Gjest Eurodice Skrevet 25. august 2013 #61 Del Skrevet 25. august 2013 Har noen av dere som har skrevet innlegg, noen gang vært på innsiden av et fengsel? På en innsattavdeling? En celle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thomas80 Skrevet 25. august 2013 #62 Del Skrevet 25. august 2013 Kan jeg spørre hva du skal sitte inne for? Anonymous poster hash: e098e...c08 Anonymous poster hash: e098e...c08 et ran, mer vil jeg ikke gå i detalj, driver IKKE med stoff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest thomas80 Skrevet 25. august 2013 #63 Del Skrevet 25. august 2013 Har noen av dere som har skrevet innlegg, noen gang vært på innsiden av et fengsel? På en innsattavdeling? En celle? jeg har vært på glattcelle samt varetekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 25. august 2013 #64 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) jeg har vært på glattcelle samt varetekt Hvor lenge satt du i varetekt? Var det mange voldtekter og overgrep der du har vært? Jeg mener blant de innsatte. Endret 25. august 2013 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #65 Del Skrevet 25. august 2013 Jeg tror nok ikke du skal ta det så fryktelig seriøst, som et par her gjør "Don't drop the soap" er en amerikansk vits, som brukes sarkastisk når noen man ikke liker blir arrestert/må i fengsel. Den spiller på fenomenet med anal-voldtekt i dusjen. Nå er nok voldtekt av andre menn hakket mer utbredt i (amerikanske) fengsel enn blant mannen på gata, putter man en hel gjeng av samme kjønn bak murene for livet så må sexlysten ut på et vis og noen må ta imot (og ikke alle er frivillige), det er jo også et volds/maktmiddel i fengsler hvor det er mye konflikter og gjenger. Selv om det ikke er virkeligheten i alle fengselsfuglers hverdag akkurat så har det jo blitt overeksponert i media, og det er en løpende vits med ting som "this is your asshole after prison" og "I'm to pretty for prison" etc. Og her i Norge sitter vi bare og ser amerikanske tv-serier og filmer, så "don't drop the soap" har spredd seg her også uten at norske fengsler er på langt nær så beryktede som amerikanske på dette området. Så JA, det betyr "pass deg for voldtekt" (da det skal sies ironisk så betyr det jo strengt tatt egentlig "jeg håper du har det jævlig i fengsel"), men det betyr ikke at man faktisk trenger å bekymre seg så ufattelig mye om voldtekt i norske fengsler. Anonymous poster hash: 3c94d...310 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august 2013 #66 Del Skrevet 25. august 2013 Bare slapp av. I norske fengsler dusjer ikke menn sammen samtidig. Men har du ranet noen burde det faktisk vært til pass for deg om du fikk en opp i analen ufrivillig. Anonymous poster hash: e740f...4dd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 26. august 2013 #67 Del Skrevet 26. august 2013 3 år med fellesdusj & bare mannfolk altså.. sitter i klisteret 3 år? Spørs om du ikke finner pikk ganske ok etterhvert som behovet melder seg, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eric of Hlathir Skrevet 26. august 2013 #68 Del Skrevet 26. august 2013 Har noen av dere som har skrevet innlegg, noen gang vært på innsiden av et fengsel? På en innsattavdeling? En celle? Jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå