Gjest Heartbeat Skrevet 22. august 2013 #21 Skrevet 22. august 2013 Jeg synes det er rart, men det er meg. Hadde ikke tatt det så veldig positivt at hun har hatt en annen hele tiden og holdt det skjult. Det er et svik i mine øyne. Hvorfor det? De er jo ikke sammen
Gjest .-L-. Skrevet 22. august 2013 #22 Skrevet 22. august 2013 (endret) Hvorfor det? De er jo ikke sammen Jeg synes ikke det er så kult at hun går å har seg med andre før hun kommer til meg. Det hadde i grunn vært nok for meg til å si, dette vil ikke jeg være med på. Når hun har holdt det skjult i tillegg, dvs ikke vært ærlig, så er det et svik. Man burde jo være ærlig med folk selv om man ikke er sammen.. For all del, jeg hadde jo aldri sagt noe alla: "Det der får du ikke lov til", men når hun har seg med andre samtidig så vil ikke jeg være med på det, av den enkle grunn at jeg ikke liker det. Endret 22. august 2013 av .-L-.
Gjest Heartbeat Skrevet 23. august 2013 #23 Skrevet 23. august 2013 Jeg synes ikke det er så kult at hun går å har seg med andre før hun kommer til meg. Det hadde i grunn vært nok for meg til å si, dette vil ikke jeg være med på. Når hun har holdt det skjult i tillegg, dvs ikke vært ærlig, så er det et svik. Man burde jo være ærlig med folk selv om man ikke er sammen.. For all del, jeg hadde jo aldri sagt noe alla: "Det der får du ikke lov til", men når hun har seg med andre samtidig så vil ikke jeg være med på det, av den enkle grunn at jeg ikke liker det. Greit å avklare det på forhånd da ja Så hun eventuelt vet om det
Gjest .-L-. Skrevet 23. august 2013 #24 Skrevet 23. august 2013 (endret) Greit å avklare det på forhånd da ja Så hun eventuelt vet om det Ja enig i det, skrev det tidligere i tråden Hoho. Endret 23. august 2013 av .-L-.
Gjest Heartbeat Skrevet 23. august 2013 #25 Skrevet 23. august 2013 Ja enig i det, skrev det tidligere i tråden Hoho. Ok
AnonymBruker Skrevet 23. august 2013 #26 Skrevet 23. august 2013 Yey! Da ble vi enige da! Anonymous poster hash: c1c5e...137
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå