Gå til innhold

Ta opp lån for silikon?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer å ta opp lån for å få meg silikonpupper..

Jeg føler de ikke passer meg i det hele tatt. Føler meg som en mann. Tørr ikke gå i bikini og er livredd for hva menn synes om puppene mine.

Jeg har A80. Så det er ca en B cup hvis jeg har forstått det riktig. Men jeg føler meg bare så ekkel. De passer meg ikke! Jeg vil opp en størrelse. Ikke store, det kommer ikke til å passe meg.

Så... Er det noen som har tips til hvordan jeg kan like puppene mine bedre?

Jeg er så brei rundt ribbena og skuldrene, så føles som jeg går rundt i en guttekropp med små pupper.

Er det noen som har tatt opp lån til brystforstørring? Jeg er student så har ikke råd akuratt nå.. Er 22 år.

Anonymous poster hash: 3f65a...86e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke hvordan de ser ut, men mange gutter liker små pupper.



Anonymous poster hash: f79fc...906
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal ta silikon må du for guds skyld ikke ta opp lån, da får du heller klare å spare ett år. Koster vel rundt 20.000kr? Vet ikke hva prisene er nå til dags jeg, men da jeg sjekket dette opp kostet det det. Jeg ombestemte meg forresten, begynte å like mine små pupper og dessutten ser man tynnere ut med små:)

Spar 2.000kr i mnd og litt ekstra ved bursdag og jul så slipper du å ta opp lån.

Anonymous poster hash: a9596...dd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt opp lån. Det er ikke noe som må gjøres umiddelbart og det er bedre å spare opp til noe du ønsker deg. Hvis du ikke har råd til å sette til side penger, har du heller ikke råd til å nedbetale.

Jeg opererte mine ifjor, rett etter jeg fylte 22, da jeg var så heldig å ha arvepenger. Og det koster langt mer enn 20K. Jeg bor i London og opererte dem her - hos en topp kirurg, de nyeste Inspira implantatene og det kom på 45.000,-. Operasjoner er noe man skal ha det romslig for å gjøre - du vil ikke velge et billig implantet eller klinikk eller kirurg for å spare.



Anonymous poster hash: 6e9b0...121
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Hvis du skal ta silikon må du for guds skyld ikke ta opp lån, da får du heller klare å spare ett år. Koster vel rundt 20.000kr? Vet ikke hva prisene er nå til dags jeg, men da jeg sjekket dette opp kostet det det. Jeg ombestemte meg forresten, begynte å like mine små pupper og dessutten ser man tynnere ut med små:)

Spar 2.000kr i mnd og litt ekstra ved bursdag og jul så slipper du å ta opp lån.Anonymous poster hash: a9596...dd0

Helt enig! (Om å spare) .Selv har jeg spart i 1 år nå til en NY operasjon( opererte meg for fem år siden, men ble ikke fornøyd, uprofesjonell kirurg som attpåtil har gjort brystene mine skeive ). Ifjor bestemte jeg meg for å endelig spare opp til en ny operasjon, mangler bare fire tusen, det klarer jeg fint å spare opp. Skal legge meg under kniven igjen i desember.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Awzm me

Silikon koster vel rundt 32 000 i Norge?

Spar 10 000 hver måned i tre -fire mnd, eller 5000 i seks-syv mnd, så har du råd til det, uten å måtte tenke på lån også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr ikke gå i bikini og er livredd for hva menn synes om puppene mine.

Så... Er det noen som har tips til hvordan jeg kan like puppene mine bedre?

Anonymous poster hash: 3f65a...86e

Ja! Gå i bikini! Bruk bh-er med lite eller ingen innlegg. Sol deg toppløs (i syden eller når du er langt vekke hjemmegra hvis du er sjenert). Flørt med gutter, se hvem som viser deg interesse tilbake. Ha sex hvis du har lyst, la noen kjæle med bpde deg og brystene dine. Gå i topper som viser kroppen din, og ellers klær som viser fram andre trekk du liker, som ben, midje, rumpe, hva som helst som er bra.

Å slutte å gjemme kroppen er veien å gå for å se at den funker:-)

Endret av Biloba
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Silikon koster vel rundt 32 000 i Norge?

Spar 10 000 hver måned i tre -fire mnd, eller 5000 i seks-syv mnd, så har du råd til det, uten å måtte tenke på lån også.

Litt virkelighetsfjern spareplan for en student, kanskje??

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Awzm me

Litt virkelighetsfjern spareplan for en student, kanskje??

Hoppet visst over siste setningen til ts, ser jeg nå.

Men burde vel gå an å få spart et par tusen i mnd. om man står på med jobbing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sparte 14000 og tok lån på 20.000 i YA bank. Betalte 1890 kr på lånet i nesten to år. Gikk helt fint:-) men enig, test ut først om ikke du plutselig ikke blir komfortabel med kroppen din slik den er:-) jeg hadde født de barna jeg skulle ha, ammet ferdig sistemann. Brystene dine endrer seg under graviditet og amming.

Anonymous poster hash: e36ce...b6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppet visst over siste setningen til ts, ser jeg nå.

Men burde vel gå an å få spart et par tusen i mnd. om man står på med jobbing.

Fort gjort å lese litt for kjapt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Annonse

Aldri ta opp lån for noe du ikke vil få formue av.

Altså, ta opp billlån og huslån, men ikke ta opp forbrukslån. Ta opp et forbrukslån dersom du skal kjøpe noe som du kan selge igjen dersom økonomien går på styr, men ikke for forbruksvarer som ferieturer, spabehandlinger eller silikonpupper.

Det er bare idiotisk og helt handikappet økonomisk tankegang. Til forbruk så sparer du.

Faktisk så bør du spare til alt uansett, litt egenkapital kommer godt med uansett hva slags lån du skal ta opp.



Anonymous poster hash: d8c62...d1a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 800 er prisen for dette nå. Jeg sparer selv, det tar tid, men føler det er bedre enn ett lån.



Anonymous poster hash: 55007...f79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 800 er prisen for dette nå. Jeg sparer selv, det tar tid, men føler det er bedre enn ett lån.

Anonymous poster hash: 55007...f79

Det hadde tatt litt ekstra tid å betale ned et lån, så det er riktig gjort ovenfor din egen lommebok :)

Anonymous poster hash: d8c62...d1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En venninne av meg dro utenlands for å ta silikonpupper hvert fall. Hun var heldig og sparte 5000-6000 kroner. Allikevel har jeg hørt om mange (inkl denne artikkelen) som anbefaler helst å ta det hjemme i Norge pga komplikasjoner som kan oppstå etc..

Som økonom vil jeg for all del gi deg råd om å holde deg unna forbrukslån med mindre det er ytterst nødvendig. Har du ikke mor/far som kan komme inn og spytte inn noen kroner hvis dette er noe du absolutt trenger?



Anonymous poster hash: d7121...4d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde tatt litt ekstra tid å betale ned et lån, så det er riktig gjort ovenfor din egen lommebok :)

Anonymous poster hash: d8c62...d1a

Og tenk så mye bedre det føles da.

Anonymous poster hash: 55007...f79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle menn foretrekker store pupper, og ikke alle menn er så overflatiske at puppene er viktigste kriterium når de velger kjæreste. Uansett hvilken størrelse du har, vil ikke alle like dem. For noen menn kan det at kvinnen har silikonbryster faktisk telle negativt.

Er det så viktig å finne en kjæreste som liker store bryster? Hva om du tar brystforstørrelse, finner en man og så må du fjerne implantatene - og så dumper han deg?

Dersom du velger å ta en brystforstørrelse, så bør du uansett ikke gjøre dette på grunn av hva du tror tilfeldige menn på gaten synes. Dette er et valg som du bør gjøre fordi du selv ikke klarer å leve med de brystene du har.

Jeg stiller meg også bak dem som råder deg til å spare fremfor å ta lån.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med innlegg i BH og bikinioverdel?



Anonymous poster hash: a32b3...ea4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...