Brimi Skrevet 18. august 2013 #1 Skrevet 18. august 2013 (endret) Har denne grusomme tatoveringen. Jeg tok den dagen etter jeg bestemte meg for å ta den og angrer! Kommer ikke til å gjøre noe med den helt enda, men vil gjerne ha tips om hva som kan bli pent over den jeg har nå :-) Greit å ha noen ideer før jeg faktisk gjør noe med det :-) Edit: ser ikke ut som om bildet kom med :-) Endret 18. august 2013 av Brimi
lillemeg90 Skrevet 18. august 2013 #2 Skrevet 18. august 2013 Anbefaler thetattooforum.com Der er det nok flere som kan komme med ideer:) Synes det er vanskelig å gi deg tips når jeg ikke aner hva du interesserere deg for:)
Brimi Skrevet 18. august 2013 Forfatter #3 Skrevet 18. august 2013 Takk! Skal titte innom der:) Vet det ikke selv engang:-p Men jeg tenkte noe lignende tribal over kanskje?
lillemeg90 Skrevet 18. august 2013 #4 Skrevet 18. august 2013 Hvis jeg selv skulle valgt ville det vert en blomst ellet noe lignende. Men igjen så er jeg ikke spesielt fan av tribal:) men det er en smaksak:)
Hattifnatten Skrevet 18. august 2013 #5 Skrevet 18. august 2013 (endret) Tribal er bare harry. Men for all del, hvis du liker det..... Jeg ville gått til en flink tatovør og spurt om hun/han har noen ideer. Dyktige artister er flinke til å komme opp med motiv. Edit: stikkordet er research!! Endret 18. august 2013 av Hattifnatten 2
Brimi Skrevet 18. august 2013 Forfatter #6 Skrevet 18. august 2013 Ja, det er jo det jeg såvidt har begynt med. Tenkte på å spørre her først:) Skal også dra innom et studio, men av erfaring vet jeg at det er lurt å ha noen ideer som tatovøren kan jobbe ut i fra. Blomst kunne kanskje vært noe. Tror du det vil se fint ut der da? Den blir jo litt "stor". Er åpen for andre forslag også
Chloe- Skrevet 18. august 2013 #7 Skrevet 18. august 2013 Tribal gjør bare vondt verre! Hva med å fjerne den med laser? 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #8 Skrevet 18. august 2013 Tribal gjør bare vondt verre! Hva med å fjerne den med laser? Nøyaktig det jeg også tenkte. Den var jo bare så utrolig lite strategisk plassert! Fjern den heller med laser. Anonymous poster hash: 73f4c...09a 3
Brimi Skrevet 18. august 2013 Forfatter #9 Skrevet 18. august 2013 Jeg vet, fantastisk plass å ta tatovering! Men gjort er gjort. Og det billigste og det peneste alternativet er å ta en covertatovering. Note to my self: Aldri ta tatovering på impuls og ihvertfall ikke når man er et følelsesmessig vrak.
Brimi Skrevet 18. august 2013 Forfatter #10 Skrevet 18. august 2013 Ikke heng dere så opp i tribal da. Var bare et forslag.
Armitage Skrevet 18. august 2013 #11 Skrevet 18. august 2013 Takk! Skal titte innom der:) Vet det ikke selv engang:-p Men jeg tenkte noe lignende tribal over kanskje? Tribals er i mine øyne bare pent når de er store med mye luft i mellom linjene, Tribal på en så liten plass kommer til å få lite luft mellom linjene og etterhvert som tatoveringen blir eldre, så vil den nesten smelte sammen til en svart flekk. Har sett det med egne øyne på flere. 1
Armitage Skrevet 19. august 2013 #12 Skrevet 19. august 2013 Men hvis jeg skal komme med et forslag, så hadde jeg tatt utgangspunkt i hjertet og fylt over navnet i midten med farge og gjort den mer kul og forseggjort. Det spørs litt på åssen stil du liker, men noe i New School kan jo bli kult. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #13 Skrevet 19. august 2013 Takk! Skal titte innom der:) Vet det ikke selv engang:-p Men jeg tenkte noe lignende tribal over kanskje? Hvordan skal en tribal kunne dekke den tatoveringen? Da må den i såfall være så stor at den går oppover hele armen din slik at tatoveringen som er der fra før blir helt dekket. Husk at en tribal har masse mellomrom i seg som en tatovering bak kommer til å synes igjennom. Dra til en ordentlig artist og spør om en custom jobb i stedet. De vet best hva som kan gjøres og hva som ikke kan gjøres. Anonymous poster hash: 81a1b...367
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #14 Skrevet 19. august 2013 Jeg ville ha fylt ut bokstavene med farge og gjort litt mere utav selve hjertet. Anonymous poster hash: 269b0...456
Brimi Skrevet 19. august 2013 Forfatter #15 Skrevet 19. august 2013 Igjen ikke heng dere opp i at jeg skrev tribal. Det var bare et forslag:-p Er en grunn til at jeg spør her:-) Takk for svar alle sammen. Skal ta alt dere har sagt og tenke gjennom:-)
Silfen Skrevet 19. august 2013 #16 Skrevet 19. august 2013 Jeg hadde fjernet den. Hender og ansikt er nei-nei til tatovering i min verden. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #17 Skrevet 19. august 2013 jeg synes det hjertet var fint, hva står P.C for? Anonymous poster hash: 9adf1...4d9
Brimi Skrevet 19. august 2013 Forfatter #18 Skrevet 19. august 2013 Det står for Princess Chip, tok tatoveringen dagen etter jeg avlivde henne. Tatoveringen er fin, men den er dårlig utført noe som gjør den ikke så fin.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #19 Skrevet 19. august 2013 Jeg vet, fantastisk plass å ta tatovering! Men gjort er gjort. Og det billigste og det peneste alternativet er å ta en covertatovering. Note to my self: Aldri ta tatovering på impuls og ihvertfall ikke når man er et følelsesmessig vrak. En så liten tatovering kan du spare til fjerning med laser. Ønsk deg penger til bursdag og jul som går rett til å betale for laseren. Anonymous poster hash: 73f4c...09a
pantora Skrevet 19. august 2013 #20 Skrevet 19. august 2013 Jeg ville dratt til å snakket med en tattovør, som kan komme med forslag og også kan se hva som er mulig å gjøre.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå