Gå til innhold

Ta opp lån for silikon?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle menn foretrekker store pupper, og ikke alle menn er så overflatiske at puppene er viktigste kriterium når de velger kjæreste. Uansett hvilken størrelse du har, vil ikke alle like dem. For noen menn kan det at kvinnen har silikonbryster faktisk telle negativt.

Er det så viktig å finne en kjæreste som liker store bryster? Hva om du tar brystforstørrelse, finner en man og så må du fjerne implantatene - og så dumper han deg?

Dersom du velger å ta en brystforstørrelse, så bør du uansett ikke gjøre dette på grunn av hva du tror tilfeldige menn på gaten synes. Dette er et valg som du bør gjøre fordi du selv ikke klarer å leve med de brystene du har.

Jeg stiller meg også bak dem som råder deg til å spare fremfor å ta lån.

Eh... TS skriver ikke så mye om hva andre menn måtte mene, men om hvordan hun selv føler seg. Jeg tror faktisk de færreste endrer på kroppen sin gjennom operasjon for en kjæreste (enten eksisterende eller fremtidig), men pga et selvbilde de selve har og som de selve vil endre på.

En veldig mannlig greie dette, å tro at vi sminke oss og doller oss opp kun til ære for menn ;)

Anonymous poster hash: d8c62...d1a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh... TS skriver ikke så mye om hva andre menn måtte mene, men om hvordan hun selv føler seg. Jeg tror faktisk de færreste endrer på kroppen sin gjennom operasjon for en kjæreste (enten eksisterende eller fremtidig), men pga et selvbilde de selve har og som de selve vil endre på.

En veldig mannlig greie dette, å tro at vi sminke oss og doller oss opp kun til ære for menn ;)

Anonymous poster hash: d8c62...d1a

TS skrev «Tørr ikke gå i bikini og er livredd for hva menn synes om puppene mine.» For meg er det et tegn på at hun bryr seg litt for mye om hva andre synes.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ta opp lån! Start heller å spare månedlig. Lån er alvorlige greier, i allefall mer en det folk generelt tror, så det burde du heller ha på større ting, senere i livet.
+ gå til en god undertøysbutikk og bli målt, kanskje du er større en du tror :)

Anonymous poster hash: 0bb14...8df
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok opp lån for å operere meg. Operasjonen kostet 30.500, tok opp lån på 30.000. Satte nedbetalingstiden på 5 år å det ble litt over 950kr i mnd, ettersom jeg også er student. Etter ca 4 avdrag på over 950kr hver hadde jeg vel såvidt betalt ned 1000kr. Du kommer til å brike uendelig lang tid på å betale det ned! Jeg fikk heldigvis en stor pengegave fra besteforeldre pga gevinst så fikk nedbetalt lånet innen 6mnd. Anbefaler deg heller å vente å spare opp oenger selv. Med slike lån betaler du uendelig mye rente!;)

Anonymous poster hash: 189c8...ced

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...