Gå til innhold

Rareste stedet du har hatt sex?


kajira

Anbefalte innlegg

Inspirert av tråden om rare klær, ble jeg litt nysgjerrig på de merkeligste eller morsomste steder folk har hatt sex.

Selv har jeg hatt sex i en jordbæråker, og på kirkegården en gang jeg og daværende type var på vei hjem fra byen.( Må påpeke at denne kikrkegården minner mer om en park enn en kirkegård, men likevel... :oops: )

og så har jeg hatt sex på dametoalettet ute i korridoren på jobben......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På jobb - ikke denne, i varebil (!) og ikke minst i friluft ved kanten av et tjern der det kommer temmelig mange turgårer forbi - ofte (fatter til dags dato ikke at vi torde!! :o ), på et lager (mot en reol)... Hm... dette var da jammen mye rart det :oops: :oops: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år siden gjorde vi det i en heis i et kontorbygg i Oslo sentrum. Det var sent på kvelden, og sjansen for at noen fersket oss var ikke så stor. Likevel var det ganske spennende å holde på der inne, og tenke på at noen plutselig kunne trykke på knappen og dørene åpnet seg. Et morsomt minne som jeg husker hver gang jeg går forbi stedet. Lenge siden jeg har tenkt på dette nå. Så takk til deg som startet tråden og minte meg på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

På do på en ferje.

I biblioteket til svigers.

I en dusj (med ei vaskedame på andre sida av en tynn vegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihihiii. jaggu mye bra her. Må innrømme at jeg ikke spør bare av nysgjerrighet, men også for å få noen gode ideer til å overraske min kjære med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Unni36

Oralsex inne på H&M sin butikk i Karl Johansgate en lørdag ettermiddag mens butikken fremdeles var åpen.

:hoho: Unni36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OI! Unni36, du er min nye heltinne!:-)

Eeehh, hvem ga hvem....? Om man kan spørre? Det kan jo tross alt gå begge veier det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatten av for dere.....:-)

Ha en flott helg, med mange spennende steder å ha sex på. Nå skal jeg gå hjem og kose meg med min kjære,men først skal jeg hjem og kjøpe diverse grønnsaker,jfr et par andre tråder jeg har ledd godt av i dag. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I en stor park/turområde ved siden av en død rev. Reven oppdaget vi ikke før vi var ferdig...

I en hage

Blowjob i en trappeoppgang på vei hjem fra fest, nyttårsaften.

Piglet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da vi bodde hjemme hos foreldrene våre og var unge og dumme, samt overfylt av hormoner hadde vi sex overalt i huset. Senga til opphavet, doen, en kjøkkenstol, stua, vaskerommet osv. Gjerne mens mamms og papps var ute i hagen :oops: Det er vel ikke så veldig merkelig dette, men hadde iallfall vært veldig unaturlig for meg nå.

Synes denne er den flaueste: Vi var i en fest, jeg ga ham en blowjob i sengen til vertinnens foreldre (under dyna), mens han pratet med en kompis som lå ved siden av og fikk samme behandling av dama, mens folk løp inn og ut og prøvde å rive av oss dynene- det var til og med en som klatret opp på taket for å se inn vinduet. Men dette er vel helt vanlig :roll::roll: Herregud så teit jeg har vært... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Synes denne er den flaueste: Vi var i en fest, jeg ga ham en blowjob i sengen til vertinnens foreldre (under dyna), mens han pratet med en kompis som lå ved siden av og fikk samme behandling av dama, mens folk løp inn og ut og prøvde å rive av oss dynene- det var til og med en som klatret opp på taket for å se inn vinduet. Men dette er vel helt vanlig :roll:  :roll: Herregud så teit jeg har vært... :roll:

Nu vel - heilt vanleg er det kanskje ikkje... :roll:

Vi har forresten hatt sex i skog, på verande, på strand, på diverse bord, avsugning i vatnet på ei flytemadrass.. Og noko slikt... Ikkje så frykteleg spennande kanskje, men litt..

Det mest spennande er kanskje å ha sex når ein ligg vegg i vegg med andre, og må vere muuuuuse-stille... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

I paviljongen som står midt i Bergen sentrum, på en lørdagskveld. :oops:

I heisen i bygningen jeg bodde før. :oops:

På panseret på bilen på parkeringsplassen rett utenfor blokken jeg bodde i. :oops:

På en benk i parken på en lørdagskveld.

på toalettet på et utested, men fy flate så trangt det var. :-?

i sjøen med folk rundt omkring. :oops:

Det er vel de stedene jeg kommer på i farten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...