Gå til innhold

Hvor "ofte" burde jeg spise nugatti?

Fremhevede innlegg

Gjest Riskjeks
Skrevet

Det medfører ikke riktighet, snarere tvert imot!

Hvorfor ikke? Snakker du sunnhet (eller mangel på sådan) eller kalorier nå?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fant ikke gode linker på dette, men får linke til NRK selv om det ikke er en god kilde, bedre enn ukeblader i alle fall.

http://m.nrk.no/1.7523669

Brukes Palmolje i Nugatti, det er ikke sunt.

Endret av made4u
Skrevet

Så lenge du spiser sunt og variert ellers, er det ikke noe i veien for en skive når du føler for det. Så er det jo også en forskjell på loff og grovbrød (selv om enkelte her sikkert mener grovbrød også er usunt)!

Anonymous poster hash: ddcde...ad5
Skrevet

Alt kan spises ja, dessuten er det ikke vits i å etterstrebe et fullstendig sunt kosthold slavisk etter anbefalingene - noen usunne vaner er helt ok og man kan være mer enn sunn nok med dem.

Skrevet

Jeg spiser Nugatti hver dag, jeg. Eller, Nugatti Max, men det er nok ikke den altfor store forskjellen. Eneste jeg spiser utenom middag er somregel knekkebrød med Nugatti. Og når jeg er snopesyk så stikker jeg like så greit ei skjei nedi og spiser der rent. Digg!

Skrevet

Fant ikke gode linker på dette, men får linke til NRK selv om det ikke er en god kilde, bedre enn ukeblader i alle fall.

http://m.nrk.no/1.7523669

Brukes Palmolje i Nugatti, det er ikke sunt.

De har sluttet å bruke palmeolje i nugatti :)

Skrevet

Tror ikke det skader med ei brødskive med nugatti til frokost, men du kan med fordel kombinere det med andre ting som er sunnere. F.eks. en grov brødskive med nugatti, et eple, et glass melk og tran.

Anonymous poster hash: dfa27...b99
Skrevet

Om man tenker på at man ellers ville spist makrell i tomat/avocado/leverpostei eller noe sånt som pålegg så blir jo plutselig Nugatti et visst inngrep i kosten.

Jeg har ikke spist Nugatti siden jeg var tenåring, og i et sykt anfall kl 07.00 om morgenen, på tjukka, søvnløs&null matlyst fikk jeg det for meg at jeg måtte ha Nugatti og banan på skiven.

Jeg tror neppe det hadde innvirkning på vekta mi(dessuten kan jeg med fordel gå opp litt) - men det var som å trykke på en knapp hvor jeg plutselig ville ha Nugatti på skiva til ethvert måltid selv om jeg synes det smaker kvalmende søtt og ekkelt.

Mannen min synes og egentlig Nugatti er kvalmt, men jammen bidro ikke han også til at boksen ble tom.

Så for min del er ikke problemet hva det gjør med vekta, men mer hva det gjør med hjernen ;)

Anonymous poster hash: a038e...3f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...