Gå til innhold

Du kunne blitt borte.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Det var lite liv i magen min den kvelden, jeg hadde kraftige kynnere og kjente at noe snart skulle skje. Men jeg hadde ikke kjent noe særlig liv fra deg. Var du der ennå? Kynnerne gikk over til rier og vi ringte til sykehuset, vi dro med en gang. Nå skulle det skje. Vi gledet oss til å se den lille kroppen din og det vakre fjeset ditt. Da vi kom på sykehuset var alt i orden, men plutselig ble det komplikasjoner og du ble tatt med keisersnitt i all hast. Hverken pusten eller hjertet ditt holdt deg i live. Når du ble født ungen min, var du helt alene, ingen mamma og ingen pappa til å ta deg i mot for se hvor vakker du var. Istedet fikk du slanger satt inn i hodet ditt, lungene dine og halsen din. Så lå du der min tapre ridder, og ventet på å leve eller dø. Du kunne blitt borte fra oss. Vi fikk tilbud om å døpe deg, men vi avstod. Du måtte ikke bli borte for oss. Du kjempet ungen min, og jeg husker så godt den dagen du greide å lukke opp øynene dine, vi så på hverandre en time. Med alle slanger og ledninger festet til den lille kroppen din lå du å kikket på meg. Lurte du på hva som hadde skjedd? Du kunne gråte så tårene trillet, men ikke en lyd kom ut, et rør i den lille halsen din delte stemmebåndet ditt så du ikke greide å la oss høre deg. Gud som jeg ville høre deg. Jeg ville ta deg opp se inn i de vakre øynene dine, stryke deg over hodet kysse deg og si at du var verdens vakreste barn. Men jeg kunne ikke det, alt jeg kunne var å se på deg, kanskje forsiktig stryke deg litt på hånden.

Ungen min, det vil aldri gå en dag hvor jeg ikke tenker på hva som skjedde med deg og oss som familie, ikke en dag hvor jeg ikke minnes det øyeblikket hvor du første gang så meg, at pappa'n din var en klippe som holdt oss alle oppe. Du sitter og leker på gulvet foran meg nå og jeg kan ikke annet enn å gråte. Du kunne blitt borte. Men du er her, hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig vakkert skrevet!

Tårene mine spruter, og jeg er rørt.

Godt alt gikk bra til sist, selvom det må ha vært et helvete på veien.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes dere som har barn skal gi barna ett ekstra godnattkyss i kveld og aldri, aldri ta de for gitt.

:kose: Kos dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg måtte jammen gå inn til min lillegutt nå og stryke han over håret......................... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...