Gå til innhold

Silikon - forventet størrelse?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann!

Har tittet mye på nett, men ikke funnet dette spørsmålet noen steder, så starter derfor en ny tråd. Jeg var på konsulatsjon på Colloseumsklinikken, og skal ta silikon der om 3 uker.

Jeg er 177 høy og veier 68 kilo, er 21 år og har en 75B til vanlig. Jeg ønsker å gå opp til FYLDIG 75D/80D (Det er samme cup str). Jeg vil ha litt silikon pupper, og er ikke redd for at folk skal "se" at jeg har. Men likevel vil jeg ikke ha ballonger heller.

Men når jeg sto foran speilet med kirurgen og prøvde ulike proteser nedi bhen, syntes jeg alt virket så smått. Jeg sa "større og større" og tilslutt sa jeg: JA, dette føltes mer som en D-cup! Han spurte da hvor mye gram jeg trodde jeg holdt og jeg tenkte rundt 350. Men neida, da holdt jeg 600 gram i hver pupp!!

Det høres jo kjempe mye ut, så jeg gikk tilbake til forrige protese som var på 450 gram. Han sa det ville bli en 75DD, men det føltes ikke større ut enn en liten D/stor C.cup.

Så spørsmålet mitt er, hvordan ble resultatet deres i forhold til når dere prøvde proteser på konsultasjon? Ble det større enn hva man kjente, din egen pupp blir jo på en måte "most" bak protesen når du prøver sånn??

Er så redd for å føle jeg har tatt for lite, men samtidig høres jo til og med 450 gram mye ut!

Skal ta under muskel, runde proteser. HELP?



Anonymous poster hash: 7dae9...7d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lol, lykke til med ryggen.

Anonymous poster hash: 49a7b...cbc

  • Liker 6
Skrevet

Jeg ble anbefalt 175 gram... Det var lite!! Vet du om det er lav, moderat eller høy profil du skal ta? Hvilket silikonmerke og hvor mye kostet det?

Men det hørtes litt rart ut at han sa hvor stort det hadde blitt i bh-størrelse. Det kan man jo ikke vite? 600 gram blir nok ballongpupper.

Skrevet

Nei, glemte helt å spørre om profil, men regner med at det blir moderat eller høy. Jeg har naturlig heng i puppene. Spurte heller ikke om silikom-merke !! Uff, merker jeg burde forberedt meg mer før timen. Jeg betaler 31 500 for alt, hele pakken. Han sa ikke at han lovte det kom til å bli det, men han sa en tommelfinger regel er at det som regel ca går 2 str opp, men han regnet med at dette ville bli en 75D eller 75DD med 450 gram. Og da er jeg mer enn fornøyd!!

Bare følte ikke at det var større enn en fyldig C-cup når jeg prøvde eller så det på 3D skjerm...Er jo veldig høy, vet ikke om det spiller inn noe rolle?



Anonymous poster hash: 7dae9...7d9
Skrevet

Jeg ble anbefalt 175 gram... Det var lite!! Vet du om det er lav, moderat eller høy profil du skal ta? Hvilket silikonmerke og hvor mye kostet det?

Men det hørtes litt rart ut at han sa hvor stort det hadde blitt i bh-størrelse. Det kan man jo ikke vite? 600 gram blir nok ballongpupper.

Nei, glemte helt å spørre om profil, men regner med at det blir moderat eller høy. Jeg har naturlig heng i puppene. Spurte heller ikke om silikom-merke !! Uff, merker jeg burde forberedt meg mer før timen. Jeg betaler 31 500 for alt, hele pakken. Han sa ikke at han lovte det kom til å bli det, men han sa en tommelfinger regel er at det som regel ca går 2 str opp, men han regnet med at dette ville bli en 75D eller 75DD med 450 gram. Og da er jeg mer enn fornøyd!!

