AnonymBruker Skrevet 18. august 2013 #21 Skrevet 18. august 2013 Jeg har 350 g, var en liten B, nå er jeg 65H. De er mer enn store nok. Men ser faktisk helt naturlige ut. Jeg er normalvektig med former. Anonymous poster hash: da555...a0a
Version 2.0 Skrevet 18. august 2013 #22 Skrevet 18. august 2013 (endret) 600 er ikke nødvendigvis for mye siden du er såpass høy og mest sannsynlig har en kroppsbygning deretter. Samtidig er 600 gram ganske mye, type Pamela Anderson-mye! Jeg ville vært litt forsiktig med å ta så stor mengde. Jeg har selv 380 gram og er 174 cm og 65 kilo. Har veldig store pupper, og synes i grunnen de er litt for store innimellom. Derfor har jeg sluttet å bruke vanlig bh, bruker kun sports-bh. I starten går man gjerne med push-up og lignende for å vise fram sine nye stoltheter, men dette går over i løpet av et par år. Ikke ta for mye! Det vil du med stor sannsynlighet angre for senere. Har for øvrig størrelse 70 E. Endret 18. august 2013 av Version 2.0
Gjest Eurodice Skrevet 18. august 2013 #23 Skrevet 18. august 2013 600 er ikke nødvendigvis for mye siden du er såpass høy og mest sannsynlig har en kroppsbygning deretter. Samtidig er 600 gram ganske mye, type Pamela Anderson-mye! Jeg ville vært litt forsiktig med å ta så stor mengde. Jeg har selv 380 gram og er 174 cm og 65 kilo. Har veldig store pupper, og synes i grunnen de er litt for store innimellom. Derfor har jeg sluttet å bruke vanlig bh, bruker kun sports-bh. I starten går man gjerne med push-up og lignende for å vise fram sine nye stoltheter, men dette går over i løpet av et par år. Ikke ta for mye! Det vil du med stor sannsynlighet angre for senere. Har for øvrig størrelse 70 E. 600 gram i hvert bryst er en tilleggsvekt på overkroppen på 1,2 kilo. Det er faktisk tungt.
Version 2.0 Skrevet 18. august 2013 #24 Skrevet 18. august 2013 600 gram i hvert bryst er en tilleggsvekt på overkroppen på 1,2 kilo. Det er faktisk tungt. Ja, det er det, og jeg oppmuntrer absolutt ikke TS til å ta såpass mye. Det helsemessige aspektet er sevsagt viktigst, men disse kommer som regel ikke fortløpende. Derfor er det også viktig å påpeke hvordan det faktisk blir seende ut og at hun mest sannsynlig kommer til å bli misfornøyd med det estetiske resultatet.
Gjest Eurodice Skrevet 18. august 2013 #25 Skrevet 18. august 2013 Ja, det er det, og jeg oppmuntrer absolutt ikke TS til å ta såpass mye. Det helsemessige aspektet er sevsagt viktigst, men disse kommer som regel ikke fortløpende. Derfor er det også viktig å påpeke hvordan det faktisk blir seende ut og at hun mest sannsynlig kommer til å bli misfornøyd med det estetiske resultatet. Jeg tror nok at hun ikke har en helt realistisk forestilling om hvor mye dette egentlig er. Jeg har ingen personlig erfaring, men det må da være en belastning for både skuldre og rygg?
Missy1 Skrevet 18. august 2013 #26 Skrevet 18. august 2013 Jeg tror nok at hun ikke har en helt realistisk forestilling om hvor mye dette egentlig er. Jeg har ingen personlig erfaring, men det må da være en belastning for både skuldre og rygg? Jeg har 350cc og merker ingen forskjell når det gjelder belastning på skuldre og rygg, men skulle jeg hatt 600cc som er nesten det dobbelte så vil jeg tro jeg hadde merka det. Og hvis man er veldig opptatt av brystenes utseende så burde man iallefall ikke ta så mye, det vil dytte puppene mot bakken i rekordfart, gi sprengte pupper og ikke minst se forferdelig unaturlig ut om man ikke har veldig bred overkropp. Og man kan vel risikere å få "monopupp"? TS er 75 rundt og det er ikke mye, 600cc vil sikkert ikke få plass inni der engang. Hvis hu ikke har fått målt seg så er det også mulig hu bruker for stor størrelse nå og kanskje er 70 rundt. Jeg brukte 80(!!!) før jeg fikk målt meg og når jeg målte meg viste det seg at jeg egentlig var 70 rundt. Jeg har flydd rundt med altfor stor bh i mange år
Gjest silikon123 Skrevet 14. oktober 2013 #27 Skrevet 14. oktober 2013 Det ble 450 gram i høyre og 500 gram i venstre Og det ble fra en B-cup til en fyldig D-cup Veldig forskjellig fra person til person gitt... :-)) Men! Nå er det 5 uker siden operasjon, og arret mitt har begynt å væske på høyre pupp... Helt i tuppen fremst mot "kløfta"... Skal til kirurgen min i morgen, han sa det så ut som en knutereaksjon i enden av arret Er så redd for at jeg må ta ut protesen!!! Noen som har erfaring med dette?
Gjest Chloe87 Skrevet 14. oktober 2013 #28 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg er 1.65, 60 kg og har 375 i hvert bryst, men det er faktisk ikke stort, mange som sier de ikke kan se at jeg har silikon og det ser ut som det er mine egne. Må dog nevne at jeg har ganske kurver ellers på kroppen.
Gjest silikon123 Skrevet 14. oktober 2013 #29 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg tror nok at hun ikke har en helt realistisk forestilling om hvor mye dette egentlig er. Jeg har ingen personlig erfaring, men det må da være en belastning for både skuldre og rygg? Når du tar under muskel, påvirker ikke dette rygg og skuldre i følge kirurgen Ble 450/500 gram på meg, og det ble en D--cup:) Ingen som ser at jeg har tatt silikon enda, er 5 uker siden nå.. Så selvom det høres mye ut, ble det ikke det
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2013 #30 Skrevet 14. oktober 2013 Kan ikke fatte at folk frivillig tar svære silikoninnlegg for å få plager med nakke og rygg senere... Good luck! Anonymous poster hash: cce09...4ef
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå