Gå til innhold

Sex i skogen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har noen prøvd dette? Hvordan var det?

Anonymous poster hash: 51669...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts her. Ser for meg at det er vondt ligge ute på bakken og ikke veldig stemningsfullt? :P er det mulig parkere bilen i skogen?

Anonymous poster hash: 51669...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arbeider

Ts her. Ser for meg at det er vondt ligge ute på bakken og ikke veldig stemningsfullt? :P er det mulig parkere bilen i skogen?

Anonymous poster hash: 51669...a48

mulig å parkere i mange skoger i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir ikke noe flått på oss, baksetet it is! ;) Takk for svar uansett! - ts

Anonymous poster hash: 51669...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau, hadde greit heftig sex mot et tre en gang... Helt greit, det, fint med litt avveksling fra husets fire vegger.

Var ikke like stas når vi oppdaga at en barnefamilie på fisketur ellerno stod og glante... Foreldrene var ikke imponert :fnise:



Anonymous poster hash: 5e361...90c
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Hadde på meg skjørt. Han dro opp skjørtet, og tok meg bakfra mens jeg lente meg til et tre.



Anonymous poster hash: 205d2...c98
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arbeider

Blir ikke noe flått på oss, baksetet it is! ;) Takk for svar uansett! - ts

Anonymous poster hash: 51669...a48

Tror kravet er at man har sex utendørs for å kunne si at man har hatt sex i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har... Det var bra det. Synd for gutten da, han fikk flått på pungen :fnise:



Anonymous poster hash: db21e...013
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt sex i skogen mange ganger.

Som regel veldig fint for begge to, men en gang fikk jeg som lå underst sauebæsj på meg ... det var ikke så kuult.

Ellers har jeg opplevd å blitt fersket av tilfeldige turgåere som syntes de "hørte noe" (det er blitt ledd mye av i ettertid), samt overrasket av sydenregn slik at vi er blitt kliss bløt.

Som en av favorittene kan vel sex på en fjelltopp nevnes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Funker å lene seg mot noe og bøye seg litt frem også! :)
Også fungerer baksetet/bagasjerommet ganske greit også om bilen er stor nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 5 år senere...

Ser det er gammel tråd, men spør likevel.. Alle dere som har sex i skogen.. Åssen gjør dere det med sæd'n etter 'eventyret er ferdig' ? 🤭 Blir jo som regel litt klin.. 🤔 

Har bestandig hatt lyst til å ha sex ute i det fri, men jeg er nok litt prippen å liker å få vært på do å vasket meg å sånn etter man er ferdig.. 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ 

Anonymkode: 9ee9a...c56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser det er gammel tråd, men spør likevel.. Alle dere som har sex i skogen.. Åssen gjør dere det med sæd'n etter 'eventyret er ferdig' ? 🤭 Blir jo som regel litt klin.. 🤔 

Har bestandig hatt lyst til å ha sex ute i det fri, men jeg er nok litt prippen å liker å få vært på do å vasket meg å sånn etter man er ferdig.. 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️ 

Anonymkode: 9ee9a...c56

Tørka det bort med litt dopapir! Vi gjør det ofte når det bare er oss to på tur. Seinest en kveld på tur i skogen i uka som gikk. Vet ikke at vi har blitt oppdaga noen gang. En gang i blant kan vi ta et bad i et vann etterpå.

Anonymkode: 7bcef...13d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...