Gå til innhold

Skolestart og kostnader

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor er det man FÅR skolesekk?

Oslo sponser heller ikke utgiftene til reise fram og tilbake på vgs, men dette gjøres i Akershus. Får man skolesekk i Akershus, også?

I vår kommune får ikke 1. kl. skolesekk.

Bor i Vestfold, å der får deler av fylket skolebuss også på videregående. De som bor på "riktig side" av E18 får skoleskyss...

Anonymous poster hash: 20c2b...145

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt er dyrt viss man skal velge bare fra øverste hylle :)
Har du bare merkebutikker rundt deg du da?

Anonymous poster hash: 4e871...b37
  • Liker 1
Skrevet

Alt er dyrt viss man skal velge bare fra øverste hylle :)

Har du bare merkebutikker rundt deg du da?

Anonymous poster hash: 4e871...b37

:fnise: Det er ikke pent å :fnise: men måtte bare ;)

Anonymous poster hash: 20c2b...145

• Liker 2
Skrevet

Ok. Jeg tar til meg kritikken og aksepterer den. Jeg forventet liksom at det kom til å bli dyrt, så da tenkte jeg ikke på at vi kunne reist på et annet senter hvor det feks er Nille. Kjøpte sekk på sportsbutikken (vi bor på vestkanten i Oslo, og her får de i hvert fall ikke sekk). Ville ha en som sitter godt og varer noen år. Når det gjelder drikkeflaske og matboks er jeg nøye på hvilken merking det er på plasten, og at det ikke er BPA og slikt i den. De vi fant som var billigere oppfylte ikke disse kravene.

Skjønner jeg har gått på en skikkelig smell når det gjelder bokbind, og skammer meg litt for det. Men nå har jeg lært, så når nestemann begynner er jeg ikke like fersk ;)

Anonymous poster hash: 21ac3...991

• Liker 1
Skrevet

Hvor er det man FÅR skolesekk?

Oslo sponser heller ikke utgiftene til reise fram og tilbake på vgs, men dette gjøres i Akershus. Får man skolesekk i Akershus, også?

I Østfold får 1 klassingene oransje sekk. Den er ikke så stor, men holder i 1 klasse. Den er sponset av Trygg Trafikk tror jeg. De synes godt i de knæsj oransje sekkene, veldig bra.

Anonymous poster hash: ad758...dfd

Gjest Funky Punk
Skrevet

Om du bor i Oslo så har du jo tilgang til nesten alle kjeder som finnes i Norge, om du bare beveger deg litt lengre enn de aller nærmeste butikkene, så å si at det ikke finnes slike butikker der hvor du bor blir jo helt feil

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...