Gå til innhold

For flau til å vise interesse.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ett skritt om gangen! Hvis du ikke vil gå til psykolog, så anbefaler jeg kognitiv terapi. Det hjalp meg gjennom første del og gav meg forståelsen om at jeg trengte litt mer hjelp enn jeg kunne gi meg selv!

Hvor lang tid tar det å få time? Jeg har ikke råd til å gå til privat.

Anonymous poster hash: aa2b5...298

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lang tid tar det å få time? Jeg har ikke råd til å gå til privat.

Les noen bøker om kognitiv terapi på egenhånd hvis du vil det, men jeg ville tatt kontakt med fastlegen og forklart hvordan du har det og fått henvisning til psykolog. Desverre er det slik at det kan være litt ventetid. Jeg fikk psykolog 6 uker etter innleggelsen min den gangen når jeg hadde det som deg. Jeg tok selv kontakt med livskrisehjelpen etter å ha prøvd å fikse depresjon og selvfølelse på egenhånd i flere år. Men jeg var så langt nede at jeg ikke orket mer og derfor fikk jeg tilbud om innleggelse og pga det fikk jeg også så raskt som de kunne en fast psykolog som jeg gikk til og som jeg går til enda.

Skrevet

Les noen bøker om kognitiv terapi på egenhånd hvis du vil det, men jeg ville tatt kontakt med fastlegen og forklart hvordan du har det og fått henvisning til psykolog. Desverre er det slik at det kan være litt ventetid. Jeg fikk psykolog 6 uker etter innleggelsen min den gangen når jeg hadde det som deg. Jeg tok selv kontakt med livskrisehjelpen etter å ha prøvd å fikse depresjon og selvfølelse på egenhånd i flere år. Men jeg var så langt nede at jeg ikke orket mer og derfor fikk jeg tilbud om innleggelse og pga det fikk jeg også så raskt som de kunne en fast psykolog som jeg gikk til og som jeg går til enda.

Takk.

Skrevet

Takk.

Bare hyggelig :) Bare spør hvis det er noe du lurer på. Åpenhet om psykiske lidelser og vanskelige perioder i livet er en av hjertesakene mine. Bare å sende PM hvis du heller vil det. Er det noe jeg kan bidra med så gjør jeg det gjerne. Lykke til!

Gjest Svampebob1
Skrevet

Jeg oppfører meg nok ganske likt som deg, og har fått et enormt nettverk i ny by pga det. Men samtidig er det også mange damer som har ment at jeg flørter med mennene deres og mange menn som oppfatter det at jeg er hyggelig som flørting. Så jeg er veldig bevisst på hvordan jeg er hyggelig nåog veldig flink til å vie mer oppmerksomhet til damene enn til mennene for å slippe baluba.

Det skal jammen ikke være lett, men jeg synes det er viktigere å være sosial og hyggelig enn å leve opp til den normale norske standaren.

Enig i det :-). Jeg har også blitt flinkere til å se an litt og holder litt tilbake for å slippe negative reaksjoner. Jeg har også erfart damer som tror jeg legger an på de på den måten :-P.

Men jeg liker å være sosial og jeg liker å hente frem det positive i folk, så det er ikke noe jeg kommer til å slutte med selv. Mennesker kommer alltid til å være interessante for meg :-).

• Liker 1
Skrevet

Hente frem det positive i folk..?

Anonymous poster hash: 62235...0ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...