Gå til innhold

Ta opp lån for silikon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å ta opp lån for å få meg silikonpupper..

Jeg føler de ikke passer meg i det hele tatt. Føler meg som en mann. Tørr ikke gå i bikini og er livredd for hva menn synes om puppene mine.

Jeg har A80. Så det er ca en B cup hvis jeg har forstått det riktig. Men jeg føler meg bare så ekkel. De passer meg ikke! Jeg vil opp en størrelse. Ikke store, det kommer ikke til å passe meg.

Så... Er det noen som har tips til hvordan jeg kan like puppene mine bedre?

Jeg er så brei rundt ribbena og skuldrene, så føles som jeg går rundt i en guttekropp med små pupper.

Er det noen som har tatt opp lån til brystforstørring? Jeg er student så har ikke råd akuratt nå.. Er 22 år.

Anonymous poster hash: 3f65a...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvordan de ser ut, men mange gutter liker små pupper.



Anonymous poster hash: f79fc...906
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ta silikon må du for guds skyld ikke ta opp lån, da får du heller klare å spare ett år. Koster vel rundt 20.000kr? Vet ikke hva prisene er nå til dags jeg, men da jeg sjekket dette opp kostet det det. Jeg ombestemte meg forresten, begynte å like mine små pupper og dessutten ser man tynnere ut med små:)

Spar 2.000kr i mnd og litt ekstra ved bursdag og jul så slipper du å ta opp lån.

Anonymous poster hash: a9596...dd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt opp lån. Det er ikke noe som må gjøres umiddelbart og det er bedre å spare opp til noe du ønsker deg. Hvis du ikke har råd til å sette til side penger, har du heller ikke råd til å nedbetale.