Gjest Missuganda Skrevet 12. juni 2002 #21 Del Skrevet 12. juni 2002 he he det er morsomt hvordan dere har tolket denne tråden da jenter og gutter. Hensikten var å trigge / terge opp, men motivet kom fordi jeg er så dritalei av alle disse teite diskusjonenen om kvinnen psyke, dårlige kvinnelige leder, kvinner kan ikke diskutere osv. .... Jeg ser jo også at Waco har vært pådriver i disse diskusjonene, derfor er det veldig morsomt å se at han stråler med sitt fravær. Er det ikke hææææerlig jenter P.s Ser at enkelt tolket meg som lesbisk, MMMMM jeg kunne ikke vært foruten min mann. _________________ 1212[ Dette Innlegg er endret av: Missuganda den 2002-06-12 11:34 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 12. juni 2002 #22 Del Skrevet 12. juni 2002 Nå forsker man seg jo fram til kunstig livmor.... DET bringer jo fram et annet spørsmål..... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakgårds-katta Skrevet 12. juni 2002 #23 Del Skrevet 12. juni 2002 En verden full av oss kvinner, ville blitt en forferdelig verden! Ville ikke vært foruten den mannlige kontakten, jeg... Kvinner er verst til å baksnakke, sutre og bære seg. Og jeg er drittlei av alle "problemene" mine venninner har. Bagateller.. Nei takke meg til min mann og mine mannlige kompiser! _________________ Bakgårds-katta1212[ Dette Innlegg er endret av: Bakgårds-katta den 2002-06-12 19:15 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 12. juni 2002 #24 Del Skrevet 12. juni 2002 Kunstig livmor Kevin; ikke at mannen skal gå me det? For da blir det fælt lite barn her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pinocchio Skrevet 13. juni 2002 #25 Del Skrevet 13. juni 2002 Ærlig talt. Nå er jeg oppriktig glad jeg ikke er Mr. Uganda.. Dette var jo litt teit,da.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå