Gå til innhold

Et lite spørsmål om mengde sperm

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake

om det går en stund mellom hver gang og det blir større ladning hver gang, er det større risk for å bli gravid da?

Mensen er forsinka igjen, skulle hatt den i går kveld...

Og jeg som husker å ta pillen hver dag, uten å ha glemt det :sur:

Jeg må bare spør, jeg blir så nervøs denne ene ganga i måneden og jo mer nervøs jeg er, jo lengre tid tar det vel også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Kake! Jeg tror mengden sperm øker ettersom hvor lenge det er siden sist man hadde sex. Tror ikke man har større sjanse for å bli gravid når det er mere sperm. Det verste du kan gjøre når du skal ha mensen er å være redd for ikke å få den, da kan den komme senere. Har du vært flink til å spise dropsene dine, skal alt være bra. Men jeg har det på samme måte selv, absolutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Jeg føler meg litt mer "guffen" nedentil nå og slimete (nasty jeg vet) men det er vel tegn på at den kommer snart? Jeg håper det. Jeg fikk ikke sove i natt pga dette, og dessuten fikk jeg en sprøyte 2 dager siden, mulig denhar klusset med blodet mitt?

Jaja jeg får det iallfall i dag, det håper jeg på (egentlig ikke da det er fetishparty på en klubb i kr.sand og jeg skal være hvit sykepleier) hurra for ob og truseinnleg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Høres ut som du får det nå, ja! Håper det ikke blir for ille når du skal på fest! Kos deg! Nå tar jeg helg!

Klem Glammy :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå til et par digresjoner angående sperm....

Majoriteten av mannens spermier er ikke laget for befruktning men er laget for å ta knekken på konkurerende spermier.

Mengden av sperimer i en "ladning" øker hvis mannen har mistanke om at kvinnen har sex med flere menn (for å øke sjansen for at "dine" gener vinner).

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Min eks-samboer hadde alltid lite sperm...det kom aldri noen ting ut, bare en symbolsk hvit liten flekk eller noe. Hvertfall ikke noe sprut. Kanskje han ikke var så mandig/maskulin?

Tror vel ikke kaker har så mye med mengde sperm å gjøre...har aldri hørt om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pterodactylkake

Ah så pent svar, litt merkelig han skulle tro det da :-? Men så klart, du vet jo best :)

Glammy: Jippi ja det gjør meg glad! Men nå kom mensen, da kan den bare gå igjen for da er jeg ikke gravid allikevel da! Svarten :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tjihi - 1

Jeg har hørt noe om at når det går flere dager mellom utløsning, blir spermiene mer effektive når det gjelder å bli gravid.

Når det gjelder mengden på sperm, så er det helt sikkert at det blir mer vist man venter noen dager + at man ronker uten å komme (noen ganger), så når jeg kommer da, da, spruter jeg langt og masse......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min eks-samboer hadde alltid lite sperm...det kom aldri noen ting ut, bare en symbolsk hvit liten flekk eller noe. Hvertfall ikke noe sprut. Kanskje han ikke var så mandig/maskulin?

Tror vel ikke kaker har så mye med mengde sperm å gjøre...har aldri hørt om det!

Han ronka nok bare ekstremt mye. 8)

(Hehe, tror du misforstod den kake delen gitt. :wink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:wink: Hun som skrev første innlegg ahr så langt og vanskelig navn, at for kort kaller jeg henne bare "kake" Der kom kaker inn i bildet... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at mengden sædceller blir færre og færre for hver utløsning,

har han ikke hatt utløsning på en stund blir spruten veldig "kompakt" og fast... har han hatt utløsning tidligere den dagen er spermen mer utvanna på en måte... bare blankt... og jeg innbiller meg at med mindre sædceller og mere "vann" så er sjangsen for å bli gravid mindre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...