Gå til innhold

Folk som stirrer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor stirrer folk på deg, når du går forbi dem?

Hver gang jeg går forbi noen, så stirrer de voldsomt. De snur hodene sine, sånn at du kan se dem.

Er det noe galt med meg??

Er det fordi jeg overdriver med klær, sminke, går rart?????

Anonymous poster hash: 17fb4...8b8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, jeg har tenkt på det samme i dag. Gikk en tur på fjellet, og de fleste jeg møtte hadde det samme, stirrende, tanketomme blikket. Litt som sauer som tygger drøv. Det morsomste var da jeg møtte en hel familie, mor og far Sau, med tre like stirrende, merkelige barn. Gikk sammen på stien helt tause og stirret. Komisk. Jeg smilte og nikket, og da så de litt forvirret ut.

Tror ikke det har noe med deg å gjøre, men med dem.

Anonymous poster hash: 9b691...363
Skrevet

Enten er du sykt digg, eller så er det noe rart med deg (for mye sminke, for slutty eller stygge klær). Hvem vet? Legg ut bilde så kan vi svare deg!

Anonymous poster hash: e77f5...fe3
  • Liker 2
Skrevet

Enten er du sykt digg, eller så er det noe rart med deg (for mye sminke, for slutty eller stygge klær). Hvem vet? Legg ut bilde så kan vi svare deg!

Kan beskrive at jeg kler meg normalt, bruker ikke mye sminke. Bruker kun maskara, leppestift, øyenbrynspudder og highlighter. Har en normal kropp og hvordan jeg går, vet jeg ikke. Hver gang jeg går, så føler jeg at jeg går i catwalk, haha.

Skrevet

hahah, det verste er når noen får sånn eye-lock på deg på bussen! Da pleier jeg bare å stirre tilbake, så slutter de. Noen ganger gjør de ikke det, og det kan bli pretty intenst... :overrasket:

• Liker 2
Skrevet

Bruker du for mørk/lys pudder og highlighter?

• Liker 1
Skrevet

Nei, ansiktet mitt er naturlig. Ikke noe for mørkt, ikke noe for oransj. Har ALDRI på slutty klær, swag osv. Pleier å ha på vanlige klær, som matcher sammen perfekt.

Skrevet

Kan fortelle mer at jeg er kort (160), er ikke for tynn, ikke for tykk. Trener, bruker tid for å se hva jeg skal ha på meg og bruker ikke mye sminke. Er fornøyd med meg selv, men er misunnelig på andre som er høye.

Skrevet

hahah, det verste er når noen får sånn eye-lock på deg på bussen! Da pleier jeg bare å stirre tilbake, så slutter de. Noen ganger gjør de ikke det, og det kan bli pretty intenst... :overrasket:

Jeg vet. Sinnsykt irriterende. Har lyst til å blikke dem tilbake, for at dem skal føle hvordan jeg føler... Men jeg vil ikke gjøre det, siden da fremstår jeg som en idiot.

Skrevet

Om det du beskriver stemmer, så ser de på deg fordi:

1) Mennesker ser på andre mennesker (og biler, dyr, hus, fly, alt) de passerer

og/eller

2) Du er pen/sexy

Skrevet

irriterer meg mest over alle som stirrer når jeg er ute å går. å de kjører bil. jeg ser dere selv om dere er inni bilen! ikke går jeg i horekostyme,klovn eller helt svartkledd gotisk stil.

Anonymous poster hash: 606c7...137
  • Liker 3
Skrevet

irriterer meg mest over alle som stirrer når jeg er ute å går. å de kjører bil. jeg ser dere selv om dere er inni bilen! ikke går jeg i horekostyme,klovn eller helt svartkledd gotisk stil.

Anonymous poster hash: 606c7...137

Noen ganger, når jeg jogger, så roper dem: "kom igjen! kom igjen!". Skikkelig irriterende. Det hjelper ikke. Det bare irriterer deg mer.

Skrevet

Om det du beskriver stemmer, så ser de på deg fordi:

1) Mennesker ser på andre mennesker (og biler, dyr, hus, fly, alt) de passerer

og/eller

2) Du er pen/sexy

haha, tror det blir nr. 1 :)

Skrevet

Jeg ser på alt rundt meg, jeg. Og jeg er også en sånn stirremagnet! Men så er jeg litt rar, da. Og når jeg går rundt og ser på alt mulig på en sånn barnlig måte fremfor det innesluttede uttrykket folk flest har, da virker jeg gjerne mer til stede.

Anonymous poster hash: 3108f...43f
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ser på alt rundt meg, jeg. Og jeg er også en sånn stirremagnet! Men så er jeg litt rar, da. Og når jeg går rundt og ser på alt mulig på en sånn barnlig måte fremfor det innesluttede uttrykket folk flest har, da virker jeg gjerne mer til stede.

Kan jeg få spørre deg en ting? Hvorfor stirrer du? Går ikke det an å la være, eller har du blitt vant til det? :)

Skrevet

Haha, det er plagsomt!

På fredag var mannen min og jeg i butikken, vi skulle kjøpe smågodt, En dame var også der med en ung jente. Jeg prater med mannen min, helt vanlig, ikke noe høyt eller noe, og dama stopper helt opp med hva hun driver med, stiller seg liksom opp og glaner på meg. Tydeligvis veldig interessert i å høre hva jeg sier.. :blink:

Jeg bare stirret :sjokkbla: tilbake, og stoppet helt å snakke. :P

Dustefolk! :glare:

• Liker 3
Skrevet

Kan jeg få spørre deg en ting? Hvorfor stirrer du? Går ikke det an å la være, eller har du blitt vant til det? :)

Jeg stirrer ikke, jeg ser. Men på en mer årvåken og nysgjerrig måte enn det avmålte "i forbifarten"-blikket folk flest har. Bare fordi jeg er interessert i folk, egentlig. Jeg tenker ikke "hun var stygg", "han var kjekk" etc; faktisk går sånt meg hus forbi. Jeg legger dog veldig merke til hva de utstråler. Og så smiler jeg til de som "inviterer" meg tilbake med blikket sitt, hvis du skjønner. :)

• Liker 1
Gjest badeand1
Skrevet

Irriterende ja. Barn er fæle på det der.

Skrevet

Irriterende ja. Barn er fæle på det der.

Det er jeg enig i! I hvertfall, når du går mot en gjeng fjortiser, som stirrer på deg.

Skrevet

Jeg tenker at folk stirrer fordi jeg ser bra ut.

Noen ganger for å sjekke ut klærne, dette ser man typisk på trendy bloggerjenter som måler deg opp og ned med blikket. Det er vanskelig å avgjøre om de godkjenner antrekket eller stirrer fordi de synes det er rart/fælt, men det er iallefall det som fanger oppmerksomheten av og til hos meg (nå er jeg trendhore også da, så klærne ber om litt oppmerksomhet).

Andre ganger ser man menn snur seg fordi de liker det de ser sånn generelt.

Men så har man de dagene man føler seg litt shitty, da føler man alle stirrer fordi man ser fæl ut, har for fett hår, en stor kvise, en buse i nesa etc.

Og så er det jo sant at noen bare glor som en liten apatisk drittunge uansett, uten å tenke over det nesten. Jeg glor når jeg ikke blir sett, når man for eksempel sitter i et kafévindu eller stirrer ut bussruten etc. People watching er jo noe alle synes er interessant nok iblant, men man bør jo holde seg for god til å stirre så åpenbart at folk faktisk merker det.

Anonymous poster hash: 1e491...c72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...