Gå til innhold

Sex i skogen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Deilig og forbudt, ble tatt bakfra, av elskeren min🥰

Anonymkode: fcdb8...6f6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex i det fri, er veldig opphissende. Når hun lener seg inntil en stein, et tre og drar buksa eller tightsen og bare inviterer meg til å ta henne. 

Anonymkode: 45115...1ee

Skrevet

Hatt sex i skogen mange mange ganger, Har på joggedress eller treningsdress hvor det er lett å vippe ut penis. Vanligvis deilig blowjob først før vi knuller. Aldri blitt oppdaget. Noen ganger vil kona bare suge meg, det er også fantastisk. Og hun har jo bade tights og hettegenser som sier «Just do it» så da er jo oppfordringen klar. Adidas står visstnok for «All day I dream about sex» så klærne vi bruker passer godt til formålet...😂

Anonymkode: 62f5c...421

Skrevet

Hadde det opp mot bilen, og det var deilig. Han tok meg bakfra, men jeg ble veldig våt på sokkene fordi det hadde regnet . Var utrolig deilig da og vi ble ikke oppdaget av noen :) 

Anonymkode: 61c9d...9df

• Liker 1
Skrevet

Bare deilige opplevelser , mange ganger faktisk 

i bilen , stranda , skogen mot en tre eller at vi ligger på en pledd. Han kommer inni meg og vi tørker oss med våteservietter etterpå. Funker som bare det:-) aldri var oppdaga men skulle gjerne ønske det , at noen ser på oss og runker 😊

Anonymkode: f95dd...919

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

våteservietter etterpå. Funker som bare det:-)

Coop sine fungerer utmerket til sånt bruk ja, dopapiret blir jo sittende fast på snoppen😚Har hendt at vi har måtte bruke boxern min ja😂

Skrevet
2 minutter siden, museslikker69 skrev:

Coop sine fungerer utmerket til sånt bruk ja, dopapiret blir jo sittende fast på snoppen😚Har hendt at vi har måtte bruke boxern min ja😂

😅  ikke vanlig papir nei ... det blir som lim effekt 😂 

Anonymkode: f95dd...919

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...