AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #1 Skrevet 21. august 2013 Hei. Har hoppet over mensen flere gang men bare hatt sånne små blødninger.. Nå har jeg0 hoppet over mensen i ca 3-4mnd fordi jeg får så smerter og blir så dårlig. Nå begynte jeg blø noe helt sykt, det bare rant ut... så jeg lurer på er dette disse mellom blødningene som de kalles eller kan det være noe annet? Synes det va ganske ekkelt da jeg merket hvor mye jeg blødde trossalt at jeg ikke skal ha mensen for 2 uker siden jeg har hoppet over.. Går på Mercilion 28 om dere lurer på det Noen som har råd? Anonymous poster hash: a8974...bbe
fresia Skrevet 21. august 2013 #2 Skrevet 21. august 2013 det er nok bare mellomblødninger og dette er veldig individuelt. jeg går også på mercilon 28 og tar dem uten pause, men har aldri opplevd mellomblødninger. kanskje du kan prøve et annet merke og se om du unngår mellomblødninger da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå