AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1 Skrevet 20. august 2013 Jeg er en mann på 30 år som har hatt en pulevenn i snart 3 år. Vi har vært single begge to hele perioden, og har hatt sex sikkert 2-3 ganger i uken. Forrige måned fortalte hun meg at hun har hatt pult en annen fyr i tillegg i hele denne perioden. Dette er attpåtil en fyr jeg virkelig misliker. Vi har blant annet samme ekskjæreste, for å si det sånn, og oppsøker sjelden de samme stedene. Det merkelige er at dette tenner meg noe helt vannvittig. Det blir som en slags rivalisering mellom meg og han. Vi vet om hverandre, og jeg kan sverge på at jeg både er hardere og mer kåt etter at jeg fikk vite om dette. Det samme gjelder for henne, hun vet at vi ikke liker hverandre, men sier rett ut at hun synes det er sexy å knulle to "rivaler" (alle i miljøet vårt vet hvordan ståa er mellom meg og han). Er det andre som har lignende erfaringer som meg? Er dette egentlig normalt? De fleste av vennene mine synes f.eks. det er ekkelt å knulle en dame like etter at hun har hatt besøk av en annen. Jeg synes ikke det - for meg blir det nesten en kamp for å overgå min "forgjenger". Anonymous poster hash: a2e2f...8ad 4
Gjest .-L-. Skrevet 20. august 2013 #2 Skrevet 20. august 2013 (endret) Jeg synes det er rart, men det er meg. Hadde ikke tatt det så veldig positivt at hun har hatt en annen hele tiden og holdt det skjult. Det er et svik i mine øyne. Endret 20. august 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #3 Skrevet 20. august 2013 Det er helt normalt. Som i dyreverdenen ellers gjelder det å legge seg i trening, for nå som dere vet at det er en rival kommer hun til å invitere dere begge hjem til seg samtidig. Da blir det sverdkamp med kukkene som våpen, hendene bundet på ryggen. Taperen må i all fremtid sitte bundet til en stol og se på mens dama og vinneren har sex. Anonymous poster hash: e471a...932 5
edderkoppdame Skrevet 20. august 2013 #4 Skrevet 20. august 2013 Jeg synes det er rart, men det er meg. Hadde ikke tatt det så veldig positivt at hun har hatt en annen hele tiden og holdt det skjult. Det er et svik i mine øyne. vel, her har du aberet med å ville ha et uforpliktende knulleforhold - det gir ingen rettigheter til eksklusivitet eller meldeplikt. TS: virker jo som du og han mannen kanskje kan ha en del til felles da dere liker å brødfø samme kvinner - aner jeg begynnelsen på et langt og godt vennskap? 8
Gjest Gjest Skrevet 20. august 2013 #5 Skrevet 20. august 2013 Elskerinnene/elskerne er for alle de. 6
Gjest Arbeider Skrevet 20. august 2013 #6 Skrevet 20. august 2013 Fortsett med dama, men let samtidig etter en ny som er bedre. Da vinner du over rivalen og elskeren din. 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #7 Skrevet 20. august 2013 (alle i miljøet vårt vet hvordan ståa er mellom meg og han).Anonymous poster hash: a2e2f...8ad Pun intended, no? Anonymous poster hash: 51178...ee7 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #8 Skrevet 20. august 2013 Jeg er mann og kan godt forstå det. Ikke at jeg nødvendigvis ville gjort det selv. Men hey, virker det for deg så stå på ! Kan godt forstå dem som også deler kona si med andre. Men igjen, ikke noe for meg Det er litt det samme som at når vi er i et fast forhold blir vi litt late med å ta vare på oss selv. Er det en annen mann som viser interesse for dama vekkes konkuranse innstinktet og vi begynner å skjerpe oss, bry oss mer om utseende og trene mer. Eller om vi blir single etter et forhold, da skal vi igang med kroppslig renovasjon og vise hva vi er god for til neste partner. Anonymous poster hash: 93666...3c3 1
Gjest .-L-. Skrevet 20. august 2013 #9 Skrevet 20. august 2013 (endret) vel, her har du aberet med å ville ha et uforpliktende knulleforhold - det gir ingen rettigheter til eksklusivitet eller meldeplikt. TS: virker jo som du og han mannen kanskje kan ha en del til felles da dere liker å brødfø samme kvinner - aner jeg begynnelsen på et langt og godt vennskap? Skulle jeg hatt et knulleforhold hvor vi ikke ble kjærester så ville jeg alikavel ikke likt at hun hadde seg med andre. Ts har ikke skrevet noe i startinnlegget hvilke rammer de har satt. Min ramme hadde vært at hun holdt seg til meg, så er jo det opp til henne om hun ønsker det eller ikke. Endret 20. august 2013 av .-L-.
Gjest Lille-pus Skrevet 20. august 2013 #11 Skrevet 20. august 2013 Det er ikke noe uvanlig i det du forteller om ditt tenningsmønster, TS. Det som kanskje er litt mer uvanlig er at du har vært så heldig å finne en elskerinne som også har dette som del av sitt tenningsmønster. Det er mange varianter i detaljeringen på dette feltet, men alle koker grovt sett ned til det du selv forteller at du og hun og den andre elskeren tenner på. 2
oslom Skrevet 21. august 2013 #12 Skrevet 21. august 2013 er vel ikke så rart dette?! her er det bare å nyte. du kan jo invitere henne til en trekant-date... Lykke til
Gjest .-L-. Skrevet 21. august 2013 #13 Skrevet 21. august 2013 (endret) Det er ikke noe uvanlig i det du forteller om ditt tenningsmønster, TS. Det som kanskje er litt mer uvanlig er at du har vært så heldig å finne en elskerinne som også har dette som del av sitt tenningsmønster. Det er mange varianter i detaljeringen på dette feltet, men alle koker grovt sett ned til det du selv forteller at du og hun og den andre elskeren tenner på. Vet ikke jeg, hadde likt å sett statestikk over hvor vanlig et slikt tenningsmønster er. At det forekommer betyr jo ikke at det er vanlig. Endret 21. august 2013 av .-L-.
I Grosny Skrevet 21. august 2013 #14 Skrevet 21. august 2013 Min ramme hadde vært at hun holdt seg til meg, så er jo det opp til henne om hun ønsker det eller ikke. Livet er ikke enkelt. Noen har rammer. Andre sitter på ramma og driter i den.
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #15 Skrevet 21. august 2013 Boken 'Sperm wars' har noen teorier om dette emnet. Google it! MyAnonymous poster hash: da26d...706
Gjest Lille-pus Skrevet 21. august 2013 #16 Skrevet 21. august 2013 Vet ikke jeg, hadde likt å sett statestikk over hvor vanlig et slikt tenningsmønster er. At det forekommer betyr jo ikke at det er vanlig. Mer vanlig enn man kanskje tror vil jeg mene. Husk jeg er en gammel dame
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #17 Skrevet 21. august 2013 Synes ikke det er spesielt rart, jeg har i hvert fall opplevd å få mer lyst på en partner (ikke kjæreste da) etter å ha fått vite at han har hatt andre tilbud (enten han har benyttet seg av dem eller ikke). Men jeg har samtidig hatt problemer med sjalusi og mistenksomhet, og da funker det dårlig. Om du ikke er sjalu, bare tenner, er det jo fint Anonymous poster hash: c64ab...5a1 Anonymous poster hash: c64ab...5a1
Gjest Lille-pus Skrevet 21. august 2013 #18 Skrevet 21. august 2013 Synes ikke det er spesielt rart, jeg har i hvert fall opplevd å få mer lyst på en partner (ikke kjæreste da) etter å ha fått vite at han har hatt andre tilbud (enten han har benyttet seg av dem eller ikke). Men jeg har samtidig hatt problemer med sjalusi og mistenksomhet, og da funker det dårlig. Om du ikke er sjalu, bare tenner, er det jo fint Anonymous poster hash: c64ab...5a1 Anonymous poster hash: c64ab...5a1 Her er det ofte vissheten om at en annen mann har hatt sex med henne og gitt henne nytelse som er triggeren. Og her ber jeg pent om unnskyldning for potensielt støtende språkbruk: Ofte tanken på, og vissheten om, at denne andre mannen har sprutet henne full av sin sæd.
Gjest Lincoln Skrevet 21. august 2013 #19 Skrevet 21. august 2013 Dere har hatt sex 2-3 ganger i uken i tre år? Og har vært "single"? Høres mer ut som om dere har har et åpent forhold, og hun har et litt åpnere forhold enn deg.
Tidus Skrevet 22. august 2013 #20 Skrevet 22. august 2013 Høres mer ut som et åpent forhold for min del. Ellers kan jeg ikke fatte hvorfor noen tenner på dette, men dere er tydeligvis mange om man leser litt rundt på nettet. And... Whatever floats your boat I guess...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå