Gå til innhold

Fetisj og kjæreste


AnonymBruker

  

81 stemmer

  1. 1. Hadde du akseptert en bleiefetisj



Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en mann på 24 som trenger tips og råd fra dere damer. Det har seg slik at jeg har en fetisj, en ganske uvanlig en, som jeg oppdaget at jeg hadde da jeg var rundt 15 år gammel. Har bare hatt en kjæreste i hele mitt liv, men det ble slutt etter 2 år. Fikk aldri fortalt henne om fetisjen, selv om jeg tenkte på å gjøre det en del ganger, men turte rett og slett ikke. Nå er det sånn at jeg liksom unngår å treffe nye damer, få følelser for dem osv. for å slippe å leve i et forhold der jeg har denne hemmeligheten som jeg ikke klarer å fortelle. Jeg har rett og slett valgt å leve som singel i 3 år, bare fordi jeg ikke hadde taklet det så bra å bli dumpet av en eventuell kjæreste viss jeg hadde fortalt henne om mine interesser. (som mest sannsynlig hadde skjedd hadde jeg fortalt henne om det.)

Samtidig er alt jeg ønsker meg en jeg kan stole på, sove med, gå turer sammen med...sukk. Men tror ikke jeg hadde klart å leve uten fetisjen i lengden...

Jeg begynner å tvile på om den rette for meg i det hele tatt finnes, og har smått begynt å akseptere at jeg må leve singel resten av livet. Men det vil jeg ikke :(


Anonymous poster hash: 2b131...8a2



Anonymous poster hash: 2b131...8a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå stemte jeg nei, fordi det er ikke noe jeg kunne tenkt meg å deltatt i.

Men jeg ville ikke dumpet en fyr som hadde den fetisjen, men som godtok at jeg ikke ønsket å delta i den.

Folk kan ha de fetisjene de har, uansett hva, sålenge jeg også kan velge å ikke delta hvis jeg synes det blir for mye for meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Nå stemte jeg nei, fordi det er ikke noe jeg kunne tenkt meg å deltatt i.

Men jeg ville ikke dumpet en fyr som hadde den fetisjen, men som godtok at jeg ikke ønsket å delta i den.

Folk kan ha de fetisjene de har, uansett hva, sålenge jeg også kan velge å ikke delta hvis jeg synes det blir for mye for meg.

Dette er jeg helt enig i, og var derfor jeg også stemte nei. Jeg respekterer at man har forskjellige fetisjer (man kan ikke bestemme selv hva man tenner på), men det er ikke alle fetisjer jeg vil delta i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. :) veldig sjeldent å finne jenter som er åpne ifh til dette ja. Det er jo egentlig bare et stykke plast og et tøylignende stoff som man tar på :) men skjønner at dere ikke ville hatt sex med bleier på. Rart hvordan folk ser forskjellig på ting i grunn. En pen dame i bleie er det fineste jeg noen gang kan se, mens andre bare syns det er rart eller kanskje morsomt, hehe. Får vel bare se hva som skjer i fremtiden. Kanskje man forteller det til en fremtidig kjæreste! Tenk viss en av dere har eller får en kjæreste en gang i fremtiden med denne fetishen. You never know ;) TS

Endret av Haribo24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stemte jeg nei, fordi det er ikke noe jeg kunne tenkt meg å deltatt i.

Men jeg ville ikke dumpet en fyr som hadde den fetisjen, men som godtok at jeg ikke ønsket å delta i den.

Folk kan ha de fetisjene de har, uansett hva, sålenge jeg også kan velge å ikke delta hvis jeg synes det blir for mye for meg.

Nå stemte jeg ja, men tenker i grunnen det samme som deg.

Men ts: er det du eller jenta som skal ha bleien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå stemte jeg ja, men tenker i grunnen det samme som deg.

Men ts: er det du eller jenta som skal ha bleien?

Helst begge to ;) men viss det bare var den ene av oss så måtte det ha blitt jenta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sammen med en med denne fetisjen. Vi deler den ikke, men jeg har prøvd å "være med på det", altså latt han bruke bleie under forspill etc. Det ble nok for unaturlig for meg, og noe ydmykende for ham, enda jeg ikke gjorde narr av ham. Vi har et fantastisk sex- og samliv uten. :)

Anonymous poster hash: 83955...6df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en med denne fetisjen. Vi deler den ikke, men jeg har prøvd å "være med på det", altså latt han bruke bleie under forspill etc. Det ble nok for unaturlig for meg, og noe ydmykende for ham, enda jeg ikke gjorde narr av ham. Vi har et fantastisk sex- og samliv uten. :)

Anonymous poster hash: 83955...6df

Så bra at du ville dele det med han, det satte han vel stor pris på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei .... jeg kunne aldri tenkt meg å ha på meg bleie. Den sluttet jeg med for mange år siden. Og jeg hadde blitt litt svett av tanken på at min eventuelle kjæreste ville ha på seg bleie. Nei, da får han holde på med det alene, jeg kunne aldri hatt på meg en slik en under noen omstendigheter.

MEN MEN ! ! ...... synes den er hakket bedre enn fotfetisj .... GRØSS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om hvordan en kan tenne på bleier?

er det slik at de tenker på småbarn da de ser den hotte bleierumpa



Anonymous poster hash: 2538a...41c
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei .... jeg kunne aldri tenkt meg å ha på meg bleie. Den sluttet jeg med for mange år siden. Og jeg hadde blitt litt svett av tanken på at min eventuelle kjæreste ville ha på seg bleie. Nei, da får han holde på med det alene, jeg kunne aldri hatt på meg en slik en under noen omstendigheter.

MEN MEN ! ! ...... synes den er hakket bedre enn fotfetisj .... GRØSS

Hehe, smaken er som baken som man sier. Hadde jeg vært sammen med en som absolutt ikke fant seg i med min fetish hadde det nok ikke gått i lengden. Et vanlig sexliv med litt bleie-kos en gang i blant hadde funket for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre om hvordan en kan tenne på bleier?

er det slik at de tenker på småbarn da de ser den hotte bleierumpa

Anonymous poster hash: 2538a...41c

Hehe, nei. Tenner på tingen. Altså selve bleien. Akkurat som noen tenner på støvler. Man tenner da ikke automatisk på barn som går i støvler. Det bare gir en god følelse å ha på bleie :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei .... jeg kunne aldri tenkt meg å ha på meg bleie. Den sluttet jeg med for mange år siden. Og jeg hadde blitt litt svett av tanken på at min eventuelle kjæreste ville ha på seg bleie. Nei, da får han holde på med det alene, jeg kunne aldri hatt på meg en slik en under noen omstendigheter.

MEN MEN ! ! ...... synes den er hakket bedre enn fotfetisj .... GRØSS

Får håpe du aldri føder da. Det er ikke langt unna bleie det monsterbindet man må ha på seg da ;)

Anonymous poster hash: b4a8e...870

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk en venn som tenner på dette, så helt ukjent for meg er det ikke.

Jeg stemte ja, for selvfølgelig kan jeg akseptere en så uskyldig fetisj. Jeg hadde ikke delt den med deg, men hadde nok vært med å prøve noen ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får håpe du aldri føder da. Det er ikke langt unna bleie det monsterbindet man må ha på seg da ;)

Anonymous poster hash: b4a8e...870

Hehe, nei det kan bli lite med føding da... thi. Har nok med barnet jeg har nå ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk en venn som tenner på dette, så helt ukjent for meg er det ikke.

Jeg stemte ja, for selvfølgelig kan jeg akseptere en så uskyldig fetisj. Jeg hadde ikke delt den med deg, men hadde nok vært med å prøve noen ganger.

Fint for meg å høre at noen der ute kunne akseptert en slik fetish. Det gir meg håp. Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre. Fikser ikke assosiasjoner til barn/babyer i sammenheng med sex. Tissefetish er helt ok, bleier er over kanten, sammen med å kalle hverandre mamma/pappa og denslags.



Anonymous poster hash: 0502e...093
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bleiefetish? Nei ass.

Det hadde vært en dealbreaker for min del.. Jeg hadde ikke hatt lyst å prøve det ut heller, på noen måter.

Hva kan man si? Ikke helt min kopp te.



Anonymous poster hash: b78a5...d99
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...