Gå til innhold

Hjelp om hopping over mensen!?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Har hoppet over mensen flere gang men bare hatt sånne små blødninger.. Nå har jeg0 hoppet over mensen i ca 3-4mnd fordi jeg får så smerter og blir så dårlig.
Nå begynte jeg blø noe helt sykt, det bare rant ut... så jeg lurer på er dette disse mellom blødningene som de kalles eller kan det være noe annet?

Synes det va ganske ekkelt da jeg merket hvor mye jeg blødde trossalt at jeg ikke skal ha mensen for 2 uker siden jeg har hoppet over..

Går på Mercilion 28 om dere lurer på det

Noen som har råd? :)



Anonymous poster hash: a8974...bbe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok bare mellomblødninger og dette er veldig individuelt. jeg går også på mercilon 28 og tar dem uten pause, men har aldri opplevd mellomblødninger. kanskje du kan prøve et annet merke og se om du unngår mellomblødninger da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...