Gå til innhold

Hvordan lære å bli mer effektiv og tåle stress i jobb?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg er utrolig perfeksjonist av natur og føler at det resulterer i mindre effektivitet i hverdagen. Merker også pga. dette, at jeg ikke håndterer stress så bra. For da føler jeg at jeg ikke får gjort arbeidsoppagvene helt perfekt. Kanskje litt klønete forklart, men håper dere skjønner hva jeg mener.

Er det noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for å tåle stress bedre og bli mer effektiv? Altså bli litt midre nøyaktig/perfeksjonist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det lurer jeg og på. Mitt problem er motsatt: Ved stress kan jeg lett glemme og bli slurvete. Farlig! Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Poirot

Noen arbeidsoppgaver krever ikke perfeksjonisme, men at det er gjort BRA NOK. Her kan mange spare en del tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...