Gå til innhold

Renner vann i brystet


Fremhevede innlegg

Skrevet

Har aldri opplevd dette. Renner iskaldt vann igjennom brystet føles det som. Hva skal jeg gjøre? Er vondt også og utrolig ubehagelig og brystet dirrer ?? Et vef hjertet

Anonymous poster hash: 84490...ad6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RIng legevakta! :hug:



Anonymous poster hash: 81107...149
Skrevet

Hvordan går det?



Anonymous poster hash: 26f0e...8fd
Skrevet

Jeg var til legen i går pga noe annet, og da tok jeg med det samme en EKG. Hadde ikke denne følelsen da. Men EKGen var normal? Uansett blir verre og verre.

Anonymous poster hash: 84490...ad6

Skrevet

Jeg var til legen i går pga noe annet, og da tok jeg med det samme en EKG. Hadde ikke denne følelsen da. Men EKGen var normal? Uansett blir verre og verre.

Anonymous poster hash: 84490...ad6

Men hvorfor tok du en EKG om det ikke var noe hjertet (brystet) relatert? Ring legevakten og fortell at du var hos legen i går etc. og få komme inn å tatt en på nytt.

Anonymous poster hash: 26f0e...8fd

Skrevet

Ikke sitt og vent, særlig når det er blitt verre - ring legevakta og fortell hvordan du har det!



Anonymous poster hash: 81107...149
Skrevet

Fordi jeg sliter med angst og har ofte vondt så ville sjekke det ut... Men nå knyter det seg skikkelig vet ikke hav skal hkøre

Anonymous poster hash: 84490...ad6

Skrevet

Fordi jeg sliter med angst og har ofte vondt så ville sjekke det ut... Men nå knyter det seg skikkelig vet ikke hav skal hkøre

Anonymous poster hash: 84490...ad6

Det høres ut som musklene dine som strammer seg, er du redd blir det ofte verre. Har hatt dette mange ganger og tatt mange EKG og alle har vært fine. Men jeg har rytmeforstyrrelser i tillegg og det kan være vanskelig å skille av og til, spesielt om man blir engstelig i tillegg. Jeg vil råde deg til å få tatt et EKG akkurat nå mens du har dette. Hvis det ikke er noe alvorlig så vet du til en senere anledning hvis du skulle få akkurat disse symptomene igjen så er det ufarlig. Hvis ikke kommer du bare til å fortsette å gruble.

Anonymous poster hash: 26f0e...8fd

Skrevet

Det høres ut som musklene dine som strammer seg, er du redd blir det ofte verre. Har hatt dette mange ganger og tatt mange EKG og alle har vært fine. Men jeg har rytmeforstyrrelser i tillegg og det kan være vanskelig å skille av og til, spesielt om man blir engstelig i tillegg. Jeg vil råde deg til å få tatt et EKG akkurat nå mens du har dette. Hvis det ikke er noe alvorlig så vet du til en senere anledning hvis du skulle få akkurat disse symptomene igjen så er det ufarlig. Hvis ikke kommer du bare til å fortsette å gruble.

Anonymous poster hash: 26f0e...8fd

Men kan det bare være muskulært når det kjennes ut som iskaldt vann som renner igjennom da? Svir litt også, og kiler på en ekkel måte. Tror ikke jeg får dra og ta en EKG når jrg tok i går. Er bare 16 år og foreldrene mine sier nei.

Anonymous poster hash: 84490...ad6

Skrevet

Men kan det bare være muskulært når det kjennes ut som iskaldt vann som renner igjennom da? Svir litt også, og kiler på en ekkel måte. Tror ikke jeg får dra og ta en EKG når jrg tok i går. Er bare 16 år og foreldrene mine sier nei.

Anonymous poster hash: 84490...ad6

Det høres ut som melkesyre, slik du får når du løper hardt eller mye. Kan også komme av stramme muskler, som i angst. Men selv om du tok en i går så betyr ikke det at du ikke kan ha noen sykdom i dag. Sannsynligvis er det ikke noe. Men jeg måtte kjempe en hard kamp for å bli hørt, og før jeg ble tatt på alvor. Da fant de ut at jeg hadde rytmeforstyrrelser. Men jeg hadde også muskelsmerter i tillegg. Hva sier foreldrene dine at det skyldes da?

Anonymous poster hash: 26f0e...8fd

Skrevet

Selv om det blir eklere og eklere sier pappa at det er angst og anspenthet men det er vel gjetting. Kjennes også ut som fult av tråder/tau som ligger inni brystet og plater osv...

Anonymous poster hash: 84490...ad6

Skrevet

Dirrer i brystet. Svimmel. Kvalm. Føler faktisk at hjertet stopper boen ganger, men vet jo ikke om alt dette er angst eller noe farlig som hjerteinfarkt eller sår på hjerte osv

Anonymous poster hash: 84490...ad6

Skrevet

Selv om det blir eklere og eklere sier pappa at det er angst og anspenthet men det er vel gjetting. Kjennes også ut som fult av tråder/tau som ligger inni brystet og plater osv...

Anonymous poster hash: 84490...ad6

Siden du bare er 16 år så er det sikkert bare angsten som er årsaken, og vi her inne kan ikke råde deg til ikke å lytte til foreldrene dine. Men du har dem uansett i nærheten og det er jo betryggende om du virkelig skulle være syk. Men i morgen etter en god natts søvn så vil du se at det sannsynligvis bare var muskulært og da vet du det til neste gang. :)

Anonymous poster hash: 26f0e...8fd

Skrevet

Dirrer i brystet. Svimmel. Kvalm. Føler faktisk at hjertet stopper boen ganger, men vet jo ikke om alt dette er angst eller noe farlig som hjerteinfarkt eller sår på hjerte osv

Anonymous poster hash: 84490...ad6

Dette kan vel så det være angst, som noe annet. Og det kan være vanskelig for deg som engstelig pasient å vite forskjellen. Bare et EKG hadde gitt svar på det. Du kan jo forsåvidt ta deg ned på legevakten selv om du føler du ikke blir hørt av foreldrene dine. Er du gutt eller jente?

Anonymous poster hash: 26f0e...8fd

Skrevet

Dirrer i brystet. Svimmel. Kvalm. Føler faktisk at hjertet stopper boen ganger, men vet jo ikke om alt dette er angst eller noe farlig som hjerteinfarkt eller sår på hjerte osv

Anonymous poster hash: 84490...ad6

Synes det høres ut som angst. jeg. Ta hvertfall å ring legevakten slik at de kan finne noen du kan snakke med. Hyperventilerer du innimellom? Det er hvertfall lurt at du ringer til legevakten selv bare for å høre om du kan få snakke med noen som kan berolige/forklare deg hva som skjer...?

Håper at du blir bedre snart :hug:

Anonymous poster hash: 0681f...5e6

Skrevet

Dette kan vel så det være angst, som noe annet. Og det kan være vanskelig for deg som engstelig pasient å vite forskjellen. Bare et EKG hadde gitt svar på det. Du kan jo forsåvidt ta deg ned på legevakten selv om du føler du ikke blir hørt av foreldrene dine. Er du gutt eller jente?

Anonymous poster hash: 26f0e...8fd

Jente.

Anonymous poster hash: 84490...ad6

Skrevet

Jente.

Anonymous poster hash: 84490...ad6

Ok, veldig liten sannsynlighet for at det er noe galt :) men jeg vet hvordan det føles da, lykke til.

Anonymous poster hash: 26f0e...8fd

Skrevet

Håper det går vekk snart. Den renningen osv er utrolig ubehagelig... Vet ikke hvordan jeg skal forklare det engang! men uansett, takk for svar.

Anonymous poster hash: 84490...ad6

Skrevet

Det er en isende følelse i brystet :(

Anonymous poster hash: 84490...ad6

Skrevet

Hvordan er formen i dag da?



Anonymous poster hash: 26f0e...8fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...