Gå til innhold

Robinson med Paradise-deltakere.


She_Leiva

Anbefalte innlegg

Paradise-deltagerne som er igjen begynner vel å avsløre seg selv litt referert teasern/reklamen til/for dagens program?

Endret av Byliv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Linda sofie

OMG Francios er en utspekulert jævel! Klikker hvis han vinner.

Jeg vil heller ikke at noen av utfordrende skal vinne heller, så PH og de gammle robinson folka burde gå sammen om å få ut de. For de står jo sammen uansett hva.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig dårlig gjort å gjemme vekk maten. Det synes jeg ingen ting om :nei:



Anonymous poster hash: 01760...2a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke utfordrerne! Synes de litt høye på seg selv. Liker spesielt ikke Grete og Mari. Samme for meg hvem som vinner, bare det er noen fra Robinson og Paradise.



Anonymous poster hash: 5aa5e...564
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh takler virkelig ikke han dusten Bjørn Tore.

Nei jeg håper ingen av utfordrerne vinner. De virker (som anonym sier) veldig høye på seg selv. Grethe og Bjørn Tore er helt klart verst

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ble hun ene diskvalifisert fra en konkurranse, og ikke kunne stemme?

Tror dere det er flaks at PH-gutta har kommet så langt?

De er jo åpne om at deres taktikk på PH var å ikke ha noen taktikk? Det samme skjer her, ell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så ekle utfordrerne er! Paradiseduoen og veteranene har vært der mye lengre enn dem, men det glemmer de visst. Hvorfor vil du absolutt ha ut de svakeste? Det er jo bare teit!

Anonymous poster hash: 16713...ba1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble hun ene diskvalifisert fra en konkurranse, og ikke kunne stemme?

Fordi den siste som kom frem til start ville få det som straff eller hva det nå var.

Anonymous poster hash: 56b49...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så ekle utfordrerne er! Paradiseduoen og veteranene har vært der mye lengre enn dem, men det glemmer de visst.

Anonymous poster hash: 16713...ba1

De stiller likt med de som var der fra før.

Dessuten slet de seg gjennom jungelen i begynnelsen, mens de andre var på stranden.

Mener du de skal la være å tenke på seg selv og sin egen overlevelse fordi de er utfordrere?

Anonymous poster hash: 56407...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg i å forstå hvorfor Mikkel ble stemt ut? Hvorfor akkurat han?

Jeg fikk med meg at Francois kom bort til Paradise-gutta og sa at de skulle stemme på han, men han ga ingen grunn. Kan jo tenkes at de ser på han som en sterk konkurrent, osv, men får det ikke helt til å stemme likevel. Er jo sterkere og mer irriterende konkurrenter enn Mikkel.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg i å forstå hvorfor Mikkel ble stemt ut? Hvorfor akkurat han?

Jeg fikk med meg at Francois kom bort til Paradise-gutta og sa at de skulle stemme på han, men han ga ingen grunn. Kan jo tenkes at de ser på han som en sterk konkurrent, osv, men får det ikke helt til å stemme likevel. Er jo sterkere og mer irriterende konkurrenter enn Mikkel.

Noen som vet?

Jeg skjønte ikke det jeg heller. Hadde jo vært mye bedre å sende ut en av de andre guttene, hvis de tenkte på konkurrenter. Men kanskje det var fordi han var litt anonym, slik at utfordrerne ikke skulle legge så mye i det? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

.

Jeg håper ikke David eller Francios vinner. David fremstår utrolig aggresiv.

Jeg har møtt David et par ganger gjennom en bekjent, han er utrolig slesk og veldig høy på seg selv ("deiliggutt"). Virker stokk dum, for å være helt ærlig. En gang hadde han med seg Alita og hun ble skikkelig irritert da jeg ikke visst hvem hun var og trodde hun het Anita :fnise:

Anonymous poster hash: 421c2...009

Anonymous poster hash: 421c2...009

Anonymous poster hash: 421c2...009

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Synes det var dumt de stemte ut Mikkel. Han var jo bare godheten selv. Bare smilte han. Kan ikke se at han er noen farlig konkurrent.

Men Stian og Carl begynner å bli "farlige". De er naive og bortskjemte, men de har begynt å vokse litt på øya. Brått har de skjønt at det er noe mer der ute enn kun deres egne navler.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker verken David eller Alita. Synes de virker høye på seg selv!



Anonymous poster hash: d72af...bf3
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har møtt David et par ganger gjennom en bekjent, han er utrolig slesk og veldig høy på seg selv ("deiliggutt"). Virker stokk dum, for å være helt ærlig. En gang hadde han med seg Alita og hun ble skikkelig irritert da jeg ikke visst hvem hun var og trodde hun het Anita :fnise:Anonymous poster hash: 421c2...009 Anonymous poster hash: 421c2...009 Anonymous poster hash: 421c2...009

Kjenner meg ikke igjen i det der.. Har blitt "kjent" med Alita gjennom jobbsammenheng.. Hun er en kjempe ærlig og reflektert dame. Og der hun jobber nå så har hun gjort en vanvittig fremgang, snudd fra noe meget dårlig til noe veldig bra!

Føler heller ikke at hun prøver å trekke frem "kjendisstatusen". Og hvertfal ikke kjæresten, han jobber i en bar i byen, og virker langt ifra så høy på pæra som han kan virke på tv.. Men igjen, det er mine inntrykk :)

Anonymous poster hash: 8db7a...769

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første året jeg har sett på Robinson, mest fordi jeg likte konseptet med Paradise folkene vs gamle veteraner. Er veldig skuffet over de aller fleste deltagerne, de virker utrolig høye på seg selv og aggressive som flere her har nevnt. Alle utfordrerne virker helt kvalme, spesielt Grethe og Bjørn-Tore. Mikkel var den eneste som virket grei og Eivind (?) er ikke av de verste heller.

Taktikken til gruppene er også veldig merkelig. Jeg skjønner ikke hvorfor de stemmer ut de svakeste først, da blir det bare vanskeligere for hver enkel deltager å vinne.. At de sendte ut Mikkel beviser bare hvor dårlige taktikere de er.

Poppe likte jeg best, så det var synd han røk ut. Det ville vært interessant om han og Dennis fikk startet en hemmelig allianse. Nå er det faktisk ikke en eneste av dem jeg håper at vinner.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...