Gå til innhold

Mannen blir heldigvis overflødig i fremtiden

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Missuganda

Hei, tenk dere det a jenter. Nå kan enslige mødre og lesbiske jenter få adoptere barn.

Men hva skal vi da gjøre med mannen?? Blir han ikke da overflødig??? icon_biggrin.gif

Har dere noen forslag til hva vi skal bruke denne "tingen" til i fremtiden.

Gode svar mottas med takk icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tingen kan brukes til å lempe stein og andre tunge, kjedelige ting kvinner ikke har lyst til... Kan sove i garasjen sammen med sin elskede bil....

icon_smile.gif

Lasse , snart overfødig... icon_frown.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda

Hei Lasse.

Der hadde du er godt poeng. Vi kvinner liker ikke å gjøre kjedlige ting. Du, kan vi bestille deg når vi skal bygge hus??

Ellers, er du god som avlshingst? icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 *kjenner etter*..... 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 *kjenner etter*.....

Joda, jeg blir nok en smule provosert her ja icon_lol.gif

Overflødige? Vi?????? Næsj... hadde dere måtte være oss foruten en stund ville dere nok ha savnet oss ja..... håper jeg da icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AVL???

Hmm vel, det kunne kanskje vært en måte å slippe å bruke kondom på da hehehe

Ellers like rikke jeg gjøre kjedelige ting heller egentlig....

Hmmm, Kanskje det skulle fulgt med en mann når en kbvinne kjøpte hus...eller bil... eller kanskje alle lesbiske par skulle fått med en mann når kontr var underskrevet... ?

icon_smile.gif)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overflødig og overflødig.....

Har nå vært singel og alenemor i snart 4 år, men jeg må nå si jeg savner en mann av og til, en og sitte i armkroken til og sove sammen med og fast sexpartner. Det finnes jo mange gode alternativ, det er sant, men.... Men om jeg ville ha hatt en som bodde fast sammen med meg, det vet jeg nå ikke??!?!? Etter 4 år blir man ganske så egoistisk og vil ha ting på sin måte, da må jeg iallefall møte den 100% RETTE, mannen med stor M!

Vi kvinner i dag trenger ikke mannen som økonomisk trygghet eller noe, vi er like selvstendig (eller kanskje mer, etter min erfaring?!)......

Ja, ja, men å ha hverandre for kosen, er ikke det et godt grunnlag i seg selv, må man trenge noe for å ha det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jo jeg følge med på lasset når du kjøper sofa eller seng...

icon_smile.gif

Så kommer en jo til sp. målet hva menn skal med dere? Dere har blitt selvstendige og kravstore, dere sitter ikke hjemme lengre med ferdig middag, gir kos kun når dere har lyst, krever blomster og oppmerksomhet, og er generelt krevende å ha i hus.

Dersom vi ble homofile alle mann (eller ...

icon_frown.gif ) Hva kunne kvinnen bruks til? Gå i innh. og føde?

Nå må vi jo vaske , lage mat, passe unger, ja alt vi også....

Hva annet enn kosen gjør at vi trenger hverandre?

Så hva vi kan BRUKES til blir jo en spes. "debatt" i våre tider

Tenker den satt jeg! icon_smile.gif)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innhegning..? *ler* Ehrm.

Missuganda, de passer fint til for eksempel...

- heftige diskusjonspartnere som ikke begynner å gråte fordi de ikke får ordlagt seg som de ønsker (nei, for de slår istedet, ha-ha)

- ordne slike kompliserte tekniske ting som sikringer og TV med snø

- dagpappa for ungene vi fiksa selv, når vi skal gjøre byen (med alle de andre jentene)?

Ellers likte jeg Lasses forslag om å sende en mann med hver "ting" kvinner kjøper. En mann til huset, en til bilen, en til... M?

icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må ha noen som kan brukes til å produsere sperm. Ellers blir det ingen barn på hverken lesbiske eller hetrofile.

Akkurat slik menn må ha noen kvinner på lur, for å kunne videreføre menneskeslekten. Det kreves litt flere avlskvinner enn -menn, fordi det tar lenger tid å gå gravid og kvinner er ikke fruktbare til de dør, som menn kan være. I tillegg er det litt mer slitsomt for kvinnekroppen å bære fram barn enn det er for mannekroppen å produsere sæd.

Selvfølgelig, hvis man kan få til kloning, så trenger man etterhvert ikke noen av kjønnene.

Men jeg trenger et menneske å være intim med, og jeg foretrekker menn framfor kvinner. Så selv om jeg egentlig kan gjøre alle de tingene min kjære kan (evt. kan betale noen for å gjøre det for meg), så vil jeg ikke være uten en mann i livet over lenger tid enn det jeg selv føler for.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei jeg ville ikke ha byttet ut min mann, han er så god å ha i senga!! Samt til å tjene gode penger som jeg kan bruke med god samvittighet!

Reparere alt som repareres skal i et hus, ordne hagen, skifte dekk på bilen, og ditto annet. Men jeg serverer han varm middag når han kommer hjem trøtt og sliten, og jeg duller med han så godt jeg kan. Dermed har jeg en perfekt mann til mitt formål, og han har holdt ut med meg i 26 år!!!

Hilsen en som holder fast på sin mann!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte slikkepinnevarianten. Jo, menn egner seg absolutt godt som slikkepinner. Kalorifrie er de også. Også smaker de bedre, bortsett fra den ene dagen i mnd hvor sjokolade eller hva som helst som inneholder sukker er et overlevelsesinstinkt. Også er de gratis.

En annen ting er at ihvertfall jeg slipper valgets kvaler. Jeg har funnet den beste slikkepinnen i verden, og holder fast på akkurat det merket. Så uansett hva andre slikkepinner måtte finne på av glorete innpakning og reklamekampanjer, så velger jeg min favoritt icon_smile.gif Om de så kommer med sjokoladefyll (æsj)

En annen ting er at vi ikke får kjøpt en innretning som puster jevnt (eller ujevnt...) i øret når natten faller til ro. Varm kropp er nå bare deilig. Og varme hender, varme overarmer, varme klemmer, varme ord...Selvfølgelig skjønner jeg at lesbiske får dekket opp dette behovet hos en annen kvinne. Men for min del blir en annen kvinne for mykt. Jeg vil ha mannfolkpust i øret mitt.

Liker menn. Ordentlige, oppegående spennende personlighetsmenn icon_smile.gif

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ja, noen uker klarer jeg meg uten, men så kommer savnet etter den varme kroppen, det å ha noen å ligge ved siden av. da tar jeg heller med alt det andre på kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Overflødig, nei! icon_eek.gif

Når vi sitter der med snopet foran oss og har de verste menssmerter, trenger vi mannen for å ha noen å bli sinte på, så vi får utløp for all den negative energien som har bygd seg opp inne i oss! Da bidrar vi også til å trene opp mannen med forskjellige øvelser, slik at han blir sterkere (les: tåler mer smerte). For å nevne noen har vi jo "om -å gjøre- å- unngå- harde-gjenstander-leken"! icon_lol.gif

Og, dessuten kan mannen aldri bli overflødig.. Greit nok at det finnes plastgjenstander som ligner på menns kjønnsorgan, men det blir ikke like ekte.. så vi trenger dem for sexens skyld! Bruk og kast, jenter! icon_razz.gif

Neida, bare tuller jeg.. Kvinner tjener jo fortsatt bare 10 % av verdens inntekt og eier 1 % av verdens eiendom. icon_cry.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aldri vært foruten min forlovede. Jeg elsker menn.

Det hadde blitt kjedlig uten.

Det at vi er forskjellige krydrer bare hverdagen litt.

icon_cool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Og jeg som hadde håpet at kvinner liker oss for det vi har oppe i hodet, og ikke det vi har der nede.

Dere trenger vel menn til mer enn sex og penger vel?

Vi menn har mer hjerne, enn det kvinner kanskje liker at vi har

Child Of Bodom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

*ler* icon_lol.gif

Jo denne tråen var grei den på en dag som dette....

Kan ikke si at menn blir overflødige noen gang....

Hvem skal vi skylde på når barna ikke oppfører seg.....har jo ingen å skylde på hvist vi ikke har menn....

Hvem skal passe på oss "svake uskyldige kvinner" på en mørk vinnter kveld....

Hvem skal ro båten når det er varmeste sommer og vi vil på ro tur ?!

Hvem skal vi banne og steike over for at de ikke legger merke til at vi har klippet oss eller kjøpt ny bukse....!?

Hvem skal vi passe på atter barna har blitt så store at de klarer seg selv?!

Hvem skal vi pynte oss for og krangle over på byn om det ikke er menne der?!

Nei menn blir aldrig overføldig og jeg vill alltid trenge min sammboer (selv om det er han som trenger mest omsorg og dull og jeg trenger og gi omsorg og dull)

Menn er det beste leketøyet som er blitt skapt.....(selv om det var en glipp og ikke legge ved brusanvisning)

icon_lol.gif klemmer fra 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker mannen min forde:

-Han kommer med nye innfallsvinkler i diskusjoner.

-Han vet litt andre ting enn meg, derfor lærer jeg av hann.

-Han er deilig og snill.

-Han er generøs.

-Han er trofast.

-Jeg kan stole på han.

-Han gjør meg trygg på meg selv.

-Han gjør meg glad.

-Han gjør meg sinna.

-Han gir meg deilig sex.

-Vi elsker hverandre.

-Han gjør de ekle tinga i husarbeidet som ikke jeg vil ta.

-Han er min beste venn

Stå på alle dere snille menn icon_wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...