Bare følte ikke at det var større enn en fyldig C-cup når jeg prøvde eller så det på 3D skjerm...Er jo veldig høy, vet ikke om det spiller inn noe rolle?

Anonymous poster hash: 7dae9...7d9

Skrevet

Jeg har 225. Det er en C (75 cm rundt). Jeg er 1.80 høy. Hadde naturlig heng og ville ikke ha sett klok ut med 600.



Anonymous poster hash: 866bc...5a8
  • Liker 1
Gjest silikon123
Skrevet

Jeg har 225. Det er en C (75 cm rundt). Jeg er 1.80 høy. Hadde naturlig heng og ville ikke ha sett klok ut med 600.

Anonymous poster hash: 866bc...5a8

Hva hadde du som utgangspunkt da? Da tror jeg isåfall det er fastslått at det blir 450 og ikke 600 :-)) Man skal jo leve med dette resten av livet, tross alt..

Da får jeg bare regne med at ting ser anderledes ut når protesen først er inne.. For det virket så smått der jeg sto med bh og protese i.

Skrevet

Hva hadde du som utgangspunkt da? Da tror jeg isåfall det er fastslått at det blir 450 og ikke 600 :-)) Man skal jo leve med dette resten av livet, tross alt..

Da får jeg bare regne med at ting ser anderledes ut når protesen først er inne.. For det virket så smått der jeg sto med bh og protese i.

450cc er også ganske mye altså. Jeg hadde nok ca ditt utgangspunkt i str og tok 350cc, jeg er nå en F/G-cup (er 70 rundt så i 75 vil det være en E/F-cup).

Du får ikke riktig følelse over hvordan det vil bli når du har en protese inne i bhen. Hør med kirurgen hva som passer din kropp og gå etter det.

Skrevet

Var også på colusseumklinikken, og for å si det sånn; det inntrykket jeg sto med på legekontoret med protesene oppi en løs bh kontra hvordan det ble på ekte var himmel og hav i forskjell! Fikk 350 g over muskel - og tro meg, det var stort nok in real life!

Skrevet

Hva hadde du som utgangspunkt da? Da tror jeg isåfall det er fastslått at det blir 450 og ikke 600 :-)) Man skal jo leve med dette resten av livet, tross alt..

Da får jeg bare regne med at ting ser anderledes ut når protesen først er inne.. For det virket så smått der jeg sto med bh og protese i.

Jeg hadde to hudfiller etter tre barn. A passet ikke. Dette var årsaken til at jeg valgte silikon.

Anonymous poster hash: 866bc...5a8

Skrevet

Var også på colusseumklinikken, og for å si det sånn; det inntrykket jeg sto med på legekontoret med protesene oppi en løs bh kontra hvordan det ble på ekte var himmel og hav i forskjell! Fikk 350 g over muskel - og tro meg, det var stort nok in real life!

Helt enig. Har samme som deg og syns det er stort nok

Hadde en liten periode etter at hevelsen gikk ned som jeg tenkte at de kunne jo vært større, men når jeg fikk synet tilbake så kunne jeg jo se at det ikke ville blitt noe særlig fint om de var større.

Har en formfull kropp og føler puppene står i stil med resten. Er jo ikke noe fint om det ser ut som man har sprengte vannmeloner under tskjorta heller.

Så er det jo viktig å tenke på at jo mer man tar, jo større tyngde blir det og det vil ta kortere tid før tyngdekrafta tar tak i de.

Jeg hadde sikkert ikke valgt så mye som jeg gjorde om det ikke var for at jeg hadde mye tomrom i form av løs hud etter svangerskap og fødsel. Det må være sinnsykt ubehagelig å ha så mye silikon at det kjennes ut som huden skal sprekke.

Skrevet

Jeg tok 220 tror jeg. Når jeg hadde det i BHen før jeg opererte synes jeg det så lite ut. Og ville egentlig ta mer. Men jeg er veldig fornøyd med str nå altså. Glad for at de ikke ble større. Når det plutselig er på innsiden ser det mye støre ut.



Anonymous poster hash: 9dfa1...b53
Gjest silikon123
Skrevet

Var også på colusseumklinikken, og for å si det sånn; det inntrykket jeg sto med på legekontoret med protesene oppi en løs bh kontra hvordan det ble på ekte var himmel og hav i forskjell! Fikk 350 g over muskel - og tro meg, det var stort nok in real life!

Er det lenge siden du tok der eller? Han sa de nesten ALLTID tok under muskel der, og anbefalte meg det. Jeg tenkte egentlig over i utgangspunktet ,siden jeg trener en del styrke og er opptatt av helse og fitness. Men det mente han ikke var noe problem..

Skrevet

Dra heller på konsultasjon på fornebuklinikken. De er de beste i landet, pluss at de har en sånn maskin som tar 3D bilder av deg, så kan de på dataen legge inn hvor mye du trur du vil ha, så ser du hvordan resultatet blir på akkurat din kropp.



Anonymous poster hash: bec18...785
  • Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Hva hadde du som utgangspunkt da? Da tror jeg isåfall det er fastslått at det blir 450 og ikke 600 :-)) Man skal jo leve med dette resten av livet, tross alt..

Da får jeg bare regne med at ting ser anderledes ut når protesen først er inne.. For det virket så smått der jeg sto med bh og protese i.

Gled deg til dine eldre dager. Du kommer til å bli den mest sexy dame på gamlehjemmet :fnise: .

Gjest silikon123
Skrevet

Dra heller på konsultasjon på fornebuklinikken. De er de beste i landet, pluss at de har en sånn maskin som tar 3D bilder av deg, så kan de på dataen legge inn hvor mye du trur du vil ha, så ser du hvordan resultatet blir på akkurat din kropp.

Anonymous poster hash: bec18...785

Det hadde de på colloseumsklinikken også:) Fikk se, men syntes bare det så rart ut.... Der så de isåfall små ut!

Skrevet

Er det lenge siden du tok der eller? Han sa de nesten ALLTID tok under muskel der, og anbefalte meg det. Jeg tenkte egentlig over i utgangspunktet ,siden jeg trener en del styrke og er opptatt av helse og fitness. Men det mente han ikke var noe problem..

Nei - tok nå i juli! Over/under muskel avhenger MYE av utgangspunktet, det sa iaf kirurgen!

Gjest Eurodice
Skrevet

Det hadde de på colloseumsklinikken også :) Fikk se, men syntes bare det så rart ut.... Der så de isåfall små ut!

Har du undersøkt med Nobelklinikken? Jeg tror de muligens har byttet navn.

Gjest silikon123
Skrevet

Har du undersøkt med Nobelklinikken? Jeg tror de muligens har byttet navn.

Er fornøyd med colluseum, så har ikke tenkt til å ta noen andre steder :) Bare lurte på dette med str.

Skrevet

Jeg har 325 i hver pupp. Jeg er 175 cm høy, 60 kg og en str 36. Min kroppsfasong har alltid vært et timeglass på den måte at jeg har midje og skuldre og hofter er proporsjonale. Mer pupper var den lille faktoren jeg trengte for å bli et "perfekt" timeglass.

Jeg var 75B og ville ha et naturlig resultat, dvs. ha fine pupper men så godt som mulig at folk ikke ser at det er silikon. Nå er jeg mellom 75D og 75DD - kommer an på undertøysmerket. Jeg vil ikke kalle dem "store pupper" på den måten at det er noe folk legger merke til med en gang. Din situasjon er annerledes ettersom du vil ha dem ordentlig store selvsagt.

Ingen kan forutse helt hvordan de kommer til å se ut etter operasjonen. Jeg vil si at det er selvsagt ledende hvordan de ser ut når du har prøvene inni toppen. Jeg går utifra at du får se bilder av tidligere operasjoner med samme mengde silikon?



Anonymous poster hash: 1bde1...da2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...