbryn og trekker ansiktet litt bort, og da blir folk flau eller "hva er galt med deg" der man lager et spørrende utrykk og samtidig rister litt på hodet. (merker at det var vanskelig å forklare ansiktsutrykk altså) veldig mange morsomme reaksjoner man får da hahaha, det skal jeg prøve på! )))
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå