AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1 Del Skrevet 15. august 2013 IKM igår, negativ test idag. Ingen mensenmurringer. Tror dere jeg kan være gravid likevel? Har prøvd i snart 3 år. Håper vi skal klare det selv.... Anonymous poster hash: 480b5...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 15. august 2013 #2 Del Skrevet 15. august 2013 Nei, det tror jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 15. august 2013 #3 Del Skrevet 15. august 2013 Ja, du kan fortsatt være gravid. Ta en test på morgenurin i morgen. Men du kan også ikke være gravid. Selv visste jeg at jeg ikke var gravid denne måneden, allikevel var mensen 6 dager forsinket (og jeg pleier å ha regelmessig mens). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 15. august 2013 #4 Del Skrevet 15. august 2013 Har du prøvd i tre år behøver du nok hjelp for å få det til. Ta kontakt med lege i stedet for å få opp håpet hver måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #5 Del Skrevet 15. august 2013 Har startet utredning, men tar jo lang tid. Tok noen prøver i april/mai og de skal vi få svar på neste uke. Anonymous poster hash: 480b5...a1b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå