Gå til innhold

"Kosegutt"

Fremhevede innlegg

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Egentlig så er det litt som et tveegget sverd, litt som å bli stoppet på gata av en vilt fremmed østeuropeer, som begynner med "hei!" (vennlig), og fortsetter med (etter at du har sagt hei og fortsatt å gå) "Nei? Nei?! Jeg vil bli kjent med deg! Bare snakke!" Av forskjellige grunner får sistnevnte ord det til å gå kaldt nedover ryggen på meg.

Du gjør ikke dette med vilt fremmede damer, vel? For du risikerer å skremme vettet av dem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha, råfestlig tråd!! :D Litt overrasket over hvor mange som ikke liker "kosegutt". Min mann er en kosegutt. Hvis han hadde sagt det til meg f.eks i en sms, sånn heeeelt i startfasen, hadde jeg kanskje ledd litt, men det hadde ikke vært avskrekkende.

:fnise: Jeg liker nærhet. Hadde fnist litt inni meg av en slik statement ja! :D

Hehe, er ikke akkurat det første jeg sier da.

"Så kjekt at du kunne komme på besøk, btw jeg er en kosegutt" Nei, blir litt kleint. Venter et par ganger før det detter ut. Vil jo ha kos :P

• Liker 1
Skrevet

Hva menes med å kose, dere som kaller dere for kosegutter? Ser det ofte på datingsider. Mener dere bare vanlig nærhet som å ligge i armkroken når man ser film, holde hender på trikken, osv, eller er det snakk om at dere vil ha sex hele tiden?

Anonymous poster hash: 33296...c98

Skrevet (endret)

Vel, min definisjon på det er at man er glad i nærhet med noen man liker. Ha hun i armkrok, osv.

Må ikke bli sex hele tiden.

Endret av .-L-.
Skrevet

Min "kosegutt" liker armkroksitting og spooning, men også kos bokstavelig talt. Bli klødd på ryggen f.eks. ;)

Skrevet

Min "kosegutt" liker armkroksitting og spooning, men også kos bokstavelig talt. Bli klødd på ryggen f.eks. ;)

Det kan være digg å bli strøket på innsiden av den nedre delen av armen også noen ganger. Og gjerne rundt albueområdet. :)

Anonymous poster hash: ece32...380

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...