Gå til innhold

Covertatovering. Noen som har tips?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har denne grusomme tatoveringen. Jeg tok den dagen etter jeg bestemte meg for å ta den og angrer! Kommer ikke til å gjøre noe med den helt enda, men vil gjerne ha tips om hva som kan bli pent over den jeg har nå :-) Greit å ha noen ideer før jeg faktisk gjør noe med det :-)

Edit: ser ikke ut som om bildet kom med :-)

6ga8ep.jpg

Endret av Brimi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler thetattooforum.com :)

Der er det nok flere som kan komme med ideer:)

Synes det er vanskelig å gi deg tips når jeg ikke aner hva du interesserere deg for:)

Skrevet

Takk! Skal titte innom der:) Vet det ikke selv engang:-p Men jeg tenkte noe lignende tribal over kanskje?

Skrevet

Hvis jeg selv skulle valgt ville det vert en blomst ellet noe lignende. Men igjen så er jeg ikke spesielt fan av tribal:) men det er en smaksak:)

Skrevet (endret)

Tribal er bare harry. Men for all del, hvis du liker det..... Jeg ville gått til en flink tatovør og spurt om hun/han har noen ideer. Dyktige artister er flinke til å komme opp med motiv.

Edit: stikkordet er research!!

Endret av Hattifnatten
  • Liker 2
Skrevet

Ja, det er jo det jeg såvidt har begynt med. Tenkte på å spørre her først:) Skal også dra innom et studio, men av erfaring vet jeg at det er lurt å ha noen ideer som tatovøren kan jobbe ut i fra.

Blomst kunne kanskje vært noe. Tror du det vil se fint ut der da? Den blir jo litt "stor". Er åpen for andre forslag også:)

Skrevet

Tribal gjør bare vondt verre! Hva med å fjerne den med laser?

• Liker 2
Skrevet

Tribal gjør bare vondt verre! Hva med å fjerne den med laser?

Nøyaktig det jeg også tenkte. Den var jo bare så utrolig lite strategisk plassert! Fjern den heller med laser.

Anonymous poster hash: 73f4c...09a

• Liker 3
Skrevet

Jeg vet, fantastisk plass å ta tatovering! Men gjort er gjort. Og det billigste og det peneste alternativet er å ta en covertatovering.

Note to my self: Aldri ta tatovering på impuls og ihvertfall ikke når man er et følelsesmessig vrak.

Skrevet

Ikke heng dere så opp i tribal da. Var bare et forslag.

Skrevet

Takk! Skal titte innom der:) Vet det ikke selv engang:-p Men jeg tenkte noe lignende tribal over kanskje?

Tribals er i mine øyne bare pent når de er store med mye luft i mellom linjene, Tribal på en så liten plass kommer til å få lite luft mellom linjene og etterhvert som tatoveringen blir eldre, så vil den nesten smelte sammen til en svart flekk. Har sett det med egne øyne på flere.

• Liker 1
Skrevet

Men hvis jeg skal komme med et forslag, så hadde jeg tatt utgangspunkt i hjertet og fylt over navnet i midten med farge og gjort den mer kul og forseggjort. Det spørs litt på åssen stil du liker, men noe i New School kan jo bli kult.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan skal en tribal kunne dekke den tatoveringen? Da må den i såfall være så stor at den går oppover hele armen din slik at tatoveringen som er der fra før blir helt dekket. Husk at en tribal har masse mellomrom i seg som en tatovering bak kommer til å synes igjennom.

Dra til en ordentlig artist og spør om en custom jobb i stedet. De vet best hva som kan gjøres og hva som ikke kan gjøres.

Anonymous poster hash: 81a1b...367

Skrevet

Jeg ville ha fylt ut bokstavene med farge og gjort litt mere utav selve hjertet.

Anonymous poster hash: 269b0...456

Skrevet

Igjen ikke heng dere opp i at jeg skrev tribal. Det var bare et forslag:-p Er en grunn til at jeg spør her:-) Takk for svar alle sammen. Skal ta alt dere har sagt og tenke gjennom:-)

Skrevet

Jeg hadde fjernet den. Hender og ansikt er nei-nei til tatovering i min verden.

• Liker 1
Skrevet

jeg synes det hjertet var fint, hva står P.C for?

Anonymous poster hash: 9adf1...4d9
Skrevet

Det står for Princess Chip, tok tatoveringen dagen etter jeg avlivde henne. Tatoveringen er fin, men den er dårlig utført noe som gjør den ikke så fin.

Skrevet

Jeg vet, fantastisk plass å ta tatovering! Men gjort er gjort. Og det billigste og det peneste alternativet er å ta en covertatovering.

Note to my self: Aldri ta tatovering på impuls og ihvertfall ikke når man er et følelsesmessig vrak.

En så liten tatovering kan du spare til fjerning med laser. Ønsk deg penger til bursdag og jul som går rett til å betale for laseren.

Anonymous poster hash: 73f4c...09a

Skrevet

Jeg ville dratt til å snakket med en tattovør, som kan komme med forslag og også kan se hva som er mulig å gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...