Nettinettet Skrevet 19. august 2013 #21 Skrevet 19. august 2013 Føler i alle fall på utesteder eller hvis det er noen jeg ikke kjenner på en fest at hvis man prøver å snakke med akkurat dem, komplimentere dem spesielt osv., så tenker jenter at det er bare for å prøve å komme ned i buksa på dem, at jeg tenker på én ting. Jeg vil ikke være eller at de skal tro jeg er "den typen". Hva de tenker er jo egentlig ikke ditt problem?? Det handler om kvinners usikkerhet og dårlig erfaring, som de ikke klarer å legge bak seg, og det er noe DE må jobb med og ikke noe du som mann skal løse for dem. Du må slutte å være så redd for hva andre vil si/mene/tenke og heller gjøre det du kan for at du skal ha det bra med deg selv og finne det du søker etter.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #22 Skrevet 19. august 2013 Hva de tenker er jo egentlig ikke ditt problem?? Det handler om kvinners usikkerhet og dårlig erfaring, som de ikke klarer å legge bak seg, og det er noe DE må jobb med og ikke noe du som mann skal løse for dem. Du må slutte å være så redd for hva andre vil si/mene/tenke og heller gjøre det du kan for at du skal ha det bra med deg selv og finne det du søker etter. Hvordan kan jeg slutte å bry meg om andre? Anonymous poster hash: aa2b5...298
Nettinettet Skrevet 19. august 2013 #23 Skrevet 19. august 2013 Hvordan kan jeg slutte å bry meg om andre? Anonymous poster hash: aa2b5...298 Du skal ikke slutte å bry deg om andre, men du skal slutte å bry deg om hva andre tenker om deg. Den beste måten å gjøre det på er å ta en skikkelig titt på deg selv og se at du faktisk er en ganske real og ordentlig fyr. Hvis de i sitt hodet får lyst til å tenke noe annet, så er det deres problem og deres tap. Jeg har hatt en god del samtaler med slike damer det siste året, og de blir faktisk skikkelig flaue når de ser hvor mange bra menn de har gått glipp av ved å tenke det verste.
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #24 Skrevet 19. august 2013 Du skal ikke slutte å bry deg om andre, men du skal slutte å bry deg om hva andre tenker om deg. Den beste måten å gjøre det på er å ta en skikkelig titt på deg selv og se at du faktisk er en ganske real og ordentlig fyr. Hvis de i sitt hodet får lyst til å tenke noe annet, så er det deres problem og deres tap. Jeg har hatt en god del samtaler med slike damer det siste året, og de blir faktisk skikkelig flaue når de ser hvor mange bra menn de har gått glipp av ved å tenke det verste. Jeg klarer ikke å flørte engang, jeg er ikke en særlig "ordentlig" fyr. Anonymous poster hash: aa2b5...298
Purple Diamond Skrevet 19. august 2013 #25 Skrevet 19. august 2013 Jeg klarer ikke å flørte engang, jeg er ikke en særlig "ordentlig" fyr. Anonymous poster hash: aa2b5...298 Jeg er selv for tiden interessert i en mann som ikke flørter. Det trenger absolutt ikke være negativt! Det som er vanskelig, er å vite om han faktisk er interessert - det er søren ikke lett å vite når han ikke er en flørtete type! Men jeg blir faktisk fortere interessert i menn som ikke er for frampå. Det er nok av menn som flørter altfor mye, for å si det sånn... Hvorfor føler du at du ikke er særlig ordentlig, bare fordi du ikke flørter? Jeg tror du trenger å endre tankene dine litt!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #26 Skrevet 19. august 2013 Jeg er selv for tiden interessert i en mann som ikke flørter. Det trenger absolutt ikke være negativt! Det som er vanskelig, er å vite om han faktisk er interessert - det er søren ikke lett å vite når han ikke er en flørtete type! Men jeg blir faktisk fortere interessert i menn som ikke er for frampå. Det er nok av menn som flørter altfor mye, for å si det sånn... Hvorfor føler du at du ikke er særlig ordentlig, bare fordi du ikke flørter? Jeg tror du trenger å endre tankene dine litt! Jeg tror ikke jeg har evnen til å forstå det de fleste lærte seg på ungdomsskolen og videregående – hvordan man får seg en kjæreste eller har en flørt, uten å tenke at man selv er avskum. Anonymous poster hash: aa2b5...298
Nevian Skrevet 20. august 2013 #27 Skrevet 20. august 2013 Jeg er selv for tiden interessert i en mann som ikke flørter. Det trenger absolutt ikke være negativt! Det som er vanskelig, er å vite om han faktisk er interessert - det er søren ikke lett å vite når han ikke er en flørtete type! Men jeg blir faktisk fortere interessert i menn som ikke er for frampå. Det er nok av menn som flørter altfor mye, for å si det sånn... Også er det enorm forskjell på hva menn og damer mener er tydelig flørting og hinting. Venninner av meg har fortalt meg ting som "...så kysset han meg på kinnet, blunket, og sa han gledet seg til neste gang vi treffes! Tror du han liker meg eller?" Men i svarte da, hvor tydelig skal vi være egentlig? På den annen side er damenes hint ofte fantastisk vage, altfor vage til at menn klarer å ta dem - og hvis vi tolker noe som et hint som viser seg ikke å være det, ja se da er vi plutselig innbilske... 3
Nettinettet Skrevet 20. august 2013 #28 Skrevet 20. august 2013 Jeg tror ikke jeg har evnen til å forstå det de fleste lærte seg på ungdomsskolen og videregående – hvordan man får seg en kjæreste eller har en flørt, uten å tenke at man selv er avskum. Anonymous poster hash: aa2b5...298 Jeg begynner faktisk å tro at du er et lite troll jeg.. for det virker som om uansett hva noen sier til deg så negativiserer du det. Hvis du virkelig har så lave tanker om deg selv, og ingen interesse om å endre holdningen din til deg selv, anbefaler jeg at du tar kontakt med psykolog hvis du vil ha et normalt forhold til noen.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #29 Skrevet 20. august 2013 Jeg begynner faktisk å tro at du er et lite troll jeg.. for det virker som om uansett hva noen sier til deg så negativiserer du det. Hvis du virkelig har så lave tanker om deg selv, og ingen interesse om å endre holdningen din til deg selv, anbefaler jeg at du tar kontakt med psykolog hvis du vil ha et normalt forhold til noen. Du tror ikke på at det finnes mennesker som negativiserer så mye? Da har du ikke møtt nok mennesker her i verden. Anonymous poster hash: b4b1b...e74 2
Nettinettet Skrevet 20. august 2013 #30 Skrevet 20. august 2013 Du tror ikke på at det finnes mennesker som negativiserer så mye? Da har du ikke møtt nok mennesker her i verden. Anonymous poster hash: b4b1b...e74 Jeg har ikke noe problem med å tro at det finnes mennesker som tenker så negativt om seg selv, nei.. men hvis du er en av de menneskene så anbefaler jeg at du får deg hjelp. Ikke via KG men hos en psykolog. For det er ikke sunt å ha det slik
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #31 Skrevet 20. august 2013 Jeg begynner faktisk å tro at du er et lite troll jeg.. for det virker som om uansett hva noen sier til deg så negativiserer du det. Hvis du virkelig har så lave tanker om deg selv, og ingen interesse om å endre holdningen din til deg selv, anbefaler jeg at du tar kontakt med psykolog hvis du vil ha et normalt forhold til noen. Greit. Anonymous poster hash: aa2b5...298
Registrert Skrevet 21. august 2013 #32 Skrevet 21. august 2013 Jeg begynner faktisk å tro at du er et lite troll jeg.. for det virker som om uansett hva noen sier til deg så negativiserer du det. Hvis du virkelig har så lave tanker om deg selv, og ingen interesse om å endre holdningen din til deg selv, anbefaler jeg at du tar kontakt med psykolog hvis du vil ha et normalt forhold til noen. Han er nok ikke et troll. Har ganske lik tankegang selv etter en depresjon som varte fra tenåra til slutten av tjueåra. Vet objektivt at jeg ser kjekk ut for noen jenter, og at fler har vært interresert i meg uten at jeg har lagt merke til det før jeg har tenkt på det i ettertid. Følelsesmessig er jeg redd for å bli avvist og virke som en plagsom gris. Jeg vet at jeg er oppegående og hadde vært en god kjæreste, alikevel har jeg en tendens til å feige ut og dytte jenter bort hvis jeg er interessert i dem, fordi jeg tenker at de fortjener bedre og at jeg sikkert kommer til skuffe dem i lengden. 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #33 Skrevet 21. august 2013 Siden når..? ^^ Anonymous poster hash: 62235...0ff
Gjest Kv84 Skrevet 21. august 2013 #34 Skrevet 21. august 2013 Skulle ha vært flere gutter eller menn som flørter openlyst, jeg skjønner ikke at han er interessert før han virkelig prøver å flørte.
Nettinettet Skrevet 21. august 2013 #35 Skrevet 21. august 2013 Han er nok ikke et troll. Har ganske lik tankegang selv etter en depresjon som varte fra tenåra til slutten av tjueåra. Vet objektivt at jeg ser kjekk ut for noen jenter, og at fler har vært interresert i meg uten at jeg har lagt merke til det før jeg har tenkt på det i ettertid. Følelsesmessig er jeg redd for å bli avvist og virke som en plagsom gris. Jeg vet at jeg er oppegående og hadde vært en god kjæreste, alikevel har jeg en tendens til å feige ut og dytte jenter bort hvis jeg er interessert i dem, fordi jeg tenker at de fortjener bedre og at jeg sikkert kommer til skuffe dem i lengden. Samtidig så ser du hva som er problemet ditt, og hva du må jobbe med, TS viser ikke interesse for å finne løsning eller jobbe med noe. Men det er vel også forskjellen mellom deg og TS hvis han ikke er ett troll. Du har kommet deg gjennom depresjonen og har dermed et større pågangsmot til å realisere deg selv enn det TS har. Han er i depresjonen her og nå (tror jeg) og dermed virker alt håpløst uansett hva andre sier. Mine råd til TS kan kanskje hjelpe deg istedenfor. Det å se seg selv med snillere øyne og lære seg å se sin egen verdi, og i tillegg ikke bestemme hva andre fortjener og ikke fortjener når man selv ikke ser på seg selv som verdifull.
Nettinettet Skrevet 21. august 2013 #36 Skrevet 21. august 2013 Skulle ha vært flere gutter eller menn som flørter openlyst, jeg skjønner ikke at han er interessert før han virkelig prøver å flørte. Men det er jo virkelig ikke rart at de ikke tør flørte, når mange jenter/kvinner er så negative til oppmerksomhet som de er i dette landet her. Ja utenom når de er i syden da, da er det greit! 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2013 #37 Skrevet 21. august 2013 Mine råd til TS kan kanskje hjelpe deg istedenfor. Det å se seg selv med snillere øyne og lære seg å se sin egen verdi, og i tillegg ikke bestemme hva andre fortjener og ikke fortjener når man selv ikke ser på seg selv som verdifull. Jeg er ikke et troll. Det du sier virker som et mål som ligger langt borte og jeg har en lang vei å gå. Men takk for rådet. Anonymous poster hash: aa2b5...298
Gjest Svampebob1 Skrevet 21. august 2013 #38 Skrevet 21. august 2013 Skulle ha vært flere gutter eller menn som flørter openlyst, jeg skjønner ikke at han er interessert før han virkelig prøver å flørte. Jeg etterlyser det samme andre veien! Å vifte med øyevippene er ikke nok! :-P Men det er jo virkelig ikke rart at de ikke tør flørte, når mange jenter/kvinner er så negative til oppmerksomhet som de er i dette landet her. Ja utenom når de er i syden da, da er det greit! Folk her til lands er generelt sett folkesky! Jeg er visstnok "typisk unorsk". Dvs. hyggelig og imøtekommende og av og til litt frempå mot folk jeg ikke kjenner. Mulig det er pga. bygda jeg vokste opp i hvor folk fortsatt hilser på hverandre til tross for om man kjenner de eller ikke. Jeg savner det der litt.... Problemet er at jeg ikke gidder å bo langt uti gokk!
Nettinettet Skrevet 21. august 2013 #39 Skrevet 21. august 2013 Folk her til lands er generelt sett folkesky! Jeg er visstnok "typisk unorsk". Dvs. hyggelig og imøtekommende og av og til litt frempå mot folk jeg ikke kjenner. Mulig det er pga. bygda jeg vokste opp i hvor folk fortsatt hilser på hverandre til tross for om man kjenner de eller ikke. Jeg savner det der litt.... Problemet er at jeg ikke gidder å bo langt uti gokk! Jeg oppfører meg nok ganske likt som deg, og har fått et enormt nettverk i ny by pga det. Men samtidig er det også mange damer som har ment at jeg flørter med mennene deres og mange menn som oppfatter det at jeg er hyggelig som flørting. Så jeg er veldig bevisst på hvordan jeg er hyggelig nåog veldig flink til å vie mer oppmerksomhet til damene enn til mennene for å slippe baluba. Det skal jammen ikke være lett, men jeg synes det er viktigere å være sosial og hyggelig enn å leve opp til den normale norske standaren.
Nettinettet Skrevet 21. august 2013 #40 Skrevet 21. august 2013 Jeg er ikke et troll. Det du sier virker som et mål som ligger langt borte og jeg har en lang vei å gå. Men takk for rådet. Anonymous poster hash: aa2b5...298 Ett skritt om gangen! Hvis du ikke vil gå til psykolog, så anbefaler jeg kognitiv terapi. Det hjalp meg gjennom første del og gav meg forståelsen om at jeg trengte litt mer hjelp enn jeg kunne gi meg selv!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå