Gå til innhold

"Kosegutt"

Fremhevede innlegg

Gjest Houdini
Skrevet

Jeg ser for meg en 50 år gammel mann som prøver å appellere til unge jenter ved å bruke slike uttrykk om seg selv, det er noe Rune Rudberg over det. Kosen, leken (snakk om å misbruke et fint ord!), kosegutt, kosemann etc .. Urgh.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommentaren hadde vært original om du var 5 år gammel.

føler deg truffet nå, kosegutt? :)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Føler meg syyyyyykt truffet jeg som er så glad i kos. Jeg sier gjerne at jeg er en kosegutt for å informere om at jeg liker KOS.

Jeg holder ikke igjen på det når jeg treffer en dame, om hun ikke vil kose av og til så er hun ikke min type, og jeg undrer meg også over hvorfor man henger seg opp i ordet.

Neida, kan ikke si at jeg føler meg truffet over at andre ser annerledes på noe enn meg.

Endret av .-L-.
Gjest badeand1
Skrevet

Kosing <3

Men er jo ikke kosingen i seg selv, er vel bare ordet kosegutt som folk (inkludert meg) reagerer på :P

• Liker 1
Skrevet

Har sagt til flere at jeg er en kosegutt jeg da, har ikke påvirket meg negativt.

De rynket kanskje på nesen i det stille..

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg vet ikke hvorfor, men det er et eller annet med det ordet som gir meg grøssninger. Jeg liker forøvrig både kos og kosete menn.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Hva skal man si i steden for da :fnise: Jeg liker nærhet? Synes det er mer kleint å si i startfasen.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
Skrevet

Hva skal man si i steden for da :fnise: Jeg liker nærhet? Synes det er mer kleint å si i startfasen.

Hvorfor i all verden skal du opplyse om noe slikt i utgangspunktet?:klo:

Skrevet (endret)

Kjenner folk som ikke liker å kose. Greit å vite det før man blir mer innvolvert tenker jeg da.

Kjedelig å bli avist hver gang man vil ha litt kos.

Endret av .-L-.
Skrevet

Kjenner folk som ikke liker å kose. Greit å vite det før man blir mer innvolvert.

Kjedelig å bli avist når man vil kose.

"Jeg er veldig kosete." :vetikke: Hvis du føler at du må si noe om det.

• Liker 4
Skrevet

Har både positive og negative assosiasjoner til kosegutt, uten at jeg klarer helt å sette ord på det "negative".

Skrevet

Hahaha, råfestlig tråd!! :D Litt overrasket over hvor mange som ikke liker "kosegutt". Min mann er en kosegutt. Hvis han hadde sagt det til meg f.eks i en sms, sånn heeeelt i startfasen, hadde jeg kanskje ledd litt, men det hadde ikke vært avskrekkende.

:fnise: Jeg liker nærhet. Hadde fnist litt inni meg av en slik statement ja! :D
Skrevet

Assosierer det med sleske pedoer og/eller homoerotikk.

Anonymous poster hash: e644c...e8a
Skrevet

Assosierer det med sleske pedoer og/eller homoerotikk.

Anonymous poster hash: e644c...e8a

You said it.

Anonymous poster hash: ece32...380

Gjest Snyltefluen
Skrevet

Hva hadde dere tenkt hvis dere fikk en melding hvor en mann kalte seg for det?

Anonymous poster hash: 18d9e...e63

"Har veldig lyst til å pule", mente han sikkert. Det er hva jeg ville ha tenkt.

Skrevet

Liker det ikke, og får frysninger av hele ordet.

Skrevet

Noen sosiale antenner er fint noen ganger.. Noe som oftest innebærer å kjenne sitt publikum.

Anonymous poster hash: ece32...380
Gjest Riskjeks
Skrevet

Det høres ekkelt ut, ja.

Kosegutt er noe man kaller en liten guttunge når han vil sitte på fanget.

Så nei, det begrepet er ikke noe for voksne. Kos og nærhet er fint, men man bør ikke kalle seg kosegutt (eller kosejente) for det.

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Det høres ekkelt ut, ja.

Kosegutt er noe man kaller en liten guttunge når han vil sitte på fanget.

Så nei, det begrepet er ikke noe for voksne. Kos og nærhet er fint, men man bør ikke kalle seg kosegutt (eller kosejente) for det.

Haha, ja kosejente er egentlig ikke noe bedre. Får helt spader om noen kaller meg for "kosejenta mi". Endret av Raindrops

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...