Gå til innhold

Fetisj og kjæreste


AnonymBruker

  

81 stemmer

  1. 1. Hadde du akseptert en bleiefetisj



Anbefalte innlegg

Bleiefetish? Nei ass.

Det hadde vært en dealbreaker for min del.. Jeg hadde ikke hatt lyst å prøve det ut heller, på noen måter.

Hva kan man si? Ikke helt min kopp te.

Anonymous poster hash: b78a5...d99

Så hvis du hadde vært sammen med en fyr i, la oss si 2 år, og du var sikker på at denne personen var mannen i ditt liv, ville du dumpet han om han hadde fortalt at han hadde en slik fetish?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror du kanskje bør lete litt på sider og forum hvor folk er litt mer åpne for 'spesielle interesser' - er slett ikke umulig å finne seg en partner, selv om det blir litt mer vrient :) Det finnes jenter der ute som tenner på infantilisme, du må bare klare å finne dem. Siden du tenner på at jenta har på seg bleier er det nok lettere å prøve å finne ei som alt har det tenningsmønsteret, enn å prøve å 'omvende' ei hvilken som helst jente.

Fetlife og smil norge er to ok steder å starte :)



Anonymous poster hash: 02eee...4b4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale deg å prøve Fetlife, masse nordmenn der, kanskje du finner din utkårede der?

Tror de til og med har en diaper fetish gruppe for nordmenn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne faktisk ikke falt meg inn i måneskinn å vært involvert med noen som aktivt bedrev en slik fetish i mitt/vårt hjem. Hva folk gjør driter jeg egentlig i, men enkelte ting er så langt utenfor min fatteevne at jeg selv etter å ha lest om emnet (tidligere) syns det er ikke akseptabelt i mine omgivelser. Jeg har nesten mer forståelse for de som puler en sau enn de som går rundt i bleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvis du hadde vært sammen med en fyr i, la oss si 2 år, og du var sikker på at denne personen var mannen i ditt liv, ville du dumpet han om han hadde fortalt at han hadde en slik fetish?

Stemmer. Dessuten er det IKKE mulig å være sikker på at denne personen var mannen i mitt liv, nettopp pga bleiefetishen.

Det er en ærlig sak at det kan være tennende, men man bør ha forståelse for hvordan assosiasjoner andre får ved den greien som tenner. Det er en like ærlig sak.

Og voksne menn (og kvinner) i bleier er ikke noe jeg blir kåt av. Tvert i mot.

Anonymous poster hash: b78a5...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så länge det inte ligger något annat bakom den typen av fetisj, eller andra för den sakens skull så hade jag nog accepterat de flesta. Har aldrig träffat en man som vågat berätta om sina fetisjer och jag har ganska många, som inte är så "konstiga" men dialekter tex, mmm. Jag tycker det är kul att vara lite galen och testa i alla fall. "Så länge man inte testat så vet man inte".

Måste dock tillägga att jag inte hade varit med på något som innebar äckliga eller farliga saker. Men att EN gång testa en blöja för att göra mannen jag är ihop med nöjd, det hade jag nog. Kanske inte fler gånger än det. Inte helt min grej ;)

Träffa en tjej som är öppen och förstånde, inte en som är väldigt konservativ i sängen helt enkelt. Men ge inte upp, hallå, du kunde haft en mycket värre fetisj. Folk håller på med så mycket sjukt.



Anonymous poster hash: 6cbc2...c91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er poenget med bleia å bare ha den på, eller skal den brukes til det bleier brukes til? Sistnevnte ville jeg ikke blitt med på, førstnevnte skulle jeg nok prøvd om det var veldig viktig for partneren min, men det er ikke noe jeg tror tenner meg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Er poenget med bleia å bare ha den på, eller skal den brukes til det bleier brukes til? Sistnevnte ville jeg ikke blitt med på, førstnevnte skulle jeg nok prøvd om det var veldig viktig for partneren min, men det er ikke noe jeg tror tenner meg.

Enig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er poenget med bleia å bare ha den på, eller skal den brukes til det bleier brukes til? Sistnevnte ville jeg ikke blitt med på, førstnevnte skulle jeg nok prøvd om det var veldig viktig for partneren min, men det er ikke noe jeg tror tenner meg.

Bare ha den på, ikke noe mer nei :)

Så fint å høre at noen er åpen om dette. Det gjør meg glad.

Og takk for tips til div nettsider om dette, har drevet å sjekket litt rundt nå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hmm...hadde mannenn i mitt liv fortalt at han hadde en slik fetish, hadde jeg selvfølgelig akseptert dette. :)



Anonymous poster hash: 2b131...8a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jo, kanskje. Viss det var jeg som skulle ha de på så hadde det vært greit. Hadde typen brukt dem, hadde det nok vært turn off for min del.... vet ikke om barnebleier hadde passet meg da, haha :P



Anonymous poster hash: 2b131...8a2
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stemte nei.

Jeg hadde akseptert det hvis typen fortalte at han hadde en slik fetisj, men jeg ville ikke deltatt ettersom jeg ikke hadde klart å bli tent og får litt kjipe assosiasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå finnes det vel egne møtesteder i nettets tidsalder hvor man kan oppgi preferanser og fetisjer på forhånd.

Det er jo ikke til å legge under en stol at dette er rimelig spesielt og derfor noe svært få jenter ville akseptert. Av den enkle grunn at det blir så fjern fra hva de anser som tennende, slik at dette igjen dreper dere lyst og evne til å koble ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dersom min nye flørt hadde fortalt dette, spørs det vel om jeg ikke hadde skygget banen, og bare latt flørtingen renne bort i sanden.

Men dersom mitt livs kjærlighet hadde kommet med et slikt ønske, hadde jeg nok tenkt litt annerledes. Det kommer jo også mye an på hvordan dette blir presentert, faktisk.

Jeg har ikke så mye greie på det, men slik jeg har forstått det er det stor forskjell på bleie fetish og infantilisme. Infantilisme hadde jeg nok hatt problemer med å akseptere, og hadde sannsynligvis ikke ønsket å prøve en gang. Bleier, som ikke skal brukes til det de er tenkt til, er da en relativt uskyldig fetish, egentlig. Hvis dette var noe som var viktig for min mann, hadde jeg med høy sannsynlighet blitt med på å prøve det. Et velfungerende sexliv og samliv handler om å gi og ta. Vi gjør da ting i sengen som først og fremst gir nytelse for meg og ikke så mye for han, så da må man jo kunne gjøre det omvendt også.



Anonymous poster hash: d348e...05c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jaaa, det hadde jeg! ^^ Men det er fordi jeg har denne fetishen selv :P J19



Anonymous poster hash: 2b131...8a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde selvfølgelig akseptert fetisjen, og kanskje prøvd, siden du sier at det bare er snakk om å ha den på, men jeg hadde nok ikke deltatt jevnlig, nei...

Hvis det hadde vært snakk om hele rollespillet, med bleieskift, mating og the works, så hadde jeg fått HELT sperre. Det, petplay og scat hadde jeg aldri gjort. Ellers er jeg egentlig veldig åpen. :P

Anonymous poster hash: c60d4...c34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Jeg hadde prøvd det for hans skyld, men jeg tenner ikke selv på tanken.Men er vel en god del som skjuler fetisjer som de ikke tørr å snakke om. Og åpenhet er det aller viktigste i et forhold og da kan man ikke si æsj og ta avstand når partneren viser deg den tilliten det er å fortelle om slikt. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...