Hr. Brunstein Skrevet 22. april 2004 #41 Del Skrevet 22. april 2004 Ja og da får stearinlyset en sånn rar bøy som gjør at man kommer til andre vinkler og steder.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 22. april 2004 #42 Del Skrevet 22. april 2004 Vel' date=' jeg mente faktisk det jeg skrev seriøst... [/quote'] Jeg har ikke prøvd dette, men nå er det vel ingen som tror det lengre Jeg forsto det sånn at fordi de var uten skall, var de glattere p lettere og få inn. Samme med skrellt agurk (referere hele tida til denne artikkelen jeg leste om kvinner og deres måter og onanere på...) Jeg har ikke prøvd, og er tilbøyelig til å helle mot din teori, men Snefrid har prøvd og hun sier det ikke var noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GG Skrevet 22. april 2004 #43 Del Skrevet 22. april 2004 Hmmm - min favorittdessert... Selvsagt må bananen skrelles- det er jo hele vitsen. Og blir det noen rester igjen inni (og det gjør det jo), ja da må man jo slikke tallerken ren. God tungetrening!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #44 Del Skrevet 22. april 2004 Med mindre du er VELDIG vid der nede, så må da det bli sittende fast iallefall litt bananrester? Og de er da nødt til å råtne opp ganske kjapt?! Råtne bananer er IKKE deilig! Nei, jeg har ikke merket råtten lukt foreløpig. Og jeg tror neppe det er det heller. Senest i går kveld sa han at det både luktet og smakte godt der ned. Og smakte gjorde han faktisk ganske lenge For øvrig smakte jeg på ham også. Ingen feil der heller! Og hvis noen skulle være i tvil: Såpe og vann er ganske nyttig for hygienen! Jeg pleier å vaske meg både "her" og "der" både før og etter sex. Mht. frukt, så leste jeg et sted at en god måte å lære seg å slikke en kvinne på var å skrelle en drue og så bruke tunga til å snu den mellom tennene på uten å skade den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2004 #45 Del Skrevet 22. april 2004 Synes dette var kjempeflott. For det første tørte du og fortelle han hva din fantasi var. For det andre tok han det så fint og ville la deg få utføre den fantasien. På en fin måte. 10 poeng til den mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snefrid Frost Skrevet 22. april 2004 Forfatter #46 Del Skrevet 22. april 2004 Innlegget mot Maetzii ii var det jeg som skrev, men de skjønte sikkert de fleste :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paa besoek Skrevet 22. april 2004 #47 Del Skrevet 22. april 2004 En annen fruktvariant er som foelger: Ta en moden (ikke overmoden) avokado. Deles i 2. Skill halvdelene forsiktig fra hverandre slik at steinen blir sittende fast i den ene halvdelen. Halvdelen med steinen fungerer er naa et godt redskap for kvinnelig intimmassasje. Hvorvidt den brukes til guacamole etterpaa er opp til den enkelte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. april 2004 #48 Del Skrevet 22. april 2004 En annen fruktvariant er som foelger: Ta en moden (ikke overmoden) avokado. Deles i 2. Skill halvdelene forsiktig fra hverandre slik at steinen blir sittende fast i den ene halvdelen. Halvdelen med steinen fungerer er naa et godt redskap for kvinnelig intimmassasje. Hvorvidt den brukes til guacamole etterpaa er opp til den enkelte.... Yeiks! Koffor ikkje bruke handa, som vanlege folk?!? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 22. april 2004 #49 Del Skrevet 22. april 2004 Hvis denne tråden blir flyttet til Mat og Drikke så dør jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kate Skrevet 22. april 2004 #50 Del Skrevet 22. april 2004 Hvis denne tråden blir flyttet til Mat og Drikke så dør jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvar Skrevet 22. april 2004 #51 Del Skrevet 22. april 2004 Hjelpe meg. Jeg trodde ikke det var bra å bruke ting der nede som ikke er beregnet på det. Og jeg trodde god hygiene var viktig. Vibratoren vasker man jo mellom hver gang. Jeg prøvde i mine unge dager med stearinlys. Og rett etter det så fikk jeg voldsom kløe nedentil og prikker på kjønnsleppene. Det var så ille at jeg trodde jeg skulle krepere siden jeg ikke fikk klødd. Dessuten så sved det når jeg tisset. Dette pga stearingen regner jeg med. masse kjemiske stoffer der vil jeg tro. Det med å presse ut en banan fra skjeden høres en smule ekkelt ut. Enn om man har luft i magen da og ligger der og presser. *minne meg på å kaste bananene i kjøleskapet - det frister liksom ikke helt å spise de* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 22. april 2004 #52 Del Skrevet 22. april 2004 Skivet banan med fløtemelk og sukker har vært noe av det beste jeg har visst helt siden jeg var barn- men nå tror jeg ikke jeg kan spise det på en god stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille mor Skrevet 23. april 2004 #53 Del Skrevet 23. april 2004 Hjelpe meg. Jeg trodde ikke det var bra å bruke ting der nede som ikke er beregnet på det. Og jeg trodde god hygiene var viktig. Vibratoren vasker man jo mellom hver gang. Jeg prøvde i mine unge dager med stearinlys. Og rett etter det så fikk jeg voldsom kløe nedentil og prikker på kjønnsleppene. Det var så ille at jeg trodde jeg skulle krepere siden jeg ikke fikk klødd. Dessuten så sved det når jeg tisset. Dette pga stearingen regner jeg med. masse kjemiske stoffer der vil jeg tro. Det med å presse ut en banan fra skjeden høres en smule ekkelt ut. Enn om man har luft i magen da og ligger der og presser. *minne meg på å kaste bananene i kjøleskapet - det frister liksom ikke helt å spise de* Jeg går utifra at de ikke brukte bananen igjen, litt problem å vaske en spist banan. At det klør i musa di og du ikke klør igjen(i ditt ensome selskap selvfølgelig) sier litt om hvordan du er.Sikkert spennende. Og man sier kanskje i fra om man har luft i magen, selv om hun har banansex er ikke det ensbetydene med at hun liker å fjerte i fleisen på sin elskede. Og bananer har man ikke i kjøleskapet, da blir de brune og det er ulekkert når man skal ha banansex 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrine22 Skrevet 23. april 2004 #54 Del Skrevet 23. april 2004 Hmm...Artig...Men; Hvordan går det an å putte inn en skrellet banan? Knekker den ikke da? Merkelig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 23. april 2004 #55 Del Skrevet 23. april 2004 Må si jeg er en smule overrasket over at det er så mange jenter her på KG som er kritisk til dette med å inkludere mat i den seksuelle akten. Jeg trodde det var ganske vanlig at jenter eksperimenterte med å bruke penislignende grønnsaker og frukter til å tilfredsstille seg selv. Ikke det at jeg tror at dere putter alt mulig hele tiden opp i der, men en eller annen gang må vel mange ha forsøkt med litt av hvert...? Men jeg tar vel feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. april 2004 #56 Del Skrevet 23. april 2004 8) Du tar ikke feil! Det er bare at folk ikke tør inrømme det! Det er jeg overbevist om. Jeg hadde en diskusjonsrunde på dette med endel venninner noen år tilbake (som et resultat av "nødt eller sannhet", selvfølgelig, og rødvin ) Og der kom det fram utrolig mye moro. Jenter eksperimenterer seksuellt på samme måte som gutter. Agurker, bananer, gulrøtter, shampoflasker, objekter surret med dopapur og holdt sammen av kondomer, plommer, druer, dorullholder, flasker, lys, ser det ut som en pikk, så prøv det :wink:var terorien til flere av "nødt eller sannhet" jentene. Og til deg som tror du fiser når du presser ting ut av skjeden, så bør du begynne med knipeøvelser, og se at det er litt ulike muskler du bruker til promping og til sex! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. april 2004 #57 Del Skrevet 23. april 2004 8) Du tar ikke feil! Det er bare at folk ikke tør inrømme det! Det er jeg overbevist om. Jeg hadde en diskusjonsrunde på dette med endel venninner noen år tilbake (som et resultat av "nødt eller sannhet", selvfølgelig, og rødvin ) Og der kom det fram utrolig mye moro. Jenter eksperimenterer seksuellt på samme måte som gutter. Agurker, bananer, gulrøtter, shampoflasker, objekter surret med dopapur og holdt sammen av kondomer, plommer, druer, dorullholder, flasker, lys, ser det ut som en pikk, så prøv det :wink:var terorien til flere av "nødt eller sannhet" jentene. Og til deg som tror du fiser når du presser ting ut av skjeden, så bør du begynne med knipeøvelser, og se at det er litt ulike muskler du bruker til promping og til sex! Glammy - alltid i folkeopplysningens tjeneste! *gjør honnør* Spøk til side - de fleste har da sikkert eksperimentert med ting og tang. Jeg prøvde meg frem sjøl når jeg var tenåring med blant annet stearinlys, men fant ikke den helt store gleden i lek med ting og tang på egenhånd, så det ble med eksperimenteringa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Brunstein Skrevet 23. april 2004 #58 Del Skrevet 23. april 2004 Guess I wasn't wrong så allikevel. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. april 2004 #59 Del Skrevet 23. april 2004 Glammy - alltid i folkeopplysningens tjeneste! *gjør honnør* Spøk til side - de fleste har da sikkert eksperimentert med ting og tang. Jeg prøvde meg frem sjøl når jeg var tenåring med blant annet stearinlys, men fant ikke den helt store gleden i lek med ting og tang på egenhånd, så det ble med eksperimenteringa... Det er liksom gøyere med en ordentlig tiss, ja, det er liksom det. Når man først har fått smaken på det, så blir det andre fryktelig kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. april 2004 #60 Del Skrevet 23. april 2004 Det er liksom gøyere med en ordentlig tiss, ja, det er liksom det. Når man først har fått smaken på det, så blir det andre fryktelig kjedelig Jepp - dessuten er og blir det en nødløsning å måtte ha sex alene... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå