Gå til innhold

Hva menes med "ikke mist såpa i dusjen"?

Gjest thomas80

Anbefalte innlegg

I fengsel har de beholdere med flytende såpe på veggen utenfor dusjen...

...eller ikke bra??

Vil det si at man må vandre mellom såpedispenseren og dusjen x antall ganger og risikere å bli antastet på vei frem og tilbake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...eller ikke bra??

Vil det si at man må vandre mellom såpedispenseren og dusjen x antall ganger og risikere å bli antastet på vei frem og tilbake?

Det kan bli en litt trykket stemning når to hender møtes under samme åpning på dispenseren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan bli en litt trykket stemning når to hender møtes under samme åpning på dispenseren...

Jeg håper at dette som dere skriver om, er en sjeldenhet, og at Ts får dusje i fred.

:dusje:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit, er en smule bitter, men om du prøver å gni det inn, må du prøve hardere!

Med såpe?

Anonymous poster hash: 21dc9...f1c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ser det for meg. Ts vandrer naken mot såpedispenseren blandt alle de kåte medfangene :wow: to fremmede hender møtes under dispenseren :sjokkert: Ts skvetter så han får såpe i øynene :sinnatagg: Å vips, der sitter en pikk i analen hans :bolledeig: Uten at han trengte å bøye seg :sjokkert:

Anonymous poster hash: 7f6c4...be5
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ser det for meg. Ts vandrer naken mot såpedispenseren blandt alle de kåte medfangene :wow: to fremmede hender møtes under dispenseren :sjokkert: Ts skvetter så han får såpe i øynene :sinnatagg: Å vips, der sitter en pikk i analen hans :bolledeig: Uten at han trengte å bøye seg :sjokkert:

Tror du virkelig på at det er slik det er?

Har du lest statistikk på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har ikke lest alt her nå da jeg er trøtt å eeeegentlig vil sove. MEN hvis du skulle miste såpa, istedet for å stikke rompa i lufta så kan du vel bare sette deg på huk på en måte? :P går ann å bøye knærne.

å nå er ikke ALLE innsatte homoer eller voldtektsforbrytere :P mange er helt vanlig folk med familie som kanskje kjørte i grisefylla eller noe (aner ikke hva man blir satt inn for nå til dags men) du sjønner hvor jeg vil? ^^

Anonymous poster hash: 8ff03...06d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du virkelig på at det er slik det er?

Har du lest statistikk på dette?

Seriøst, tror du virkelig at jeg virkelig tror at det er sånn det er :sjokkert:

Stakkars deg da, har du ikke humoristisk sans :klo:

Ikke gidd å ødelegg denne artige tråden her med sånt tørt prat :klaske:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke lest alt her nå da jeg er trøtt å eeeegentlig vil sove. MEN hvis du skulle miste såpa, istedet for å stikke rompa i lufta så kan du vel bare sette deg på huk på en måte? :P går ann å bøye knærne.

å nå er ikke ALLE innsatte homoer eller voldtektsforbrytere :P mange er helt vanlig folk med familie som kanskje kjørte i grisefylla eller noe (aner ikke hva man blir satt inn for nå til dags men) du sjønner hvor jeg vil? ^^

edit: de FLESTE er vanlige folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ABB mister såpa i golvet sånn et par ganger i uka..!

Anonymous poster hash: e6ba9...36a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper ABB mister såpa i golvet sånn et par ganger i uka..!

Anonymous poster hash: e6ba9...36a

Hjelper ikke. Han får ikke se noen andre folk der inne.

Anonymous poster hash: 57d1b...671

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke. Han får ikke se noen andre folk der inne.

Anonymous poster hash: 57d1b...671

Kan jo ta patent på no "kunst" te veggen hans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro om responsen hadde vært lik hvis det hadde vært snakk om å spøke med voldtekt av kvinner? Altså, jeg anser mørk humor som greit, men folk, særlig kvinner er latterlig dobbeltmoralske når det kommer til dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo, dere. For det første så er det ikke nødvendigvis store fellesdusjer i norske fengsler. For det andre så er jo dette med såpa en vits, som sikkert stammer fra amerikansk film om fengsler. Voldtekt er nok ikke vanlig i norske fengsler, med andre ord. Du kun dusje trygt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, dere. For det første så er det ikke nødvendigvis store fellesdusjer i norske fengsler. For det andre så er jo dette med såpa en vits, som sikkert stammer fra amerikansk film om fengsler. Voldtekt er nok ikke vanlig i norske fengsler, med andre ord. Du kun dusje trygt. :)

Hva vet du om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vet du om det?

Akkurat når det gjelder fengselsdusjer, så har jeg sett dokumentarer om diverse norske fengsler, der det tydelig var mulig å dusje alene. Det så litt ut som ordinger man har på hostell, at man går inn en dør, og der er det en dusj gitt! Men jeg regner med dette varierer. Mulig det er voldtekt i norske fengsler, men da må det være store mørketall, særlig med tanke på at vaktholdet er noe annerledes enn i andre fengsler. Det kommer også an på hva man skal sone for. Skal man i fengsel for råkjøring, havner man ofte på sånne dagsoninger der man tilbringer tiden med å snekre paller sammen med lignende fanger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre hva du skal sitte inne for?

Anonymous poster hash: e098e...c08

Anonymous poster hash: e098e...c08
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja de Thomasene jeg kjenner liker å ruse seg, gjetter på salg.

Anonymous poster hash: 81b9f...2a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han skal sone for noe som har med stoff å gjøre, garantert!

Anonymous poster hash: e740f...4dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...