Sylteagurk Skrevet 27. august 2013 #41 Skrevet 27. august 2013 Og en liten ting til :-) Jeg kommer ikke til å drive med etterforskning på egenhånd, og jeg kommer heller ikke til å ta ringerunde til de andre foreldrene for å "renvaske" mitt og mitt barns navn. Da ville jeg gått ned på hennes skitne nivå og det nekter jeg. Hva er det de sier "the truth shall set you free"? Det tror jeg på, og jeg tror også på at et menneskes natur etterhvert skinner gjennom også, så med tiden vil både skole, foreldre og barna se hvilket menneske hun er. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #42 Skrevet 27. august 2013 Så bra at dere tar ordentlig tak i det på denne måten, ts! Håper det løser seg. Denne gutten er absolutt ikke tjent med å ha en mor som oppfører seg sånn, og det er heller ingen andre. Anonymous poster hash: 11a6f...cd4
ainna Skrevet 28. august 2013 #43 Skrevet 28. august 2013 Og en liten ting til :-) Jeg kommer ikke til å drive med etterforskning på egenhånd, og jeg kommer heller ikke til å ta ringerunde til de andre foreldrene for å "renvaske" mitt og mitt barns navn. Da ville jeg gått ned på hennes skitne nivå og det nekter jeg. Hva er det de sier "the truth shall set you free"? Det tror jeg på, og jeg tror også på at et menneskes natur etterhvert skinner gjennom også, så med tiden vil både skole, foreldre og barna se hvilket menneske hun er. Jeg har også troen på sannheten og rettferdigheten, og faktisk troen på skolesystemet vi har i norge. Så bra du kom i kontakt med skolen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå