Gå til innhold

Rareste stedet du har hatt sex?


kajira

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vel... :oops:

I et utendørs basseng på Kreta mens folk festet rundt..

På doen på toget (folk har vel sett hvor SMÅ disse doene er??)

På gulvet inne i et fotoatelèlier - etter stengetid men med store åpne vinduer ut mot gaten.. :oops:

I trappa hos svigers :oops: (de var ikke hjemme, men man kan se rett inn på trappa opp i andreetasjen når man står ute der...)

Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest nå

Ikke et rart sted men... Våknet tidlig en 17. mai og satt i gang å kose. Kjæresten tok meg bakfra og akkurat da han nærmet seg høydepunktet stemte et korps i med Ja, vi elsker rett utenfor vinduet! Vinduet var åpent og det føltes som om korpset sto inne på soverommet. Typen klarte selvsagt ikke å gjennomføre og jeg roste ham for at han sto når nasjonalsangen ble spilt. :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Ikke et rart sted men... Våknet tidlig en 17. mai og satt i gang å kose. Kjæresten tok meg bakfra og akkurat da han nærmet seg høydepunktet stemte et korps i med Ja' date=' vi elsker rett utenfor vinduet! Vinduet var åpent og det føltes som om korpset sto inne på soverommet. Typen klarte selvsagt ikke å gjennomføre og jeg roste ham for at han sto når nasjonalsangen ble spilt. :ler::ler::ler:[/quote']

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Ikke et rart sted men... Våknet tidlig en 17. mai og satt i gang å kose. Kjæresten tok meg bakfra og akkurat da han nærmet seg høydepunktet stemte et korps i med Ja' date=' vi elsker rett utenfor vinduet! Vinduet var åpent og det føltes som om korpset sto inne på soverommet. Typen klarte selvsagt ikke å gjennomføre og jeg roste ham for at han sto når nasjonalsangen ble spilt. :ler::ler::ler:[/quote']

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På toget fra Oslo til Trondheim

Riktig nok på do,men hadde xtremt heftig oralsex i stolene våre i togkupeen først!! :hakeslepp: Men da vi blre så opphissa at vi begge hadde lyst på hverandre så ble det doen. Herlig!! :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest damedame

Hvem var det som hadde sex i veita bak Mercursenteret en gang i 2001 eller 2002? En tidlig morgen, fersket av noen menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest damedame
I en stor park/turområde ved siden av en død rev. Reven oppdaget vi ikke før vi var ferdig...

Piglet

Den døde kanskje av sjokket da den så dere? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt om i hele huset! :) Oppå bord, stoler osv...

I skibakken, gjemte oss bort i skogen! :oops:

På trampolinen hans i hagen der foreldrene bare kunne tittet ut av vinduet for å sett hva vi drev på med :oops:

Og sikkert en del andre plasser som jeg ikke kommer på akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg skulle et sted sammen med min lillebror og våre foreldre, og jeg hadde kjæresten min med.

Underveis overnattet vi i ei lita campinghytte med et rom. Etter at de andre var sovnet, listet kjæresten min seg ned fra overkøya og la seg ved siden av meg. Vi lå og småkoste litt, og ble etterhvert sprengkåte begge. Før jeg visste ordet av det, hadde jeg kuken innabords hos henne. Vi lå musestille for at ingen skulle våkne, og det var i hvert fall ingen som nevnte noe ved frokosten..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...hadde sex i et offentlig svømmebasseng på et hotell mens en barnefamilie lekte i den grunne delen. Etterpå fortsatte vi i badstua i herregarderoben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest2

Det sprøeste var sex i en lånt kjærlighetshuske.

Vi var på tur inn til et lite badevann. I det vi rundet siste svingen, så vi et par som hadde seg i en kjærlighetshuske. Vi sto musestille og så på. Da de var ferdige og gikk for å vaske seg, gikk vi å la oss littlenger bort. Siden de badet nakne, gjorde vi det også. Etterpå kom vi i snakk med dem og fortalte at vi hadde sett på og lurte på hvordan huska fungerte. De sa at vi gjerne kunne prøve den. Vi fikk litt instruksjon og så trakk de seg dirkre tilbake, men ikke lenger at de kunne følge med. Det var en sinnsyk følelse! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Munnsex i skogen ved en sti

På kanten av er høyt stup (på en klippe)

I div. rom med mange andre tilstede som forhåpentligvis ikke merket noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå i påsken: På kongens utsikt i Hole, rett ved stien, lett synlig for andre turgåere.

For noen år siden, da jeg var 17-18 år: I et klasserom med rundt 20 av våre beste venner tilstede, gjemt i en sovepose som vår felles homofile venn prøvde å dra av. :o

Slå den da. 20 venner, en sovepose, og en homofil kompis som prøver å dra den av. :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mottatt en blowjob på Trønderbanen, med andre folk i vogna. (forran oss da)

Hatt sex i et boblebadekar, ikke fullbyrdet. Og det var folk rundt omkring i andre deler av bassenget. Og såklart badstua etterpå.

på et hotell/motell rom med en slags hems løsning, lå jeg og dama oppe i hempsen, mens foreldrene hennes lå nedenfor.

Men ellers mye rundt om i skog og mark :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...