pantora Skrevet 19. august 2013 #21 Skrevet 19. august 2013 Å få den fjernet med laser er forresten svindyr selv om tattoveringen er liten. Det var jo tattoveringen du angrer på, ikke plasseringen, vel`?
Gjest Skrevet 19. august 2013 #22 Skrevet 19. august 2013 Selv er jeg ikke akkurat tatto-entusiast (host-host) men hva med å få et skikkelig dyprødt hjerte (der den nye fargen dekker bokstavene) omgitt av svarte flammetunger? Ja, lite kult men beste forslaget mitt. Har du sjekket hva det ville komme på å fjerne den? Det er jo en haug behandlinger over lang tid, så du trenger vel ikke betale alt i en jafs? Var en Klikk-artikkel om sånt (eller leste jeg det et annet sted?) for en stund siden. Fargen virker ikke så mørk i dag. Mulig det hadde blitt bedre med et par-tre behandlinger. Men du må jo ha flere for å bli helt kvitt det.
Brimi Skrevet 19. august 2013 Forfatter #23 Skrevet 19. august 2013 Angrer litt på plasseringen av tatoveringen ja, men det er mest fordi den er stygg:-p Jeg så på et program en gang at svarte tatoveringer er vanskelig å lage cover på så vet ikke om det går å få den helt rød. Skal som sagt gå til tatovør etterhvert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå