Gå til innhold

Normalt å bli UTSLITT av valp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

pisspreik, det å ha valp er 100 000 ganger enklere enn en baby.

Jeg hadde en valp med separasjonsangst, måtte ut hele natta, var på kurs, masse trening, problemer hos hunden. Ingen match mot en baby.

Ei venninne av meg med tre barn og en boxer, sa at det var mye mer slitsomt med hunden. Den hadde vært spinnvill i to år. Men, det går jo over, og heldigvis er det få som er så slitsomme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kanskje på tide å kvitte seg med bikkja om du vert uvel av det?



Anonymous poster hash: e9cc7...be1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje på tide å kvitte seg med bikkja om du vert uvel av det?

Anonymous poster hash: e9cc7...be1

Så når småbarnsmødre blir utslitt og uvel er det bare å adoptere bort ungen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle Gunnes

Ei venninne av meg med tre barn og en boxer, sa at det var mye mer slitsomt med hunden. Den hadde vært spinnvill i to år. Men, det går jo over, og heldigvis er det få som er så slitsomme.

Boxere blir jo aldri voksne :fnise: tjohopplala det er gla'hunder det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Jeg kan ikke sammenligne for har aldri hatt en valp, men jeg har hatt to kattunger, og mange syns kanskje det er enklere enn en valp, og mulig det er det :-) Men ville bare dele mine erfaringer, og jeg husker også at jeg var helt utslitt da jeg hadde to kattunger . Jeg stod opp nesten hver kveld i flere mnd til de ble litt eldre - De skulle ha oppmerksomhet døgnet rundt, og de klorte på dører og alt som var . De var "hyperaktive" og alt en kattunge pleier å være ! Var perioder jeg tenkte at dette er noe jeg ikke kommer til å klare men har jeg valgt å ha dyr må jeg bare akseptere det, og jeg gikk på skolen og jobbet fulltid, så var perioder jeg bare var helt på gråten . Du kan ikke akkurat bare gi bort barna dine sånn uten videre :-) Å nå er de over 1 år gamle, og de er verdens beste småtroll . De er mye mer avslappet, og de har lært seg litt opp gjennom tiden og vet nå når det er tid for å ta kvelden, og de har bedre rutiner, og de sover stort sett, og de er så mye enklere å ha med å gjøre . Og jeg kommer absolutt til å gjøre det flere ganger :-)



Anonymous poster hash: b6354...478
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Michelet

Helt normalt! Har vært så utslitt noen ganger når jeg har hatt valper at jeg har både grått en skvett og sovnet helt utmattet på sofaen :fnise: Skjedde aldri med babyen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...