Gå til innhold

Robinson med Paradise-deltakere.


She_Leiva

Anbefalte innlegg

Gjest Belle Gunnes

Ja synd Poppe røk ut så tidlig. Han hadde fortjent et lengre opphold etter at Christer Falck gikk bak ryggen hans i første sesong. Poppe er en fin kar.

Synes det er mange verdige vinnere her, men ikke Bjørn-Tore eller Grethe. De bør ut nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes flere er så høye på seg selv og tror de er store a kjendiser eller noe. Please.

Helt enig i at Poppe burde få bli der lengre. Jeg synes det var dumt at Eivind valgte med seg Francios! Han er jo helt patetisk, men godt han røyk ut i forrige øyråd. Han gravde sin egen grav siden han gjemte vekk maten. Jeg skjønner ikke hva det skulle være godt for.

Jeg håper Carl eller Stian vinner. Folk undervuderer de skikkelig og tror de er stokk dumme. Jeg klikker mongo hvis Bjørn Tore eller Grethe vinner!! :roll:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var veldig synd at Poppe røyk ut jeg også. Han var der for å spille, og for å vinne. En skikkelig konkurransemenneske, og det liker jeg. Likevel var han dømt til å få et kort opphold. Han klarte seg bra, men jeg synes robinsonredaksjonen bidro med hans undergang. De visste at han var i en ekstrem faresone da de tilkalte to fra hvert lag til å være med på den duellen der man skulle holde seg fast i en stolpe. Der hadde han lite å stille opp med pga tyngden sin. Likevel beit han hardt fra seg, men møtte sin overmann i en ekstrem utholdende fyr fra 71 grader nord.

Jeg vet ikke helt hvem jeg heier på. Nå er jeg ikke for at man skal tape med vilje. Derfor er jeg ikke helt for utfordrerne. Men det er der de beste befinner seg. Av en eller annen grunn liker jeg Hans Olav pga lojalitet og alltid klarer å holde seg unna rampelyse. Han er en smart spiller. Nå vet jeg at mange er i mot han, men Bjørn Tore flirer jeg av. Håper ikke han vinner, men han lager ihvertfall liv. Husker han fra Farmen, og han spilte ekstremt smart. Men klart han er sleip og spiller litt skittent. Men sånn jeg jo robinson lagt opp til.

Grethe er hu jeg har oppi halsen. Men det får så være. Hun tiltrekker seg en allianse for det, og det gjør hu jo bra. Liker at alle er med for å vinne. Blir ihvertfall spennende å se om juryen sitter å sier at de to finalistene ikke er verdige. Det verste jeg hører er når de selv har stemt ut de verdige, sitter der bitre, og forteller hvor lite de som er i finalen fortjener det. Ser frem til søndagen :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der ble Hans Olav en av de kvalmeste der inne. "Jeg er jo homofob, så mest av alt hadde jeg jo lyst til å fike til han..Selv om det var litt gøy så var det bare ekkelt."

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der ble Hans Olav en av de kvalmeste der inne. "Jeg er jo homofob, så mest av alt hadde jeg jo lyst til å fike til han..Selv om det var litt gøy så var det bare ekkelt."

:hakeslepp:

Sykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte dårlig at Poppe røyk ut. Han var en av de få jeg heiet på. Resten er jo bare helt på bærtur. Grethe er bare så fæl synes jeg. Bare hele ho gjør meg kvalm..

Som har blitt sagt her, så hadde Poppe null sjans i den konkurransen. Han holdt ut lenge da. Det skal han ha. Bare synd han tapte ovenfor han utfordrer mannen. Husker ikke navnet nå.Fryktelig irrriterende at han tok med seg Francois!! :overrasket: Er det mulig? Han er jo den siste han burde ta med seg. Men men.

Akkurat nå heier jeg vel kun på Hans Olav. han er smart iallefall. Hun Ingrid eller hva hun nå heter er jo helt utrolig anonym og kjedelig :natti:



Anonymous poster hash: d72af...bf3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linda sofie

Bjørn-Tore er jo bare fæl! Han er negativ og skal fortelle hvor dumme paradise gutta er. Jada, vi har fått det med oss nå. Trenger ikke å si det i vær episode :roll:

Åh ble skuffa da Alita kom tilbake igjen. Liker David og Alita.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drama drama drama!

BT er alt for aggresiv og Grethe er jo dum og naiv. "Jeg stoler 100% på ph gutta og de kan vi stole på" Ja de kan du stole på. ;)



Anonymous poster hash: 13164...418
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mari og Eivind røyk

Ja, men han programlederen sa noe om at ''Øyrådet'' ikke var ferdig enda, og så sluttet det?

Endret av Byliv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, men han programlederen sa noe om at ''Øyrådet'' ikke var ferdig enda, og så sluttet det?

Også viste de klipp i hva som kommer neste gang, der de deles inn i de verdige og de uverdige som de velger på slutten av det øyrådet vi så nå. Lønner seg å se hele programmet!

Anonymous poster hash: 4f038...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det klippet var en helt annen greie, jeg? Da var de jo ute på stranda igjen...

Ja, og i klippet ser du at de sitter i øyrådet med tavler der de skal skrive inn hvem de synes er verdige og uverdige.

Anonymous poster hash: 4f038...250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Bjørn-Tore må ha en eller annen diagnose :P i vater er han i hvert fall ikke. Og det er pokker ikke Hans-Olav heller... ikke etter dagens episode.

Ingrid eller Ingunn eller Ing...? røk også i dag. Litt vel anonym.

Tror ingen flere ryker i ekstraøyrådet, men at de bare deles opp i nye grupper - de "verdige" og de "uverdige".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...